
Pătrăţosu a murit! …. 00
mai 21, 2008Unii spun că a murit! Că a avut un accident în timpul testărilor!
Nuuuuuuu, de fapt s-a întîmplat cam aşa:
De atunci nu mai ştie nimeni de el. A plecat!
S-ar putea să îl vedeţi umblînd fantomatic ici şi colo, deghizat din argintiu în negru..urcînd pentru puţin deal în topuri (fără să vrea s-a cocoţat iar pe locul I
), coborînd în canioane şi, din cînd în cînd mai dă iarăşi prin bălţi… de data asta se va stropi numai pe el însuşi…. din cauza singurătăţii.
Este o singurătate de alergător de cursă lungă. Maşinile astea ating uşor un milion de km la bord. Era cît pe ce….
Va fi departe şi totuşi pe-aproape…
Oare se va mai întoarce vreodată?
Cu regrete:
Păcubosu, fratele lu Pătrăţosu….
PS.
Cam în patruj de zile vom deschide testamentul să vedem dacă a lăsat vreo explicaţie pentru evadarea lui din laboratorul cu experimente.
Şi acum mă întreb de ce n-au făcut zidul ăla mai solid…
PPS.
Slavă Domnului, că acum, la închiderea Pătrăţosului, a apărut şi site-ul Uniunii Baptiste.
Semne bune anul are!
………………………………….
Date tehnice la închidere, 20 mai 2008:
911 posturi din octombrie 2006 pînă în 20 mai 2008
31 de categorii
129 etichete
………………
Peste 767000 de accesări. (recordul: Luna ianuarie cu 128.498 click-uri.)
Peste 21.300 de comentarii.
……………….
Media de vizitatori pe zi la închiderea blogului: 1096
Media de accesări pe zi: 2962 (recordul cf. wordpress: 7380/zi, 4 ianuarie 2008 )
cf. Sitemeter.
…………….
Nr. de accesări în 20 mai: 3813
cf. WordPress
……………..
comentarii spam: 5661
cf. wordpress.
……………………………..
Acest ultim post a ieşit la 20.00, atunci cînd ieşea “jertfa de seară”, dacă erau două posturi pe zi, jertfa de dimineaţă şi jertfa de seară.
În urmă cu un an de zile, această zi a fost prima zi de spital a Pătrăţosului, pe cînd persoana din spatele personajului era să moară de-adevăratelea…. de inimă
………………..
probabil e vremea pt noi recorduri in alte domenii! Domnul sa va binecuvinteze!
Patratosu’ a murit!!!(sau nu?? voi ce-ati auzit?) Traiasca Pacubosu!? :O
…daca-s patruj de zile si nu 50 de ani, inseamna cu nu e TOP-SECRET motivul pt care ai abandonat corabia blogerilor!
daca e adevarat ca a murit si El Fenomeno ne mai raspunde la comentarii, nu ne-asemanam cu Saul caruia-i raspunde Samuel?

A murit Pătrăţosu. Trăiască “pătrăţeii”, adică toţi cavalerii mesei pătrate care vor duce mai departe ceva din moştenirea pătrăţoasă rămasă în urmă.
Am spus cumva “moştenire”? Atunci cred că se va lăsa cu probleme. Întrebarea care mă frământă e următoarea: se va bloca posibilitatea de a mai comenta la postări? Dacă da, cine le va modera totuşi? Dacă nu, atunci va rămâne ea congelată pur şi simplu (ca mamuţii din Siberia, cu hrana încă verde în stomac?)
Oricum ar fi, o asemenea moştenire nu e lucru uşor de gestionat.
am mai gasit doua
http://www.youtube.com/watch?v=nrcIpetJiyQ
asta este tare:
http://www.youtube.com/watch?v=5yLYxEDXric
doua flori itzi pun shi eu pa sicriu…
Apropos de websiteul Uniunii: la “Legaturi”, bine ca e pus linkul catre Federatia Europeana Baptista, dar catre Universitatea Emanuel nu apare nimic
Deh, asta e viata! Fiecare cu “legaturile” lui…
A murit patratos, va invia cubic!
Draga Cristi H,
in data de 8 Aprilie a fost trimis un email catre re…at@emanuel.ro in care se solicita acordul pentru publicarea unui link catre pagina Universitatii. Cum acest acord nu a venit, linkul nu a fost inclus.
PS: Pagina Uniunii este activa din 16 Aprilie! Participantii la Conferinta Nationala au fost informati de acest lucru.
Ruben O.
Ruben, inseamna ca aveti legaturi “fratesti” daca totul se rezuma la un email si un link. Poate mai apare si o marturisire de credinta, un statut pe site, precum si adresele bisericilor din tara macar.
Mai incearca un email si daca nu merge, telefonul inca este la moda.
Draga Vlad,
marturisirea de credinta si statutul vor aparea in format tiparit si vor fi distribuite, la cerere, bisericilor.
Adresele de care vorbesti sunt publicate intr-un repertoar.
In privinta telefonului stii si tu verba volant…. E bine totusi sa vorbim despre ce “este scris”
Cu respect
Ruben O
Din pacate trebuie sa adaug niste comentarii critice care sper ca se vor materializa(vreodata) printr-o schimbare pozitiva.
Siteul uniunii arata ca si cum a fost creat de un student in primul an, dupa participarea la seminarul 1. AC facea niste observatii care mi se par foarte corecte vizavi de profesionalismul unui site de o astfel de anvergura.
Desigur nu consider ca pt un astfel de site este necesar sa se contacteze o firma germana de soft si sa plateasca sute de mii de euro, dar nici sa fie facut gratis de un absolut amator.
Poate pentru ochiul neformat siteul este ok, dar cu cati programatori cu convingeri evanghelice exista in tara (si exista si profesionisti de elita) se creaza o astfel de ciorna de site - este totusi facut intr-un spirit sau cinic sau prea ludic.
Siteul sufera de lipsa de profesionalism in realizare si de un specialist care sa decida cum sa fie organizata informatia pe pagina si ce informatie sa fie postata si ce sa nu fie postat.
Nu are rost sa reiau observatiile facute de AC ca sunt la el pe blog, dar lista lui este binevenita pentru “amatorismul profesionist” de care dau dovada atat cei care au comandat siteul cat si cei care l-au executat.
Ca si alternativa mai bine se cumpara un cont pe wordrepss si se facea un site de cateva ori mai bun decat cel actual.
Sper sa se sesizeze cineva si sa dea jos acel site facut in spirit ludic, pentru ca nu este util din nici un punct de vedere.
Ruben, oricine vrea sa stie ce a crezut Luther, Calvin, Zwingli, Augustin,Ioan Gura de Aur samd poate afla destul de simplu, de ce trebuie Marturisirea de credinta si Statutul sa intre in categoria “top secret”, la cerere etc? Nu este normal ca un om civilizat sa poata accesa pagina si sa vada ce cred baptistii din romania? Este o chestie grozava sa vada cam in ce fel se organizeaza si isi desfasoara activitatea un grup de biserici despre care se spun vrute si nevrute? Daca vreun om fara de Dumnezeu ar fi interesat sa mearga la cea mai apropiata biserica de casa lui ca sa vada cum stau in practica cele enuntate in Marturisire si Statut, ar fi prea mult sa poata vedea pe aceeasi pagina a uniunii?
Ce este domnule cu secretomania asta? Este ceva ascuns de care trebuie sa ne rusinam si eu nu stiu? Trebuie ca cineva care acceseaza internetul sa gaseasca intai biserica si dupa sa dea de adresa ei?
Eu cred ca este normal pentru cine nu are nimic de ascuns sa dea posibiliatea celor interasti sa vada ceea ce crede si cum se organizeaza, precum si locul unde acestea pot fi vazute in practica.
