h1

Mi-am luat wireless Orange…

August 3, 2007

„scump, doamna, scump şi halatul, da, halatul, cît costă, cît costă…” 🙂

Da, este scump pentru cît oferă.

Foarte puţin. 1,8 viteză în loc de 3, cit se promite într-un oraş mare şi cu ….muuulte, muuulte întreruperi.

să fie modemul de vină?

Să fie lap-topul meu?

Bănuiesc că este sistemul totuşi. Încă în testări, încă în probleme, cu dificultăţi, ca orice început.

Acum mi se poate împlini visul. Să stau la Pădurea Craiului şi să dau din pedale…

m-am învăţat minte. Dacă se întrerupe conecţia, am totul scris în word, apoi tranfer în notepad, ca sa nu îmi ia codurile şi apoi inserez, între două întreruperi, în wordpress.

Curat meşteşug de cultivat răbdarea!

Dar, să ne fie de bine!

15 comentarii

  1. ca sa nu fi stresat de conectie, poti folosi un program care ajuta la blogging, Windows Live Writer; e relativ simplu, scrii postul, titlu si ulterior sau imediat il postezi…
    cel putin asa mi s-a parut mie ( pacat ca nu prea il folosesc)
    tu esti mai consecvent si poate il testezi mai indeaproape….


  2. Lap-top?


  3. Eu am de la Vodafone, 28 $ limitat la 4 Gb. Nu mi s-a intrerupt pana acum insa daca plec din oras, incepe distractia… cu alte cuvinte, daca nu e conexiunea 3 G incep durerile de cap…


  4. A propos de blogging software, recomand a se vedea „Sharp MT”…

    Facil de intrebuintat si, in plus, are marele avantaj de a putea „salva” „draft”-uri [nelimitat} in vederea postarii ulterioare…


  5. Scuze!… Am omis link-ul catre „Sharp MT”…
    http://www.randyrants.com/software.html


  6. Windows Live Writer, subscriu! Subscriu si la „lap-top” 😀
    Ai incercat si Zapp-ul? Pentru ca luna asta TREBUIE sa devin mobil 😦
    Vodafone e ….., l-am testat deja… Raman Zapp si Orange.


  7. acum va scriu de pe drum, sint la uimitoarea viteza de 256 kilo 🙂
    mare dezamagire cu wireless-ul, dar este bine ca visul de a sta pe coclauri, scriindu-mi psalmii, s-a realizat, asta este…

    Dadatroll, da laptopul, cu baterii bazate, doua, tin o gramada,
    laptopul este un dezastru, cu putina memorie, trintit de citeva ori, l-am luat cu fix exact 150 de dolari, dar merge ca o locomotiva cu aburi,
    daca se strica, legi cu sirma si mergi mai departe


  8. Orange e ok. Fata de chinurile pricinuite de Zapp e lux 🙂


  9. gata, m-ai convins, data viitoare cind mai am bani, trec pe vodafon,

    Aurel, am sa caut mai multe detalii despre live writer, multumesc de pont


  10. Eu folosesc Zapp (modem EVDO pe USB), platesc cam 85 de lei pentru 23 de ore de Internet si se conecteaza la 120kbps. Cam nasol, dar macar functioneaza…


  11. In orasele mari mai merge cum mai merge, dar cum iesi din „zona metropolitana”, adica la 20 de km de cluj, spre exemplu, gata! S-a terminat!
    pierzi tot!


  12. Why not laptop? 🙂
    Daca e in engleză, sa fie lap-top,
    dar in romaneste a fost adoptat aşa laptop, şi pluralele 🙂 laptoape, laptopi, 🙂


  13. zapp pe evdo unde este acoperire evdo si nu e trafic f mare merge foarte bine ( de exemplu in unele zone din cluj napoca eu am avut viteza pana spre 1.5-1.6 mega bps).

    in zone fara acoperire evdo merge pe viteza de 128kbps…dar eu nu am deconectari si folosesc zapp des, f des. ca retea, zapp are acum o acoperire destul de buna.

    pt a citi un mail sau a face „post-uri”, 128kbps este rezonabil.

    in plus zapp-ul prepay e chiar avantajos cum scria Filip mai sus.


  14. Daniel, cu orange ajung in orasele mari la 1,8 mega, departe de cele 3 mega promise. restul 256 kilo,
    Are si orange-ul varianta prepay.
    Foarte scump, scump de tot, 0,45 euro pe mega de download.

    o gramazime de bani.


  15. Cum setez si eu un wireless la un laptop?… am cumparat unul de la oraange si nu ma pricep va rog ajutor:X(



Lasă un răspuns

