h1

Cine mă caută din Japonia?

Iulie 24, 2007

Chiar, cine mă caută din Japonia?

Noul sitometru pe care l-am descoperit, îmi arată cam de pe unde e lumea care se pătrăţeşte căutînd pe ici pe colo 😉 . Mare mi-a fost supriza să dau peste Tokio de vreo două ori săptămîna asta.

patratosu-visit-details.jpg

Cred că cineva de-acolo caută katana, tatami etc. şi hop, îi sare site-ul ăsta. Dă peste o limbă care este pentru el sau ea aşa cum este japoneza pentru noi.

Oricum, ne înţelegem bine, tatami, katana, bushido, sushi, hos, adică, „spaţiu de luptă”, „sabie de samurai”, onor’ codul luptătorului”, „peşte crud cu orez în foaie de alge” şi „să ne trăieşti, frăţioare!”

Te salută Sică din Ploieştiu lui CAragiale!*

Sayonara!

şi Arigato pentru că m-ai căutat.

Arigato gozaimasu, dacă mai revii!

*(Şi dacă îl traduceţi pe Caragiale oricum nu înţeleţi nimic, că n-aveţi cum, n-aveţi mentalitatea, aşa cum nici noi nu înţelegem bushido-ul vostru. Putem să vă traducem cuvintele, dar situaţiile? Îl puteţi voi pricepe pe Caţavencu-SAn şi pe Agamiţă Dandanache-san? Fugi d-acilea! )

PS.

Şi toate punctuleţele astea care reprezintă ultimele 100 de căutări sînt oameni sau computere?

ultimele-100-de-cautari.jpg

12 comentarii

  1. Salut! Stiu ca nu are legatura cu post-ul tau, dar avem nevoie de tot ajutorul pentru promovarea unui blog. Am observat ca blogroll-ul tau contine mai multe biblioteci asa ca m-am gandit ca ar mai fi loc de una – Biblioteca Metropolitana Bucuresti. Gasesti mai multe detalii pe http://bibliotecametropolitana.wordpress.com
    Multumesc!


  2. Vezi ca punctele alea din Spania, de pe coasta asa, adica Barcelona, eu sunt. 🙂


  3. Nu neaparat sunt relevante toate informatiile de pe un site tracker. De exemplu, google ne crede olandezi pe toti care suntem cu ipurile incepand cu 79.119.*.* (rds) Frustrant 🙂


  4. draga Dalic,
    sigur că da, pentru o bibliotecă, facem! Nici o problemă.
    Pare interesantă iniţiativa voastră. Va fi în blogroll.


  5. Da, Nicu, ştiu cine mă caută de pe la Bucureşti, Botoşani, Curtea de Argeş, Madrid etc. Este o distracţie cu sitometrul asta.
    L-am pus că sînt şi eu curios de ce a stat pe locul I atîta vreme blogul.


  6. DA, Timotei, unele trackere sînt destul de proaste.
    Asta iti da foarte multe detalii, IP-ul, inclusiv softul folosit de utilizator, minutele de acces, foarte multe detalii. Sint sigur ca ma voi plictisi repede pentru ca detaliile sint o povara prea mare pentru mine 😦


  7. Poate respectivul folosea proxy. 🙂 Îmi aduc aminte că şi eu am trecut odată pe fusul celor din Peru din motive tehnice.


  8. Nu am avut intentia sa zic ca e prost site trackerul asta, doar ca se poate insela cateodata.
    Statcounter.com de exemplu le incurca la greu …


  9. da, se poate chestia cu proxy, oricum intrebarea din titlu este retorica, postul este un pretext pentru a aduce aminte de citeva valori pe care le-am invatat din cultura japoneza.
    Japonezii au vreo 6 feluri de a spune „multumesc”, politetea este o valoare fundamentala a culturii lor.
    Daca actul multumirii este incheiat, spui intr-un fel, daca nu, spui in altfel si tot asa. FAscinanta lume.

    Daca ti-ai calcat cuvintul, trebuie sa iti tai degetul in fata pagubitului si chestii din astea care in balcanii nostri par nebunii.

    Pina prin anii 50 era o jignire sa ceri un contract semnat unei companii japoneze, Da era DA si Nu era Nu,
    la noi DA este Poate, Poate inseamna Nu, Nu inseamna Oare? etc.


  10. O lume interesanta dar fara Cristos, din pacate. Am un amic din Arad cu un sef japonez care i-a marturisit ca il uraste pe Isus Cristos din toata inima…


  11. Probabil il uraste pe Dumnezeu pt ca a 7-a zi s-a odihnit si El; japonezii lucreaza 24 cu 24, 7 cu 7! 🙂


  12. poate s-a odihnit si pentru ei



Lasă un răspuns