Ce spui Ruben este o chestie anormala? Prea multa deschidere? Nu toata lumea poate trece pe la circ inainte de a merge la biserica si atunci onoarea implica niste obligatii minime, dincolo de vizitele de lucru care sunt mai putin relevante in acest sens pt cei ce acceseaza internetul.
Este totusi o pagina care se adreseaza tuturor, nu este doar agenda de lucru a vreunui mormon sau martor mincinos, este o fereastra spre public, sa nu punem tabla in loc de geam curat.
Cand esti frate cu cineva, nu ai nevoie de dovezi, scopul este sa ai legaturi si sa le dezvoli, deci telefonul ramane optiunea, cu rugamintea sa iti trimita si un email. Imi pare ca cineva se teme de vreo reactie razboinica, oricand se poate retrage link-ul.
Nu sunt nici din Oradea, nici nu sunt simpatizantul vreunuei bresle de “mestesugari” dar, gasesc ca este normal sa fim deschisi si in legaturi pe cat posibil, cand nu se va mai putea, va fi altceva.
… odihneasca-se in pace!
Cu respect!
Draga Vlad,
nu este vorba de nicio “secretomanie”. Nu pot intelege de ce duci discutia in aceasta directie. Statutul este document public, disponibil in Monitorul Oficial. In acest moment cautam o modalitate de a-l face disponibil pe pagina web fara a intra in conflict cu legea dreptului e autor. Alaturi de Marturisirea de Credinta.
Apoi, draga Vlad, au mai fost situatii in care am cerut acord pentru anumite materiale si am primit raspuns negativ. In momentul in care avem acordul nu este nicio problema sa inseram linkul. Absolut nicio problema sau rea intentie.
Imi pare rau ca se cauta semnificatii ascunse in spatele unor cuvinte care ar trebui luate ca atare. Voi cauta sa raspund, atat cat pot, cu bucurie, la mesaje care nu sunt scrise cu patima sau care dau alt sens cuvintelor pe care le-am asternut pe “hartie.”
cu respect,
Ruben O.
A murit Pătrăţosul? Cool
Ruben, explicatiile sunt de folos si trebuie sa ma crezi ca putin mai multa transparenta aduce mult mai multa liniste decat tacerea prelungita sau lipsa unor explicatii in probleme serioase.
Nici prin cap nu mi-a trecut ca Statutul si Marturisirea pot avea vreo legatura cu dreptul de autor in special fiind vorba de site-ul Uniunii. Sper sa se rezolve aceste neajunsuri si sa devenim mai practici (nimeni nu se ingramadeste sa caute la M.Oficial cand cauta statutul pe pagina uniunii), iar Marturisirea este cred esentiala pt o pagina ca aceasta.
Cat despre link, nu este acelasi lucru cu materialele si raspunsul negativ si ma indoiesc ca cineva ar avea ceva impotriva unui link cu cei de la Oradea.
Multumesc de raspuns si sper sa vad cat de curand o materializare a acestor aspecte de un real folos pt cine deschide aceasta pagina. (Marturisire, Statut si adrese de biserici).
Scuze pt orice altceva ce se poate intelege mai mult decat am vrut sa spun si sper sa fii lamurit acum.
Multumesc.
Ruben,
problema pe care o prezinta Vlad, face parte dintr-o categorie f raspandita de probleme din Romania. Contrastul si observatiile se pot face doar de cineva care cunoaste atat perspectiva cat mentalitatea romaneasca versus cea occidentala.
Nu voi incerca sa o descriu aici pt ca este foarte ampla, iar daca focalizez in doua fraze vor aparea prea multe intrebari, care necesita raspunsuri si vom ajunge la un dialog endless pe tema gandirii si mentalitatii romanesti.
Ca si fenomen, toti cei care am petrecut timp in occident vedem lucrurile dintr-o perspectiva total diferita vizavi de cineva care a ramas doar impregnat cu gandirea romaneasca(nu vorbesc de tine pentru ca nu te cunosc - dar vb la modul generic). Viziunea romaneasca produce un disconfort atat de mare incat e greu de suportat, iar probabil reactia lui Vlad provine dintr-o astfel de sursa.
Iti dau un simplu exemplu care sper sa sintetizeze idea de baza si totodata sa ilustreze clar problematica.(precizez ca exemplul nu se muleaza 1:1 cu problema de aici, in schimb scoate niste aspecte in evidenta).
Am avut tangenta cu institutii de invatamant superior din Spania, Germania, Italia si Anglia.
Toate dialogurile cu aceste institutii, au fost marcate de cateva aspecte pe care nu le regasim in spatiul de gandire romanesc si totodata sunt niste lacune foarte deranjante pentru cineva care si un ochi de vedere non romanesc.(romanul de fapt sufera dar nu constientizeaza cauza suferintei).
Transparenta - ar fi un prim aspect. Prezentarea tuturor serviciilor oferite de universitati erau impecabile, de la prezentarea unor clipuri de la cursurile predate de profesori, la detalii destul de personale legate de profesori, cat si modul in care au avansat de la primele cursuri sustinute in cadrul catedrei. La noi o astfel de transparenta nu va exista probabil niciodata.
Idea de baza era sa atraga vizitatorul siteului sa aleaga acele cursuri, ori atunci cand vezi atata transparenta, un cadru atat de primitor, de cald esti foarte tentat sa aplici acolo.
Care este rolul unei astfel de transparente? Desigur exemplul nu se aplica la siteul uniunii dar idea de transperenta da si este fundamentala atunci cand facem o prezentare care se creeze o atitudine si reactie pozitiva vizitatorului.
Amabilitatea - este o alta caracteristica care rezida din contactele pe care le-am avut cu universitatile. Spre deosebire de institutiile de invatamant romanesc, orice email primea un raspuns prompt, clar, bine documentat care iti reda sentimentul ca esti o persoana imporatanta pentru institutia respectiva si in consecinta te trateaza ca atare.
Lipsa secretomaniei si a backdoor-urilor. Sigur este de fapt o extindere a transparentei. Acest aspect induce automat sentimentul ca totul este clar, corect, cinstit fara sisteme de influente de grup, sfaturi in taina a unui grup de influenta etc. Cred ca Vlad vroia sa faca referire la acest fapt legat cu … ce sunt aceste emailuri ….de ce lucrurile intr-o institutie crestina se aranjeaza la un email din partea… si de ce nu obiectivismul este singurul elementul de ifluenta.
Imaginea globala pe care rezulta din colaborarea cu o institutie occidentala este profesionalismul, servicii indreptate spre interesul publicului, institutie necompromisa, vizitatorul siteului este considerat o persoana importanta care merita sa cunoasca situatia in detalii amabile si este un invitat de onoare al siteului.
As face un pas mai departe in rationament. Siteurile de prezentare romanesti sunt dominate(desigur un procent destul de mare, desi cunosc foarte multe care se raporteaza standardului occidental) de o atitudine neprofesionala, considera ca vizitatorul nu are nevoie de prea multe detalii, ignora importanta vizitatorului siteului si il trateaza cu superficialitate, raceala si multa ignoranta. Totul este focalizat pe sentimentul de - don’t visit us anymore!
In final ca sa ma apropii si mai mult de problematica noastra, siteul are nevoie sa exprime transparenta, flexibilitate, informatii furnizate nu in stil rigid ci foarte atragator, fiecare link postat sa fie o invitatie de a explora mai multa informatie. Si desigur sa nu lase deloc impresia ca se doreste a se furniza putina informatie ca sa se lasa in conul de umbra aspectul general al cultului ca si cum ceva not ok ar domina.
Un site de acest fel este o carte de vizita a uniunii, cultului care daca este prost realizata comunica o imagine negativa(care oricum este deja f adanca), in schimb daca exista profesionalism schimba intreaga imagine in una pozitiva.
