h1

Ce-are cu Dumnezeu, fraţilor?

Iulie 11, 2007

El i-a luat banii pentru botez? El l-a înşelat?? El a poruncit să fie botezat la vîrsta la care nu deosebea binele şi răul? Da semnătura partenerului pe contract unde este? La cîteva săptămîni de zile, Mirciulică a semnat „contractul cu Dumnezeu”?

Doamne, mare este grădina Ta şi bine faci că nu te mînii cum ar trebui?

Iată întîmplarea: un deţinut L-a dat în judecată pe Dumnezeu însuşi, Creatorul cerului şi al pămîntului, al tuturor văzutelor şi nevăzutelor. Dosarul s-a clasat pentru că nu s-a găsit adresa şi nici numărul de telefon al împricinatului. 🙂 🙂

Sînteţi siguri că în puşcărie trebuie să stea omul ăla?

Sînteţi siguri că pe scaunul tribunaluiui trebuie să stea completul care a luat o astfel de decizie?

Multe ne lipsesc nouă ca neam, dar o ţîră de nebunie şi o grămadă de haz ne dăruiesc atîta farmec!

Ce bine că dosarul lui Dumnezeu a fost clasat! Ufff, pe lîngă ce-am trecut! Ditamai scandalul!

13 comentarii

  1. Doi oameni nu pot locui împreună fără ca unul dintre ei să se transforme în drac iar celălalt în înger. Am ajuns la această concluzie meditând particular la viaţa mătuşii mele, mami-Leana, şi la anii mei de până acum. Dacă boala e o încercare şi o întărire de pământ, căsnicia e o triere la limită pentru ceruri : unu din doi – Apocalipsa fiecăruia! De ea nu poţi scăpa decât trăind-o! Pentru că omul nu rămâne om decât în singurătate, odată ce-l pui să trăiască laolaltă acesta se transformă, se pre-face. Dragostea este, ab initio, un fapt drăcesc : Iisus a ştiut asta, că n-a vorbit de “dragostea de om”, ci de cea de oameni! Şi biserica, prin ritualul cununiilor, cu disperare încearcă să scoată dracul din ea – tocmai pt. că e imposibil! De aceea catolicii nu acceptă divorţul : în dragoste nu există destin – există doar asumare. Pentru că numai prin această asumare şi nu prin dragoste reuşeşti să te pierzi şi să te topeşti în celălalt. Altfel, se întâmplă exact contrariul : îţi absorbi partenerul dar reuşeşti aşa să-l şi descompui, ca un drac devenind (amândoi). Care-i soluţia?


  2. draga Cezar, ai avea dreptate daca în aritmetica iubirii 1 plus 1 ar face tot 2.
    După aritmetica iubirii aşa cujm se găseşte asta în Biblie, 1 plus 1 fac 1.
    Deci acel 1 se poate face ori înger ori drac.
    Căsnicia nu este o locuire a doi oameni împreună. Aia este în cazul colegilor de cameră, la facultate, la cazarmă, pe şantier etc.
    Nu este o apocalipsă pentru nimeni, dacă devin una, ci o nouă Geneză, pentru cel devenit unul.
    De aceea divorţul este inacceptabil.

    Dragostea este din Dumnezeu. DAcă vrei să mergi către începuturi: „Dumnezeu ESTE DRAGOSTE”.

    Din căsnicii trebuie să scoţi dracii dacă nu l-am lăsat pe Dumnezeu mai întîi în povestea de iubire.
    El este sursa iubirii şi El este Iubire, dacă Îl laşi înlăuntrul noii fiinţe alcătuită din cei doi deveniţi unul, izvorul iubirii nu se mai termină.

    Peste două zile împlinim 16 ani de căsnicie. Sînt mai îndrăgostit ca niciodată. Am cunoscut-o acum 21 de ani! 🙂

    Nu mi-am asumat, am ales DRAGOSTEA şi de atunci, vorba ta, ne topim unul pe celălalt.


  3. Dintr-un prim impuls am vrut să scriu : Nu te cred! Mi-am amintit însă că eu n-am făcut decât să teoretizez la limită, din panică. Dacă aş fi răutăcios te-aş mai ruga să o întrebi şi pe soţia ta (nu cumva deja ai „topit-o”?), dar nu fac asta; cel mai decent este să spun că unul dintre voi deţine deja înţelepciunea îngerilor, e mult mai profitabil aşa.


  4. ea detine inelepciunea ingerilor, asta este sigur!
    daca te uiti prin pozele noastre de pe site ai sa te convingi singur! I-a iesit „boala asta” pe chip.


  5. Cred că o să am ce citi pe siteul tau, văd acum cât e de elaborat şi interesant. Am nimerit aici din întâmplare. Acum îmi dau seama că „m-a tras aţa”. Să mă rog să am răbdare. O să te pun pe lista mea!


  6. Dincolo de caracterul penibil al demersului si de nebunia detinutului, mie mi se pare ceva inspaiantator in afirmatiile lui Pavel Mircea. Ceva inspaimantator de real. Un om care constientizeaza faptul ca este parasit de Dumnezeu si ca relele din viata lui au avut loc pentru ca Dumnezeu nu a intervenit . E clar ca atitudinea pe care o are, in aceasta nebunie este gresita.. poate fi chiar doar o sarada pentru a iesi el in evidenta…pentru a aparea in ziare… dar.. Drama este ca milioane de oameni din tara asta se afla in aceasi situatia ca si el; exact in aceeasi situatie, doar ca aleg sa nu se exprime in nici un fel.. probabil pentru ca nu sunt detitunuti si nu sunt nebuni.. (doar o parere…)


  7. Omu’ e clar ca e dus cu pluta, dar mi se pare chiar stupida afirmatia judecatorilor: „nu se cunoaste adresa (ultimul domiciliu) al paratului (adica Dumnezeu)”. Alta motivatie mai elevata/inteligenta nu puteau gasi?!? Nu stiu cine e mai „plecat cu sorcova”…


  8. oare ce s-ar fi intamplat daca ar fi dat in judecata nu pe Dumnezeu ci preotii din BOR care l-au botezat si mai apoi i-au luat banii?


  9. Mc, problema este ca atunci cind esti botezat de mic fara sa poti alege, lua decizii, te trezesti cu o religie asumata, mostenita.
    atunci cind alegi in urma unui proces de decizie responsabil, este de asteptat ca hotaririle in privinta eticii personale sa fie foarte serioase.

    si noi intimpinam probleme la copiii, noascuti „din familie” care s-au trezit baptisti si nu mai trec prin criza personala a convertirii. Religia le devine parte dintr-un ethos pe care il iau „ca pe un lucru de apucat”. Sindromul fiilor lui Eli, pentru cunoscatori.


  10. Cezar, multumesc pentru cuvintele de apreciere, la fel, Flaviu.


  11. drag Mc, da omul are necazul lui, poate ca vrea sa isi faca putina reclama, cine stie… faptul ca se simte inselat de pomeni, dari, taxe, contributii etc. in general de un sistem la care „rugaciunea e pe bani”

    https://patratosu.wordpress.com/2007/05/25/faza-cit-costa-rugaciunea/

    asta este problema care ma preocupa.


  12. da, nu stiu daca hotarirea judecatorilor are un pic de ironie sau au fost seriosi. Daca n-au glumit, atunci e zu zu!


  13. […] Posted by turnul on August 26th, 2007 Ce-are cu Dumnezeu, fraţilor? […]



Lasă un răspuns

