h1

Atenţie! O nouă păcăleală…

Iulie 19, 2007

Creativitatea conaţionalilor noştri este demnă de remarcat.

Iată două scrisori pe care vi le fac cunoscute cu acordul expeditorilor. Să ne fie de folos!

Am vorbit de furat ochii de pisica de pe drumuri, da? Am vorbit de furat poezii din mintea creatorului, nu? Sa va spun una de care n-ati mai auzit. Si cand era sa ti se intample tie, e mai in culori, e mai fascinant, e mai… tridimensional!

Din binefacerile Omului. Sa nu uitam niciuna din binefacerile omului… ca sa ne stim feri de ele.

O suna ieri pe maica-mea un tip de la Vodafone, cica. Numar ascuns. [ascuns? suntem la candid camera? de cand umbla Vodafone cu subcovoruri? !] Sa ne anunte ca am castigat 3700 euro [dom’le, ce suma, nu?!], pentru ca am fost trasi la sorti [dar oare de unde, ca nu participaseram la nici un concurs. Si oare ce concurs? nu primisem nici un mesaj, nu vazusem nicio reclama cu respectivu’ premiu. Vodafone isi anunta intotdeauna clientii de concursurile ce le are] si numarul nostru iesise [vezi] castigator. Si ce trebuie sa facem pentru a intra in posesia lui? Nimic, doar sa dam numele si adresa, sa stie unde sa il trimita. Puteam alege daca electrocasnice sau suma respectiva. Asa ca la casele mari. Vorbea foarte stiutor tipu’, ca si cum facea asta din nastere. Se intrerupe convorbirea de 3 ori [interesant. .. telefonu’ nu o mai prezentat alte dati probleme de genu’… dar omul se alarma in cazul asta.. oare mai suna?… vai premiul meu cel mare… cand mai ai o asa ocazie? iete
ca suna tipu’. om de cuvant, vezi?] A treia oara, maica-mea imi zice sa ridic io, noi oricum avem voci greu identificabile la telefon. Se mira tipu’ ca suntem din Oradea si apoi ne mai si intreaba daca ne putem deplasa pana maine la sediul lor din…asa, Bucuresti. Aaaa, pai nu avem cum. Atunci vin ei, dar va trebui sa platim un comision pentru taxe…. Si cam cat e comisionu asta, asa aproximativ? Astept putin sa calculeze? Astept [mi-l si calculeaza la telefon, asta da treaba, chiar e pe bune chestia]. O suta si ceva de dolari. Cat???? [da’ ce? vine de peste ocean premiu asta?] SI pana maine. Maine e duminica. Hmm. Si comisionu il platim luand ACUM de la cel mai apropiat Peco cartele [cartele? si daca oi fi pe adbonament? atunci oare ce fac cu atatea cartele?] Vodafone in valoarea comisionului. [acum, asa rapid? acum, cand reprezentantele is inchise, sambata seara, la 7? La Peco? nu la Vodafone. Asa o fi gasit cu cale Vodafone sa-si faca reclama, nu? Hmm] Si maine vine
Antena 1 sa ne inmaneze premiul, noi putand sa ne manifestam bucuria la camera. [ei, dom’le, ma gandeam eu ca tre sa fie in colaborare cu ceva televiziune, nu fac ei numa’ asa. ne imbracam frumos. Duminica vine premiul, ai? Asa, pe nepusa masa.]
Si dupa ce luam cartelele, le spunem lor la telefon seriile, etc… [pai daca is cartelele mele?], sa notez numele lui si CNP-ul [ooo, sincer omu, onest, imi da datele lui personale].
Stati putin sa… Multumim pentru premiu, dar renuntam la el.
Nicio o obiectie din partea tipului [cu anumite accente de agresiviitate si grabeala pe parcursul conversatiei] . Nicio obiectie, nicio incercare sa ne convinga ca pierdem sansa vietii noastre, premiul cel mare, jackpotul, mantuirea!

Si nu vreau sa ma gandesc cu cati le iese faza. Se misca repede, sa nu ai timp sa gandesti. Seara, cand nu mai sunt deschise reprezentantele, ca cei de la Peco n-au vreun habar nici asa… Numar ascuns… Mda…

Vodafone, ai? Isi dau in cap daca afla cum le face firma de panarama. Dar cate poate omu’ fura in tara…

Sa stie toata lumea. mediatizare in masa tre facuta.

c.

şi


Vineri pe la amiaz primesc si eu mesaj de la Orange de data aceasta ca am castigat 1000 de euro si ca sa sun la un numar de teleofon pentru a intra in posesia banilor…

Ciudat! Banii nu pica din cer si nu se fac asa usor… cand incep banii sa iti bata la usa ceva nu e bine!… Vorba aceea… unii se trudesc o luna intreaga de dimineata pana seara si tot nu ajung sa castige atatia bani din sudoarea fruntii lor!

Sun si mi se spune cat e de serioasa treaba!… ca totusi pentru validarea premiului trebuie sa cumpar cartele… da, cartele! Cate? 5 cartele a cate 7 euro fiecare. De ce asa? Nu stiu. Insa trebuie cumparate in 20 minute iar apoi sa sun tot eu inapoi la numarul respectiv si sa le dictez codurile de pe cartele pentru „validare”.. . Asta da validare! :)) e ca si cum as incarca un telefon cu 35 de euro din buzunarul meu… interesanta treaba!

Sun la Orange si mi se spune ca ei nu au astfel de concursuri, pune numarul de telefon ce mi-a dat „marea veste” sub urmarire si-mi zice ca astfel de acte se pedepsesc deoarece sunt frauda curata….