Sigur se pot spune multe alte lucruri, dar din dorinta de a nu face un comment prea lung ma opresc aici lasand ca se deduca nevoia de profesionalism si competenta in abordarea unui site care este o mare carte de vizita. Un warm welcome sau un cold go away.
Este ca si cand te duci la inmormantarea cuiva..dar
el nu e mort,doar se “face”..
Apoi deie Domnul ca asa zisul mort(e-n papusoi)
sa revina cat mai curand la viata!
Nimeni nu poate inlocui”pe nimeni”
Nimeni nu e de neinlocuit dar uneori este nevoie de mai multe persoane pentru a inlocui una singura.
Trist, asta e tot ce am de spus.. trist.
Marius, serios acum:
Asta a fost pana acum cea mai buna pagina (nu cel mai bun blog dintre bloguri), ci cea mai buna pagina web a pocaitzilor. asta e parerea mea. Bravo! Ai realizat ceva! Shi asta numai intr-un an!
De ce spun asta?
A avut cate ceva din toate: inteligentza, umor, exegeza, informatii, dezbateri, atacuri, lupte, predici, muzica, jurnal personal, pagini de roman, pagini de poezie (psalmii), conferintze, fotografii, articole shtiintifice, evocari shi multe altele. Ajunge sa ne uitam la cloud-ul tau de teme si este impresionant. Oare catzi mega are blogul asta? Cate pagini are? S-o fi apucat careva sa salveze din el?
Ma voi apuca sa citesc din urma.
Cel mai mult am apreciat faptul ca abia asteptam urmatoarea zi. Habar nu aveam ce mai urmeaza.
Imprevizibil,
interesant,
inimitabil!
Uite ca mi-a ieshit o predica in trei puncte
Al tau slatinean!
Patrix.
SAlutari shi de la MAtrix shi de la Babetrix (bebele lui Matrix shi Patrix
)
Ohohoho!!!!
E bine!!! Bravo!
In sfarsit o idee buna!
Dispareti neoprotestanti obsedati de prozelitism! Plangeti ca niste crocodili ca v-a plecat liderul?
Vai de capu vostru!
Ce aveati de gand sa evanghelizati Romania cu blogu?
Pacat ca nu a fost REALA stirea!
Patratosule ai grije pe unde mergi poate te calca vreun patratos.
Sictir!
>>> PATRIX <<<
Marimea arhivata (tar.gz) a blogului:
179923049 (app. 172M - adica ‘mega’- 1024×1024, sau 175884K)
Data arhivei: 2008-05-22 15:51
In loc de numarul de pagini a blog-ul (nu stiu la ce fel de pagini te referi), poate mai interesanta este lista cu titlurile paginilor, daca tot te apuci de citit din urma. ‘Rotundu’ l-a ‘circumscris’ pe ‘Patratosu’ dupa ani:
2007:
http://rotundu.wordpress.com/la-patratosu-2007/
2008:
http://rotundu.wordpress.com/la-patratosu-2008/
Altminteri, Patratosu isi totalizeaza chiar in articolul de fata numarul de postari: 911 (in unele tari, acesta este inca numarul la care apelezi in caz de urgenta
; de altminteri este si un mod recent de a te referi la ceva nefast, nedorit sau chiar catastrofal atunci cind il scrii 9/11 … )
Socant, draga Marius, socant!
Am fost plecat cateva zile si nu am avut acces la internet. Nu stiam ce se intampla.
tu stii mai bine ce ai de gand sa faci, tu decizi, dar cred ca ai demonstrat cam cum se poate face on line evanghelic.
As participa la cursul de blogging de care tot pomenesti.
Nici eu nu sunt de acord cu unele subiecte. Poate ca nu trebuiau sa fie acolo. Ma refer aici in primul rand la gluma de la sfarsitul anului care ne-a bulversat pe toti cu rectorul Paul Negrut.
Cat despre comentarii ca cele ale nepocaitului, nu stiu de ce, daca mai esti la controlul blogului, te simti dator sa le lasi on line?
Domnul cu tine in ce te-a pus sa faci de aici incolo.
Visitor - de acord e nevoie de Pacubosu la cenzura
>>> PATRIX <<<
Marimea arhivata a blogului (tar.gz):
179923049 (app. 172M - 1024×1024 sau 175884K)
Data arhivei: 2008-05-22 15:51
In loc de numarul de pagini (nu stiu la ce te referi ca ‘pagini’), poate mai interesanta este lista cu titlurile articolelor, daca tot ai de gind sa te apuci de citit din urma. ‘Rotundu’ l-a ‘circumscris’ pe ‘Patratosu’ dupa ani.
2007:
http://rotundu.wordpress.com/la-patratosu-2007/
2008:
http://rotundu.wordpress.com/la-patratosu-2008/
Altminteri, Patratosu declara in articolul de fata numarul total al postarilor: 911 (in unele tari este inca numarul de apel al serviciilor de urgenta; mai recent, poate face insa referire la ceva nefast, nedorit sau chiar catastrofal daca este scris ca 9/11 …
Dragul meu Marius,stau si eu la rind cu florile in mina linga sicriuas si nu it vad decit cauciucurile… Nu pot sa cred ca esti tu! Tu erai un luptator,si astia nu mor nicicind. Eram un cititor inrait pe blogul asta. Am intrat de sute sau mii de ori( Dumnezeu si IP-ul imi sunt martori) dar nu am postat niciodata. Mentalitate de consumator, tipica mediului in care am crescut. Si de multe ori as fi vrut sa iti scriu dar am preferat sa stau in umbra si sa citesc,sa meditez,sa rid sau sa inchid computerul. In ultimul an am stat cam prost cu timpul si cititul pe blogul asta era una din putinele placeri care mi le permiteam dimineata, la cafea.Asa mi-am facut prieteni pe care nu i-am vazut niciodata, priveam la cunostiinte vechi sau la scriitori pasionali care ma faceau sa scot flacari, ce sa iti spun, comentarii care mai de care… Era pastila care te aducea mai aproape, care ma facea sa simt “Dulcili targ…” aici,linga mine. Luni de zile in urma cind spiritele sau incontrat un pic,am stiut ca nu o sa poti continui; oameni cu bun simt,ca tine, ca Liviu, nu rezista la un razboi de asta de uzura. acest tip de razboi e pentru “gospodine” si pentru anonimi.SUBLINIEZ GHILIMELELE, eu nu vreau sa mor odata cu Patratosu! Pe undeva mi-as fi dorit sa “nu moara caii cind vor ciinii”, dar tu esti in prima linie,in transee si tu stii ce e mai bine pentru tine si familia ta. In alta ordine de idei, pacatul nemarturisit si lipsa adevarului care slobozeste, naste monstrii cu care ne tot razboim. Si cind ei tin de scaune, de imaginea lor, de pozitii, cind ne tot improasca cu noroi, se intimpla sa mai cedeze motorul la cite unul. Nu exista pace mai mare ca aceea data de Domnul, aia care nu se intretine cu medicamente si tablete. Cind se tem de desconspirare, devin vipere. Scapa-ne, Doamne, te rugam de viperele care le tinem la sin! Si de cele stiute,si de cele care se stiu doar ele insele! Salut prietenii virtuali ce mi-i facusem, si astept sa apari cit mai curind, fie pe aici in carne si oase,sau mai bine zis in piele si oase,sau pe vreun blog. Si vezi cu Pacubosu’ ceala, Sefu’ a spus ca cine pagubeste, aceala poate sa fie cel mai cistigat la sfirsit, depinde unde a investit. Deie Domnul intelepciune la toti, ca la urma sa fim invingatori! Si sa nu ne consumam energiile plingind mortii… Asa ca de acum cafeaua are sa fie oleaca mai amara , o sa mai citim mai mult postarile pe la Daniel Branzai, pe la Danut si cine o mai aparea…Parca mirosea a tei in mai-iunie,nu a mort, mai tii minte? Si poate nici nu-i mort, este numa’ tranformat intr-o etapa superioara, asa ca
Hai neamule la Pacubosu’!
