h1

Mă simt bine în pielea mea…. dar mi-a rămas cam mare…

Iulie 17, 2007

Azi se împlinesc două luni de cînd am avut fibrilaţia şi m-am hotărît să dau jos kilogramele. Este mai uşor cu kilogramele decît cu reglarea somnului.

Da, de la un timp mă simt bine în pielea mea. Am atins 88 de kg după o zi de post, asta după ce în mai fusesem la 96.

Mă simt bine în pielea mea, numai că mi-a rămas puţin cam mare, pe alocuri 🙂

Este un exerciţiu de înfrînare şi voinţă, dar merită. Stau şi mă uit la carnea de porc şi îmi aduc aminte că Duhul s-a arătat în chip de porumbel, că Isus a înmulţit peştii şi pîinea, dar în porci a băgat dracii din Gadara.

Dumnezeu ne-a făcut cu mare dichis. Strici ceva şi totul se dă peste cap.

10 comentarii

  1. Felicitari!…

    Acum mai inchidem şi noi ochii la o costiţă de porc, ca doar nu om tinde să ne umplem de duh, mâncând doar porumbei… 🙂

    Mihai


  2. Felicitari! Si succes in continuare. Chiar ma bucur pentru tine.


  3. Las’ ca ştim noi de ce vrei să slăbeşti. Din rotunjor vrei să te faci mai … pătrăţos 😉


  4. Mihai, da/o incolo de costita, daca maninci o supa de porumbel bine facuta, nu mai vrei porc in viatua ta.

    Octavian, multumesc pentru incurajari,
    ieri m/am prostit, dar merita, brinza camebert pane cu toping de dulceata de fructe de padure hmmmmmm


  5. Ha, ha, ha, Vasile, asta a fost bună!!!
    Mă bucur să te „revăd”. Data viitoare cînd vin în Cluj n-o să mai fie cazul ca ultima oară cînd ne-am întîlnit: atunci era mai uşor să sari pe deasupra mea decît să mă ocoleşti. 🙂


  6. Nu… nici vobă nu renunţ la costiţa de porc… adică la ribs, făcute la cuptor, servite cu cartofi copţi, ‘linşi’ cu unt şi sare. Pe de-asupra presărat din belşug cu ‘Cayenne pepper powder’ importată de peste baltă şi asociată cu un pahar de ce-l lasă cugetul şi dieta pe fiecare să bea, dar rece să fie. Nu cred că mai există menu mai bun ca să renunţi la dietă 🙂

    PS Bună şi supa de porumbel, la dieta după tratamentul îndelung cu ribs… 🙂


  7. Au, au, au, Mihai, ce spui tu acolo. Dacă era cu 15 grade mai rece poate că mi-ar fi lăsat gura apă .La 38 de grade cît arată acum termometrul în Oradea, numai de apă mi se face gura apă.


  8. Luaţi-o bre mai încetişor cu costiţele, că acum venii şi io pe-aci şi iată, e aproape 3 dimineaţa şi mi se face foame! O să merg să mă culc acum, dar mă întorc aici pentru inspiraţie şi poftă, mâine, înainte ca să aprind BBQ… Poate Mihai mai pune-o reţetă-două… De la patrăţosu nu am pretenţii! Apropo de pielea rămasă mare, după slăbire, v-aş spune-un banc dar poate că nu judec bine la orele astea şi n-o să placă… aşa că, I’ll pass


  9. degeaba vorbiti de costite. Aici „porcul Costica”, no offense, chiar asa il cheama, porcul caruia i/am lasat cojile de pepene dupa seara superba de ieri de la Cristi, de la VAlea Iasului, isi asteapta grohaind decembriul singeros.

    Ted, mergi cu gindul la mine, la Adam`s Ribs, nu stiu daca acolo unde esti exista vreun restarant de genul asta, dar acolo fac cele mai bune costite.
    Nimeni nu se fandoseste si toata lumea isi linge destele.
    Sa va fie de bine.
    Eu ramin la rosii cu brinza. Mincarea preferata a oltenilor vara.


  10. Patratosule,
    Nu am rezistat tentatiei de a merge ieri la un sushi bar… O minunatie! Daca nu aveti in Romania (desi ma indoiesc) ar trebui sa fie al doilea proiect de pensionare, dupa cel al cafenelei. Si cred ca ajuta si la slabit 😉 Ribs o sa incerc poate alta data… mie imi place cel mai mult pestele! Si nu avem aici Adam’s Ribs dar avem altele! Io mi le fac pe grataru propriu… e mai bune 🙂



Lasă un răspuns