Te miri cum stiu sa manipuleze omul!
Aviz amatori: cand banii incep sa iti bata la usa ceva nu e bine: nu stai la usa care trebuie! 😉

R.

9 comentarii

  1. Din păcate, din cauza pedigree-ului îmbunătăţit cu colonişti romani (mameluci din Nordul Africii), pecenegi, cumani, tătari, grecotei, turcălăi, slavi, fanariHoţi, şamd, românul a ajuns găinar. Măcar în vest hoţii se respectă, sparg o bancă, jefuiesc case de bani, fură bijuterii scumpe, au demnitatea lor… La noi se fac pungăşii în masă. Tunurile mari se fac cu acte în regulă de oamenii puterii şi de acoliţii lor, restul fură din buzunare, fură găini, fură creditul de pe cartelă… Vai de neamul nostru! Trebuie să se nască de Sus. Dar până atunci?


  2. Bine spus. Trebuie spus. …si Domnul ii cunoaste pe oamenii Lui cucernici ca sa ii scape din incercare… . …Eu as fi castigat 4 mil de lire sterline, mi-au scris ca voi fi anuntat la BBC pe 18 aprilie ora 13 si 7 minute. M-au suntat din Londra, m-au asigurat ca voi primi suma asta huge daca voi plati 1200 si ceva de pounds (sigur, asta mi-au cerut dupa veo 7 emailuri ca nu trebuie decat sa trimi tniste simple date nevinovate) Ce mai, bani… nu saga. Asa lucratura n-am mai intilnit..! ce mai! au ramas uimiti si cei de la Western Union (prin ei trebuia platit suma de 12…), Politia s-a crucit si ea (listasem toate emailurile lor bine semnate, cu poze, semnaturi, directori, presedinti, vicepresedinti, manageri,(mai ziceti voi), asa, apoi Criminalistica: mai , astia sunt tare de tot, asa ceva nu am mai intalnit! Ii sun eu – Compania asta, era un fel de loterie, ma rog, si sa vedeti, probleme pe fir(telefonul fara fir), no signal. E interesant sa vedeti ce se intampla in mintea noastra cand esti asa de sigur ca ai putea castiga ceva mare, mare de tot. Mai visam noi cate o data la ceva neobisnuit, minunat, minuni. Deja ma gandeam cate biserici voi sponsoriza, mai ales cele neterminate de la tara, undeva uitate de lume. Ei, Domnul nu a vrut sa castig suma asta de bani ca sa ajut bisericile.. 🙂

    o scurta confesiune, emanuel bujorean


  3. cam la repezeala am scris. va rog sa imi corectati voi greselile de orice fel.
    al vostru intru Cristos, emanuel b


  4. Marius, many thanks. 😉


  5. Mihai, pina atunci, la găini, fraţi români!
    Emanuel, imi pare rău ca ai rata şansa de a te îmbogăţi, mă gîndesc ce zeciuiala frumoasă ar fi fost pentru biserica ta 🙂
    C. – cu plăcere şi durere!


  6. hehe, se pare ca nu sunt singurul cu care a incercat nenorocitul acela sa isi incarce cartela pe orange pe banii mei…eram si eu la sala cand suna telefonul(nr ascuns…ca cica zice ca suna de pe calculator din Bucuresti si de aia nu se vede nr), la telefon turaia unul de parca chiar era de la reprezentanta orange. La fel si la mine, aceasi strategie, sa cumpar cartele(dar sa nu le incarc pe telefonul meu…auzi idee)si cand va suna el(hotarasem peste 10 minute…pana ajungeam eu la un magazin sa cumpar cartelele)…eu nedumerit si cu pulsul inimii crescand(la cei 2000 de euro promisi…)ma pun si sun la orange clienti si ii povestesc operatorului norocul care a dat peste mine….”nenorocitul” de operator mi-a stricat planurile luminandu-ma in felul urmator: „Este vorba de frauda…nu este nici un concurs la orange de felul acesta…vrea sa isi incarce telefonul pe banii dumneavoastra…” Ei cand am auzit eu ce vrea nenorocitul sa imi faca, mie studentul(si umai un student stie cum sta traba cu banii), il astept sa sune…si suna, dinnou se prezinta tipul si ma intreaba daca am cumparat cartelele…am pus telefonul jos si l-am lasat sa vb ca radioul, eu continuandu-mi antrenamentul, nu era sa fac pauza…dupa 5 minute inchide, mai suna odata…eu din nou il las sa vb singur…nu pot face pauza ca lucram degeaba(se racea muschiul)…dupa 2 inute inchide…suna prostul din nou….la fel vb singur ca eu nu fac pauze…In sfarsit, la urma urmei, cred ca tot eu am fost mai castigat…mi-a facut vre-o 10 minute in ziua aia…ce sa zic, ni sa fim destepti ca de prosti si nenorociti e plina lumea.


  7. mda..si eu am primit un telefon cu nr ascuns de la Vodafone, cica in legatura cu factura de luna trecuta….si eu is pe cartela :)) ..oricum…i-am spus politicos sa isi gaseasca alta ocupatie in timpu` liber ca asta nu-i prea profitabila 🙂


  8. […] Posted by turnul on August 26th, 2007 Atenţie! O nouă păcăleală… […]


  9. Acum mai nou te suna si iti spun ca ai castigat 500 min nationale si reducere la factura se drept Dumitru Marian si spune ca e de la Orange.



Lasă un răspuns