Multa sanatate
Robert
Nepocaitule,,,spunea episcopul Caras-Severin,
parintele Laurentiu”toti trebuie sa ne pocaim”
…nepocait est,,,dar de ce nu iei o farama de buna simtire de la Alx,pocaitul ortodox,,,,
e un om minunat,,invata de la el..
iar pe cei in casa carora intri,nu le scuipa pe prag,
poate iti ceri scuze.Asta asa,din respect pentru conditia umana,,,de care apartii…
Oare inteligenta este cea care”te macina” cand te dai mare ,pe aici?uiat-te putin in jur…
ai vazut aici multe injuraturi?
Te simti bine,cand te uiti dimineata in oglinda,vazand acolo un nepocait?
Pocaieste-te la ortodocsi,dar pocaieste-te,pana nu va fi prea tarziu.
Ma alatur si eu prietenilor tai si ai mei pentru a spune un cuvant de multumire pentru ceea ce a fost patratosu pentru mine in ultimele luni.
Am intrat pentru prima data cand a fost dezbaterea privitoare la implicarea pastorilor in politica. Am incercat sa clarific cate ceva prin meseria mea. Se pare ca acum este mai neclar ca oricand, dar nu din cauza mea si nici din cauza ta, e din cauza lor.
Implicarea lui Doru Popa din nou la primarie m-a dezamagit poate cel mai tare mai ales prin felul in care isi duce campania. Mi-a fost rusine de felul in care oameni ca Narcis Vlasin s-au pretat la laude desantate. Este o rusine pentru noi toti. Pocaitii nu trebuiau sa intre in asa ceva.
Poate ca si asta te-a dezamagit. Eu am fost putin dezamagit de tine pentru ca n-ai spus nimic de Doru Popa. Ce-a fost cu circul acela la Congres si acum….?
Cred ca ai facut bine sa tragi un semnal de alarma impotriva felului in care se comporta unii dintre confratii nostrii.
Este o mare pierdere ca vocea ta va tace de acum inainte. Poate ca altii iti vor lua locul, desi cred ca le va lipsi talentul, spontaneitatea, simtul umorului si mai ales … desteptaciunea
Mi-aduc aminte ce a spus o data varul tau, Viorel, “văru-miu ăsta e cel mai deştept dintre noi crucerii”.
S-a exprimat bine: esti destept, adica treaz
Cred ca aveam nevoie de un turn de veghere si de un gardian lucid. Am auzit o voce lucida, dar pasionala. Uneori pasiunea te-a facut sa te pripesti si ai facut greseli dar a fost distractiv oricum.
iti multumesc pentru acest dar.
cineva spunea: “Cand se lupta Don Quijote cu morile de vant castiga Sancho Panza care priveşte spectacolul bataliei… “. Sper ca iti aduci aminte cine spunea asta.
Considera-ma un Sancho Panza. Am fost castigat de pe urma bataliilor tale chiar daca ai pierdut pentru moment.
Al tau,
Juristu Sancho Panza
E greu pentru cei ce n-au nimic a spune,sa
aprecieze faptul ca intrunnirea noatra de aici a folosit, a folosit multora,tiar celor carora nu le-a folosit,,,o vor face data viitoare.
.apasati pe NEXT
Cred ca de la distanta nu am simtit omul cu adevarat,despre care cineva care nu-i era prieten,a spus”un pastor cu suflet mare”
ne lipsesc ,da ne lipsesc pastorii cu suflet mare,de aceea l-am cautat AICI,cu buzunare mari avem destui.
E f.greu sa te tii tare,cand pastorii isi vad doar de ei.
AICI,am putut(si pe privat,cerand sfaturi sau rugaciune) sa ne ostoim durerile,singuratea,lipsa “fratilor”,am invatat multe,chiar daca uneori”imaginatia” a fost prea bogata.
AICI am invatat sa ne rugam pentru cei care ne injura,am invata sa avem mila de ei.
Nu-i frumos sa abordezi asemenea teme la un servici de “priveghi” dar intrebarea Juristului de servici care sta ca si mine in jurul “sicriului” este una foarte pertinenta: Cum de inainte de “inaltare” nu ai pomenit absolut nici un cuvant de fratele Dorel Popa? Nu-mi vine sa cred cum la Congresul de la Cluj in urma cu un an el era cel care facea regula cu privire la separarea politicului de biserica iar acum candideaza la primaria aradului. Si-a dat demisia din functia de pastor al BBM?
Oh, daca ai mai putea sa vorbesti inca o data??? Totusi fratele Tutac spre deosebire de acest “Iuda” cum este numit de presa, nu a candidat la primarie si nu a tinut sa precizeze la congres ca este pentru separarea pastorilor de politica. Sunt foarte intristat si surprins in acelasi timp de ce se intimpla.
Doamne ai mila!
Sit tibi terra levis!
Requiescas in pace
Parafrazandu-l pe Alecsandri, as spune ca „mie mi-e drag” acest popor baptist, „mi-e drag sa-l privesc si sa-l ascult …” Azi, un coleg mi-a amintit de strabunii nostri baptisti, care pregateau de Sambata mancarea pentru Duminica! (Pana si painea o taiau de Sambata!) Cum sa nu-ti fie drag de astfel de oameni? Dar, de ce sa-mi fie drag de cei de-acum? Pentru ca, dupa stiinta mea, suntem prima confesiune crestina din Romania care se zbate din greu sa-si rezolve problemele. Si blogul lui Marius a contribuit din plin! Daca nu mi-am spus parerea cu privire la anumite subiecte fierbinti aici, din lipsa de timp sau de exercitiu, nu inseamna ca am tacut acolo unde trebuia sa vorbesc. Mi-au prins bine unele argumente dezbatute aici. De acum inainte, orice conducator, pastor, sau lucrator crestin, ar trebui sa “felieze” din timp painea ce vrea s-o dea altora, in public, cu smerenie si cu multa teama de Dumnezeu. „Eu il iubesc si am multa sperare intr-acest popor …” spunea poetul si asa spun si eu! Multumiri, Marius, pentru tot ce-a fost bun!
D-na Elisa,
Facem ce facem si tot pe aici intrăm.Tot oftând. Vizitele noastre la Pătrăţosu’ Marius au devenit o bucurie zilnică…Care acum ne lipseşte mult, nu? Şi ne face să fim trişti, deşi ştim că Marius nu asta vrea de la noi. El a început cu multă râvnă o lucrare bună aici. Trebuie să-l ajutăm să o continuie. Chiar cu riscul de a părea nişte “Don Quijoţi”(dacă se poate spune aşa) Citeam undeva, într-un articol, ceva tare fain despre viziunea corectă a donquijotismului: el nu era nici pe departe un nebun de care să râdă toţi ceilalţi. Pentru ca el era de fapt singurul care avea o viziune clară asupra lumii, în vreme ce ceilalţi erau robi ai prejudecăţilor, ai vechilor năravuri şi ai unor viziuni învechite. Mi s-a părut interesant punctul de vedere. Şi Dan Puric a mai zis ceva în acest sens. Aşa că să nu ne mai mirăm de “evenimentele” de aici, din acest loc.
Numai bine să dea Domnul!
Draga Patratosule,
Dincolo de nodurile pe care ti le-au gasit unii gaunosi, talentul tau si postarile tale ne-au imbogatit pe toti. Ce drag mi-a fost sa vad, sa citesc, un pastor si profesor baptist, atat de uman, natural, sincer, original, printre atatia maimutoi “pirituali” cu fata, inima si limaj de lemn. Si lui Dumnezeu, sunt convins, i-a fost drag. Acum suntem tristi, si noi si EL.
Altii se bucura, sarlatanii, sobolanii imbracati in pene de porumbei, sleahta fariseilor de astazi.
Au mai biruit o data… dar dupa cum s-a intamplat si intaia oara, “biruind”, au pierdut.
Cat despre tine, zici ca ai murit…
nu uita insa … noi credem in inviere. Remember?
Cu drag, LogiK.
Chiar asa frati si surori ,unde sa ne mai ducem ,unde mai gasim un asa site bogat,atit de uman si natural.In fiecare dimineata de-abia apucam sa citesc ceva nou ,in ciuda timpului care este atit de zgircit. Dece ore se duc oamenii vazuti de bine?
Stimate proprietar al pagini. Nu sunt baptist. Sunt de confesioune reformat dar in ultimele trei luni am gasit aceasta pagina prin postul cu Tamango si pot spune ca am fost foarte incantat de ce am citit aici. Nu am intrat pe pagina acesta sa comentez pentru ca limba mea romana nu este foarte buna. Am apreciat in special atitudinea asta fata de rromi. Eu ma ocup de un proiect legat de rromii care sunt in limba maghiara si va pot spune ca sunt persoane speciale. Ar fi bine ca in fiecare confesiune religiase sa fie cineva care sa faca curent de opinie la fel ca dumneavoastra. Ar fi mai multa intelegere si acceptare. Multe succese in continuare. Iertati daca am gresit cu ceva in exprimare!
cu deosebit respect,
Nagy L.
Poate ca exista o explicatie: Marius Cruceru a fost de doua ori in Arad in acesta primavara la Doru Popa.
Poate ca a fost “amabil” cu el. Corb la corb nu-si scoate ochii! Si Doru Popa mai candideaza si cu P.C. (Partidul Curva)ESte binecunoscut traseismul politic al lui Doru Popa. O rusine pentru cultul baptist. Patratosu a ales calea mai decenta a “mortii”. DAca mai statea on line era destul de incomod cu subiectul asta si cu altele. Ma mir ca a tacut totusi si la prostiile celor de la Bucuresti.
N-aveau nevoie de blogul Patratosului sa se faca de ras. Reusesc foarte bine si singuri!
Viorica, cred ca acum inteleg mai bine de ce acest site a avut atata succes: naturalete, vioiciune, autenticitate, creativitate. Asta se pare ca este reteta ideala.
Shi tu Juristule ai venit sa vezi daca nu cumva s-a razgandit Patratosu? Ma ashteptam ca la ora asta sa se schimbe postul shi ca altzii de aici sa beau cafeaua “LA Patratosu”
Eu cred ca secretul succesului poate fi completat cu inca un incredient: patratosu a raspuns tuturor, totdeauna cu umor, cu respect, cu ironie fina. Sunt doar cateva cazuri in care i-a fugarit cu mashina pe trotoar
Daca pana shi Mangaloy reusheste sa spuna despre el cuvinte de bine auzi: “hipopotam indragostit”
N-am mai fost o vreme pe aici. Cineva mi-a telefonat ieri: A murit Patratosu. Am crezut ca a murit Marius Cruceru. Era sa fac atac de cord.
Acum ca am aflat care este adevarul, tristetea nu este cu mult mai mica. Speram sa ne faca iar vreo gluma ca cea de la sfarsitul anului.
Pacat! Si eu zic PACAT! Melodia de la al doilea videoclip parca este un bocet. Se potriveste foarte bine cu atmosfera de aici.
Stimate Nagy L.
Uite un cadou:
http://www.youtube.com/watch?v=A0CJoxjjqNM
si din Cehia
http://www.youtube.com/watch?v=r6C-1YWGrJM
“Doamne nu-ti aduce-aminte de nimic din cea fost rau
adu-Ti aminte Doamne doar ce-a fost pe placulTau.”
Ma gandeam,cum ar putea sa se mai reia acest Blog,ca sa nu strice linistea..am vazut la altii..se modereaza orice comentariu..apoi zic eu,cele neplacute,se sterg,fara ale mai vedea si familia.
Alex..nu am cuvinte. .
Abia aştept postul:
“Pătrăţosu a înviat! 01″
Stii, Patratosule, emana din tine un vedetism care numai crestin nu este… Toate postarile tale sunt despre tine si despre toate maruntisurile pe care le faci sau le spui. Lumea se invarte in jurul tau.
Iar critica nu accepti, Doamne fereste ! Mi-ai sters nu stiu cate comentarii… Poate ca nu esti ortodox, dar reactionezi ca un ortodoxist tipic : principiul “nu judeca ca sa nu fii judecat” se aplica totdeauna celui care indrazneste sa zica ceva deapre tine.
Nu o sa publici tu nici comentariul asta, dar afla ca nu i-ai inselat chiar pe toti : eu te-am “citit”, stiu cate parale faci. Un teribilist care se ascunde sub o masca pioasa, asta esti.
Iar “moartea” asta a ta, pe cate episoade se va labarta ?!
Insi ca tine mai mult compromit crestinismul, decat il promoveaza.
Raspunde la asta, daca ai … stii tu ce !
Sau nu, un blog supercrestin ca al tau nu trebuie sa contina scandaluri… Ascunzi sub pres tot ce nu iti convine, pentru ca imaginea conteaza.
Antiblogul meu este indreptat tocmai impotriva unor oameni ca tine, lupi in piele de oaie…
Chiar m-am mirat, Elisa, cum de rezista Marius la toate magariile astea. Eu n-as fi rezistat. Se pare ca nici el.
Tu spui
“Cred ca Marius la toate jignirile si calomniile, a rezistat cu mult stoicism.Cred ca i-a fost tulburata linistea si pacea familiei,pentru ca nu suntem din piatra,si automat te intristezi cand vezi murdaria sufleteasca a unora.
Poate munci ,inclusiv prin munca de pastor,in alta conjunctura,in care predomina linistea,pacea si bucuria.Nu-ti poti expune la nesfarsit linistea,oricat bine ne-ar fi facut noua.
Renunt la egoismul meu,cu tot regretul,intelegand ca pentru prietenul nostru drag Marius,a fost prea mult,vazand si noi, pe aici(si nu tot)din partea celui Rau mesaje.Este o vreme a inceputului si una a sfarsitului.”
Admir atitudinea celor ca tine mai ales ca acum tocmai citesc comentariul de deasupra mea.
Oricum blogul asta ramane un obiect de studiu. OAre cine ii va lua locul?
Imi pare rau ca abia acum la sfarsit am intrat sa comentez dar am o sugestie. Cred ca moderatorul blogului n-ar trebui sa lase loc la comentariu in continuare. Asa oricine poate sa vina sa comenteze ce doreste si nu cred ca este bine neantelegand care a fost spiritul acestui blog. Sper ca cineva il va anunta pe proprietar despre aceste atacuri lipsite de eleganta in lipsa dansului. Sa imi scuzati din nou orice greseala va rog.
Cu respect
Nagy L.
Un prieten m-a corectat: “neintelegand”. Inca o data scuze!
Draga Marius, daca mai eshti on line si vezi ce se intampla cred ca este o sugestie foarte buna sa faci setarile pentru a selecta comentariile. Am impresia ca lashii acum s-au gasit sa arunce cu pietre cand ai decis sa nu te mai aperi.
Patratenie, pe mine nu ma pacalesti. Tu gandesti asa : “daca aprob comentariul nebunului astuia, o sa se vada ca n-are dreptate, prin chiar simplul fapt ca i l-am aprobat”. Este ? Si iarasi cazi in picioare, ca pisica…
Publica-l si pe asta, daca esti asa de crestin.
Mai fratilor, voi va cioravaiti si “mortul” se uita la voi.
Te-am atins, a ?! Al doilea comentariu al meu nu l-ai mai permis… Fraierii cred ca tu chiar nu mai selectezi ce publici, dar pe mine nu ma duci.
Tu nici macar nu crezi in D-zeu, altfel n-ai poza cu atata fatarnicie… Pentru ca daca ai crede, te-ai teme de el, pentru ca el cunoaste inimile si vede cum ii iei numele in desert, folosindu-l pentru propria-ti slava, nu a lui.
Pana si “moartea” asta a ta, e tot o fita de vedeta si/sau o modalitate de a atrage inca si mai multa atentie. Si-ti iese, ca de obicei…
Voi toti predicatorii “cu carisma” sunteti la fel.
A, merge ? OK, sa mai facem o proba :
Vizitati antiblogul Gruparii Departe, unde sunt demascati pseudocrestinii, indiferent de confesiune :
Asta ecumenism !
Care-i problema ta Scarbonelli?
Eu m-am uitat in urma si nu vad sa ai dreptate. Patratosu a scris despre muzica, masini si tot felul de alte lucruri. Eu am dat peste el cautand despre Logan si despre tunning audio la masini. Deasemeni vad ca a dat drumul la tot felul de porcaieli cum este si scrisoarea colegilor lui si textul tau. M-am uitat si pe blogu tau. Numai boratura! Invidie? Parca asa se vede.
Nici macar n-ai curaj sa-ti dai identitatea. Cristian Badilita cand este dur se semneaza. La fel oamenii pe care ii injuri tu. La fel Marius Cruceru. Tu n-ai curajul asta lasule! Nu vrei decat reclama Sarponelli! Am mai vazut ca tine. I-am digerat la micul dejun. N-ai talent bai fratioare nici pentru clubul literar scolar - scoala generala de cartier marginas.
Spamuieste-l, Patratosule. Spamuieste-l de las nemernic.
Bine ai facut PAtratosule ca ai iesit din jungla asta!
scardanelii, nu te supara dar esti atat de jegos, in adevaratul sens al cuvantului ca mai intai trebuie sa te speli pe maini si pe fata apoi mai vedem daca are rost sa vorbim cu unul ca tine.
Ti-ai facut vreodata un control pshiatric? Fara gluma, cred ca ai nevoie de unul, iti este frica sa arati celor din jur cine esti si atunci apari asa manjit pe aici. Hai ca miroase urat, spala-te si dupa mai vedem.
@Raul, chiar crezi ca patratosu trebuie aparat acum? Si-a asumat riscurile. Asta este! Putea sa opreasca blogul de tot. Avea posibilitatea asta. Putea opri toate comentariile. Putea sterge blogul sau sa il scoata de la vedere.
@Vlad.L, chiar crezi ca il ajuti cumva pe Scardanelli vorbindu-i asa sau crestinismul? Nu cred! Nu ajuti pe nimeni. Sunt sigur ca nu asta doreste Marius acum.
@Scardanelli, imi place, esti coerent. Poza lui Golum se potriveste cu profilul tau! Bravo!
@ tuturor. Banuiesc ca Patratosu a lasat deschis blogul pentru a continua discutii decente intre noi.
@ Patratosu. Sugestia mea este sa inchizi comentariile, mai ales acolo unde atmosfera devine toxica.
Si eu fac pentru prima data un comentariu aici la tine. Tocmai acum la sfarsit. Vreau sa iti spun: cel putin o parte din Aradeni sunt cu tine.
Raul D. Da ai dreptate, gresesc numai ca uneori ma satur de mizeria unora. Daca ar fi copii as mai intelege dar, cand vad un adult in ce hal coboara rasa umana prin neghiobism simt nevoia sa-l dau jos din copac si sa am o discutie normala. cred ca este normal ca cineva sa se spele inainte sa dea buzna aici.
Poate pt tine este mai usor, mai faci o gluma, un smile si dai un sfat, altii le pun la suflet si isi doresc mai mult de la oameni ca acesta.
Multumesc de atentionare.
Nu ne confunda, Vlad L. El este RAul D., care s-a legat la fel ca tine de Scardanelli. Eu sunt Raul D. Mare
De fapt ii sunt dator. El mi-a dat ideea. Am tot vrut sa intru, dar nu-mi gaseam pseudonim.
Numele meu este intr-adevar Raul, dar numele de familie incepe cu C.
Am o intrebare: de und sti ca nu este copil Scardanelli?
Acum am observat remarca ta: acum la inchiderea Patratosului s-a deschis site-ul Uniunii.
De obicei pe morminte rasar flori frumoase!
Radu, raspunsul la intrebarea ta: nu poti fi copil manat de asa o ura, ar avea alte preocupari nu cei pe care i-a luat in monoclul murdar.
Apoi explicatia alegerii pseudonimului, gandul ca asa se poate manifesta mizerabil fara ca cei din jur sa stie cum coboara speta umana la un nivel josnic.
Dragă Blogule, nici n-ai murit bine şi viermii şi libărcile smulg din carnea ta. Poate că este un nou experiment, poate o testare a notorietăţii tale posmortem, blogule! Vlad, Patrix, Raul, Juristu şi cîţi alţii fac un fel de spiritism vorbind cu tine, Blogule! L-ai crescut pe mangaloy, a filozofat cu el şi Sderbach iar Doru Radu l-a lăudat aproape de finalul vieţii tale, cînd ultimii pixeli se scurgeau de pe faţa ta, Blogule. Un drac a adus alţi şapte, a venit libarca Scardanelli: conversaţia lor, a dracilor, este citită şi datorită ţie, Blogule. Strigoiul tău e încă-n top, unii spun că ai fost un fel de Neo Matrix (!) alţii aşteaptă învierea ta (!) ca a lui Lazăr. “The show must go on”, Pink Floyd, hm?
erată: am mîncat un “t”.
Draga Scardanelli poti sa imi faci o favoare si sa ma injuri si pe mine? Hai, te rog incearca! Lasa pe altii precum domnul Marius si incearca-ma pe mine!
Iti voi (imi vei) fi recunoscator! Te vei lasa de asemenea meserie… sper.
Scarabelli, macar Patratosu, asa fatzarnic cu zici ca e, nu si-a ascuns indentitatea in spatele unei masti virtuale. Stiu toti cum il cheama, cu ce se ocupa, etc. Ia zi-ne si despre tine o lecutza, curajosule las! Nume, prenume, ocupatia si o poza te rog, ca-s tare curios ce chip are intruparea transparentei pe Terra.
erată: Queen
Il pot suna pe Marius,sa-l atentionez,dar e in zi de post vinerea,daca va amintiti,apoi nu-i pasa lui,de asa
aati,fara cel mai elementar bun simt,fara macar sa spuna o boaba adevarata,,,e un marat care se vrea ceva,,se vrea ascultat,,eu cred ca nu merita macar sa-i raspundeti. Sa vorbeasca singur.
am mai vazut la “psiho” ,,din astia..sa aiba mila Dumnezeu..
Visitor,am incercat sa nu ami fiu egoista si sa-l tot rog pe privat sa revina,,stiu ca numai liniste nu poti avea,,oricat bine ai vrea sa faci,,,
Sunt multi”amarati”fara de Dumnezeu,darnu au nici un pic de bun simt al celor care nu-s credinciosi,dar se manifesta altfel.
Marius,nu te lasa,nu asculta la gurile rele care iti vor moartea,masoara-te cu standarul lui Hristos! Si cind vei vedea ce departe esti,pleaca-te pe genunchi si cere-I lui Dumnezeu sa-ti modeleze viata si sa te aduca la potentialul maxim,la originalul divin pe care l-a intentionat pentru tine .Fa asa si vei cistiga batalia suprema!
* nu-i pasa de asa amarati,,,s-a sters din viteza
Tacere… Scardanelli mai incet ca ii deranjezi si pe ceilalti… nu e locul potrivit sa-ti faci publicitate, iar daca tot insisti, cauta mai intai sa-ti cultivi vocabularul si o alta metoda, putin mai omeneasca pentru a-i atrage pe altii sa-ti viziteze blogul! Multumim la patrat, Patratosului pentru liniile drepte din patratul lui!
eu sunt curios cine o sa scrie prima lucrare de licenta cu tema: Blogul in lumea baptista romaneasca, Patratosul - studiu de caz
Nu uita draga Patratosule…
noi credem in inviere.
Cu drag, LogiK.
Patratosule, imi trece prin cap vorba aia din batrani: “da Doamne mintea romanului de pe urma”. Cred ca buna decizie ai luat.
dece Vasile crezi ca e buna?
Vasile, chiar, de ce crezi ca este o decizie buna?
prieteni, vad ca ne-am trezit acum dupa moartea Patratosului unii sa venim sa comentam.
M-a impresionat ce a spus Nagy L. Gabor.
@NAgy L. Gabor: uite aici o dedicatie pentru cei cu care lucrezi. Nu stiu cum se traduc cuvintele.
http://www.youtube.com/watch?v=xdegF7nWwNE
sau
http://www.youtube.com/watch?v=A0CJoxjjqNM
Domnule profesor Patratosu,
Cu tristete am aflat de ” decesul ” nickname-ului
dumneavoastra. Am tot asteptat un raspuns la intrebarea mea. Cine stie? Poate imi raspundeti totusi pe adresa mea de e-mail pe care o aveti, cu numele real si in calitate de profesor la Seminarul baptist din Bucuresti.
Pentru mine este foarte important sa primesc raspuns din partea dumneavoastra.
@sderbach, supertare comentariul tau de la epilog. De ce totusi s/au inchis comentariile?
@Corneliu, nu sint asa de proaspat pe blogul asta, dar nu cred ca intelege toata lumea ce intrebarea ai pus tu. Oricum acum este prea tarziu.
Desi Universitatea Emanuel este trecuta in Statutul Cultului Crestin Baptist din Romania, ca scoala a cultului, cei de la Bucuresti au cerut permisiunea linkului doar asa ca sa se poata scuza ca nu le-a raspuns nimeni la cerere. Ca doar, daca e a Cultului, nu cred ca era o problema sa faca o adresare la ceva ce oricum e public si poate fi gasit pe internet. Limbajul raspunsului dat de R.O. este cit se poate de oficial si de lemn. Apropo, am vazut ca facultatea de teologie baptista nu mai apare in noul statut. E a universitatii din Bucuresti? Daca da, inseamna ca se supune cartei universitare de acolo? Adica nu discrimineaza pe nimeni indifernet de….? Adica oricine, indiferent de… poatesa….!!!! Uite aici carta cit se poate de europeana: http://www.unibuc.ro/ro/carta_universitara
La linkul Facultatii de TaologieBaptsta al UB zice ca a Universitatii din Bucuresti. NU este a Cultului Baptist! NU este a Bisericilor Baptiste! E a lor si a urmasilor lor dupa ei cu tot ce implica asta!!!!
Ai dreptate Bapist Curat,
Alta “victima” a patratosului. Te-ai molipsit de luciditate, ca si mine si altii.
Se pare ca in viata asta nu trebuie sa faci altceva decat sa iti pui intrebarile potrivite ca sa descoperi raspunsurile.
Raul D. Mare m-a distrat numele tau. de la ce ti se trage Raul de mare de la clatinarea patratosului?
Ai nevoie de emetiral?
Draga Marius
Am afisat pe blogul meu o veste buna pentru tine!
Sa fie oare adevarat?
http://barzilaiendan.wordpress.com/
chiar ca s-a lasat linishtea aici.
Asha sper sa fie BArzilaiendan, sa fie doar un facelift dupa care sa se intoarca mai tare, mai mare, mai bun, mai cautat
Noi punem intrebarile,,dar nu ne raspunde nimeni,de fapt sambata seara asa era intotdeauna..
Stiu ca Fr Marius,acum e un om linistit.Ca e mai mult cu familia,si asta ma face sa fiu bucuroasa”in pierderea mea”
E important sa ramanem cu lucrurile bune de aici,sa ne mai intalnim,desi farmecul cred eu…a disparut.
Oricum s-a platit un pret prea mare,linistea sufleteasca.
Mi-a scris o sora ca in urma celor citie aici,s-a convins ca trebuie..si se acopera.M-am bucurat de “o roada” a blogului.
Asa-i ca e frumos?
Pentru ca nu vrei sa te razgandesti se pare, sa iti fie tarana usoara sau drumul batut. Nu stiu exact. Din videoclipuri se intelege ca ai plecat si bantui. Sper sa ii bantui si pe cei care trebuie bantuiti.
Succes!
Mane m-ai speriat tare cand amcitit titlul postului.
Sper ca esti bine…
Dan
O vrabiuta zbura cu viteza la nivelul solului. Din fata ei vine un Mercedes…Vrabiuta cu viteza spre Mercedes………….se izbeste de masina… cade ametita toata. Patratosul opreste, o ridica, o ia acasa , o pune in colivie, ii pune niste paine,ii pune niste apa… Se trezeste vrabiuta la un moment dat si se uita buimacita in jurul ei: Vede gratii, vede apa, vede painea… - Vai de capul meu!….! L-am omorat pe ala cu Mercedesul!
Faina de tot.
Baptistule..oricum ne mai vedeam pe aici poate,dar ce a fost nu va mai fi niciodata.
Mult har si bucurii sfinte!la toata lumera.
Bine ca nu s-a intamplat nimic rau
MAREA IMPACACIUNE SI IERTACIUNE! Asta se va intimpla la Arad in zilele urmatoare. Incepind de luni se intilnesc la Arad pastorii in fuctiune inainte de ‘89 sa discute despre cum a fost, de ce, cit… si cum ar trebui discutat acum despre atunci. Adica, se va vorbi despre colaborarea cu….
Programul suna cam asa:
1. Formele de persecutie la care erau supuse bisericile in perioada comunista din Romania si consecintele acestora.
2. Pastorii si intelegerile lor diferite in relatia cu autoritatile comuniste.
3. Fapte reale din perioada respectiva, care merita a fi inserate pentru zidirea generatiilor viitoare.
4. Raspunsuri la nedumeririle actualilor slujitori in legatura cu evenimentele traite in perioada respectiva.
5. Marturisiri si reconcilieri.
6. Recomandari pentru cei ce vor scrie istoria bisericilor baptiste in perioada anilor amintiti.
7. Obiective de urmarit in cooperare.
Aia cu recomandari imi “place”. Adica li sespune sa fie atenti la cit adevar dau drumul.
Vorba cuiva, nici nu mai stiu unde am auzit-o: “Daca pastorii nostri au descoperit ca nu exista judecata de apoi sa ne spuna si noua. Nu de alta dar sa nu ne mai framintam nici noi.”
Acolo se vor scuza, se vor justifica, se vor explica, se vor interpreta si rasinterpreta colaborarile ca niste jertfe sfinte pentru care merita pusi in icoana. Iuda va fi sanctificat si Dima apreciat ca om ce s-a suit pe val…. Dupa consumarea acestei intilniri gata cu deconspirarile si cu adevarurile rostite de pe acoperisurile caselor…se vor judeca singuri ca sa nu fie osinditi…dar nu in adevaratul inteles al Scripturii.
Chiar cred ca ar trebui sa postim si sa ne rugam in aceste zile. sa cerem interventia lui Dumnezeu acolo. De la oameni stim la ce sa ne asteptam.
La Arad, va fi o intalnire interesanta, sunt atatea “legaturi” intre multi pastori, iar cei mai varstnici au ordinat pe cei mai tineri, legatura ce nu se uita cu una cu doua de asemenea.
Cine va vorbi cu sinceritate dar, mai ales cine se va impotrivi celor ce cu nerusinare au vandut pe frati si au stat ascunsi atatia ani?
Cand blogurile s-au spart,”Patratosul” “Centruldeistorie..”, acum se va musamaliza totul in mod poetic prin iertaciunea data, cu usile inchise, celor ce au dus bisericii rusinea si suferinta greu de cuantificat.
Poate va mai scoate Daniel o carte macar sau Marius poate va mai ridica o data glasul ca sa ne spele rusinea celor ce nu putem prin forta imprejurarilor decat sa ne rugam.
Recomandarea de baza va fi poate aceea in care are de castigat “toata” lumea: istoria sa o scrie cei ce au colaborat, ei stiu cel mai bine cum au “salvat” biserica.
Scorul se cunoaste, din “intamplare”, ca intotdeauna.
Frate baptist ,multumim pentru ordinea de zi a lucrarilor de la Arad. Totusi poate lucrurile vor decurge diferit. Cred ca vor fi si slujitori adevarati care vor spune adevarul. Cred ca si fratele Nicolescu va fi acolo.
Cei care au descoperit ca nu exista Judecata viitoare sigur judecata lor nu e buna asa ca sa nu mai spuna la nimeni.
Intradevar Vlad, se duce o batalie puternica ca sa se scrie o istorie falsa ,unii din cei mari au si scris-o din punctul lor de vedere,problema ca dupa ce au reprezentat denaturat intimplarile si activitatile lor vin cei care rascolesc prin documente si asta i-i deranjaza teribil si vor cu orice pret sa stinga glasul acestora.Nu s-au gindit acesti frati colaboratori ca documente semnate de ei vor ajunge sa le vada atitia prin intermediul internetului. Acest fapt este doar un preludiu sau o umbra a deconspirarii care o sa aiba loc la marea judecata cind se vor aduce niste Carti pe care nu le va putea contesta nimeni.
Slava Domnului pentru cei care au avut curajul sa lupte cu acest gol-iat ,care e mai mult gol decit inalt, si aici si in alte locuri.
Baptist_curat, replica cu existenta judecatii de apoi e foarte simpatica
.
Totul va merge la Judecata…totul..
Unde este pocainta sincera,acolo Dumnezeu se indura si iarta.
baptist_curat:
Multumesc pt info. Exista vre-un site (ma-ndoiesc) despre aceasta intilnire? V-as fi recunoscator daca ne-ati tine la curent cu ce se intimpla… ironia dvs. amara despre judecata de-apoi e miscatoare… Despre intilnire: chiar daca si eu-s sceptic, haideti sa n-o judecam inainte de-a se gata! Ma indoiesc de faptul ca, si daca rau intentionati ar fi, ar avea curaj dupa publicarea atitor dosare sa nu accepte nici-o vina!… Apoi, sunt si oameni care cred ca merita incredere: Seracu, Talos, Niculescu (daca “elev” e bine informat)… Chiar daca nu vor fi atit de “rai” ca unii dintre noi tot vor deconspira ceva… Nu cred ca se poate face o “curatire” deplina a “ariei” din multe motive..Domnul sa-Si arate slava!
Scardanelli, eshti un frustrat! Asta nu este bine! Esti anonim! Nici asta nu este bine!
Esti lash. Nici asta nu este bine!
Esti complexat! Nici asta nu este bine!
Vrei trafic pe seama hoitului ramas dupa Patratosu. Nici asta nu este bine.
Esti rau dar gratuit! Asta-i bine! Ca n-ai argumente!
Vezi ca pentru frustrare nu exista vindecare! Nici macar Vindecatoru alt frustrat nu te poate vindeca de asta nici Alin Cristea, altu, nu te poate alina
Probabil ca asta este unul dintre lucrurile care mi-au placut la Patratos, nu este frustrat.
Ce m-a enervat: nu are complexe!
ESte enervant, recunosc, dar a fost si fascinant! Pana si Cristalinu lui Alin e clar la chestia asta
Daca avea complexe itzi stergea comentariul. Il doare fix….
Scardanelli, pacat ca eshti un pic mai indignat
nah…ca ni-e dor deja de Patratos…pacubos lucru
azi il vedem si nu e…
Doru Radu , buna ideie , ma gindem si eu sa rog pe careva care este pe la Arad ,sa ne spuna si noua cite ceva de pe acolo. Da e bine ca unii frati bine intentionati se duc acolo. Domnul sa le dea pocainta.
Sezatoarea patrata e inchisa! asa ca m-am aciuat pe-aicelea!
ati citit postarea lui DanutM? dar cea a lui Romuluss?
ce spuneti?
mai, jenant mi se pare scardanelli asta, sau cum l-o fi chemand muma-sa, care face pe eroul lovind intr-un cadavru imaginar, intr-o amintire frumoasa, etc. Sa ne traiesti, scaraotschi mic, e plina Romania de alde tine!
de-aia nu mai scapam de balcanism!
Ciprians se cheama Zgandarel..el isi zice de la scarda…..eu cred ca il zgandara diavolul,are un
blog,unde tot asa il face pe Marius,nu se baga nimeni la asa o ciuma..asta numai om nu se cheama,amaratul,te-ngrozesti ce poate sa zaca intr-un om..o fi om?
CiprianS, nu sti pe unde e totusi Pacubosu, l-am tot cautam dar nicaieri, dinastia ca scardanelli, mi scusi, dar sunt chiar cu o gandire problematica. Posteaza si la DanutM si aici un link la o mare prostie creata de el, si mai crede ca e lucid, in fine poate asa e el cand e lucid, sa vezi cum e cand nu e lucid
Exact Ciprian, de acord cu tine e plina lumea de lucizi dinastia care confunda subiectul cu predicatul.
Academicianul Grigore C. Moisil (1906 - 1973), spunea un om are dreptul la un singur pahar de vin, dar odata ce a baut un pahar acel om devine alt om, care la randul sau are dreptul la un alt pahar de vin
. Rationamentul continua(era matematician
) si prin inductie matematica se ajunge ca P(n)->P(n+1) deci s-a demonstrat principiul.
Problema era ca Moisil avea o minte de geniu dar, amatori de genul …sus numitului is pe nicaieri. Pierdere de vreme si inainte de un pahar si dupa.
Marius scuze, dar chiar trebuie cenzurate unele comentarii, sunt de-a dreptul jalnice. Prin comentul meu de fapt fac apel la a nu permite o munca a ta de mai bine de un an sa fie ponegrita cu asemenea replici total incompentente. Nu imi plac oamenii care se afla vorbind si nu stiu de ce.
Multumesc.
Ciprian, la care din postarile celor doi te referi?
Marius, regret că ţi-ai lăsat deschise uşile comentariilor. Regret pentru că uite… Nu ştiu dacă ai nevoie de Scarlatini acum…
Ar fi extrem de trist să o ia blogul pe o pantă a dialogului cu pietre. Aş vrea să rămână ca dialog cu idei, nu cu pietre.
Romi, interesantă ecuaţie.
sau p (n) -> r (n+1), cĂ se schimbă persoana.
tare o fost.
Lectiile Istoriei
http://picasaweb.google.ro/evanghelist/VestitorulAdevarului
Un articol despre vremea veche(secolul 20), traita altfel in URSS. Crestinii de acolo au luat o altfel de atitudine…..Dar mai bine cititi.
e.
pt elev:
Ati observat ceva interesant? De mai bine de o luna pe blogul lui D. Mitrofan nu mai apare nimic nou si totusi, de-atunci si pina azi au mai fost 10.000 de vizitari. Inseamna ca mai sunt oameni care se documenteaza! Cine stie de ce? O fi iesind ceva bun…de la Arad?