h1

Aoleu! Am ajuns la 80.000 de cuvinte!

August 9, 2007

Mi-am salvat ieri nişte posturi. Cele mai dragi. Cum ar fi cel cu ceaiul de trandafiri. Amintirile sînt dincolo de imagine şi de cuvinte.

Am adunat totul într-un doc. word. Am dat o numărătoare şi m-a topit: 200 şi ceva de pagini la un rînd şi 80.000 de cuvinte. Auh! E o carte!!!

Oricum, s-a vîndut deja! În cîteva mii de exemplare. E publicată, deşi nu are ISBN-u şi Editură, n-are redactori, corectori, contracte, pagini, dar are cititori, cîteva sute pe zi. O comunitate mică cu mulţi prieteni şi puţini neprieteni. Duşmani n-am!

Cartea e tot timpul acolo şi poate fi răsfoită de cine vrea. Are paginile deja îngălbenite pe alocuri, iar în alte pagini nici măcar nu sînt dezlipite unele de altele.

Blogul este o invenţie extraordinară! Să ne trăiască!

Cînd îl termin pe ăsta, poate că mă apuc de altul, cine ştie…. la CV oricum nu-mi face nici un bine, dar mai important este cursul vieţii decît curriculum vitae.

PS.

cineva mă felicita ieri pentru cele 100.000 de hits.

Cuvintele sînt mai importante decît numărul de „lovituri” 🙂

31 comentarii

  1. Da, greutatea cuvintelor ca si conţinut, nu ca si forma, cred eu, dau valoare unei scrieri. Nu întotdeauna volumul determina si calitatea. Sa scrii, mai ales daca ai si un pic de inspiraţie nu e greu, dar să concentrezi (spre exemplu) 3 fraze într-o propoziţie e altceva. Oricum e interesant sa vezi diferite păreri despre diferite subiecte la care nu neapărat te-ai gândit. Cred ca Blogul este o idee geniala, si mai ales cand are si subiecte care să te încurajeze la a trai in lumina. Să vedem ce va fi pe viitor cu acest blog. Cred ca depinde foarte mult de conţinutul pe care i-l dam prin comentariile de zi cu zi.
    Spor.


  2. Cand se termina un blog?


  3. Blogul este o inventie a unui dictator.
    Unul isi scrie acolo gandurile iar ceilalti marseaza dupa cum li se dicteaza…

    trist, dar adevarat (scris cu litere mici…nu conteaza, pentru ca scoate inavidenta un adevar)


  4. da’ de unde?!…ce-i cu ideea asta Petrica draga? daca stiai ca este inventia unui dictator, de ce ai renuntat la libertate? numai masochistii isi cauta singuri durerea…


  5. un blog se termina cind ajungem la cuprins 🙂


  6. Un blog se termină
    1. cind moare bloggerul
    2. cind i se termina entuziasmul
    3. cind i se termina ideile
    4. cind i se termina spatiul de depozitare, eu am trecut de 60%
    etc.


  7. deci, iata, e oficial, sint un dictator 🙂

    Doamne, mare-i gradina ta si greu de cuprins toate ideile care ne fulgera minţile odihnite…


  8. Mare necaz a dat peste Patratos … cum a trecut de un anumit numar de hituri, sau de cuvinte, cum a devenit dictator. Si unul de succes… Cinste Bloggerului! :))


  9. La asta pot sa zic „Amin”, Paul?


  10. Draga Dle. Petru, asa cum probabil stiti, noi ca si crestini traim dupa niste reguli (principii biblice ma refer), iar daca in comunitatea de care apartinem exista niste reguli trebuie sa le respectam, bineinteles fara a ne compromite principiile sau valorile (de altfel esentiale), caci este biblic.
    Astfel, daca nu ne putem armoniza cu comunitatea respectiva, atunci de ce sa ne mai frustram cu faptul ca ies inadvertente din interactiunea noastra cu aceasta, si invers?
    Cu tot respectul, cred ca se aplica si in cazul acesta. Poate e mai bine sa discutam subiecte si nu oameni, rezultate si nu cine le elaboreaza, idei si nu mintile care le dau nastere, etc.
    Conflictele constructive sunt cele care se invart in jurul rezolvarii problemei in sine, si nu a persoanelor implicate.
    Din nou, nu trebuie sa va intristati, nici sa va amarati ca nu toti sunt ca si Dvs. (fara nici o aluzie), pt. ca Dumnezeu ne-a creat diferit! De aici si orice disensiune.


  11. Nu, dar poti face un imn, sau ceva de sorginte comunista… ca sa nu iesim din spiritul momentului. 🙂


  12. da, PAul, multumesc, cineva mi-a spus ieri ca deja am depasit cota de atentie si s-ar putea sa intru din nou in atentia serviciilor secrete. 🙂

    Din nou? Dar de cind m-au lasat in pace? 🙂

    „Mai ridem, mai glumim, dar nu parasim incinta” 🙂

    Sa fim seriosi, cred, ca serviciile sint prea ocupate pina in data de 12 septembrie ca sa se uite la un prapaditos ca mine


  13. Stii cum era.
    „Partidul, Ceausescu, Romaniiiiiia!”

    „Blogul, Cruceeeru, Romaniiiiiia!” 🙂

    „Celui mai iubit fiu al poporului!”
    vine tradus
    „Celui mai urit blogger din wordpress!”


  14. doare adevarul…


  15. Si asa m-ati scapat si de facut imn 😀 Acum il cant… „Blooogul, Cruceeeru, Romaniiiiiaaaaaa”


  16. Unde-s steguletele, Ioa? 😉


  17. Multe lucruri am facut pe blog, dar spre dezamagirea lui Petrica, nu voi deschide niciodata un concurs de spus prostii! Imi pare rau, pentru chestia asta exista alte bloguri. 🙂


  18. da fratilor, am dat eu vreun nume?
    mi-am spus parerea…blogul e inventia unui dictator…
    nu e inventia lui patratosu sau a mea…
    repede mai sariti la beregata…

    ………

    lucruri serioase de teologie nu discutati, da vorbarii sunt garla… si totusi biblia nu spune asta..

    asa ca morala voastra nu face doi bani………..

    GOD BLESS YOU ALL !!!


  19. Toata lumea in cor. Doi, trei, si:

    “Blogul, Cruceeeru, Romaniiiiiia!”

    Fluturati ce va vine la mana… de la stanga la dreapta…. putin mai repede. asa. Bravo.

    Sa stie ca il iubim!


  20. Ok, deci nu iti plac bisericile neoprotestante, baptiste si penticostale. De ce?
    Mie mi se pare ca esti defensiv de cand ai venit, si nu stiu de ce…
    Blogul e plin de viata si de adevar, dar nu poate avea doar atat, pentru ca nu ti-ai mai folosi discernamantul atunci.
    Ia ce e bun si ce te zideste, si nu iti bate capul cu restul!


  21. Eu propun Dlui. Petru sa vina cu niste subiecte teologice relevante si serioase. Ii propun sa fie diferit de cei care fac o garla de vorbarii. Ii propun sa spuna ceva care e iesti din comunul blogului de fata.
    Va rog, din nou fara a face aluzie, sa veniti cu ceva deosebit. Pt ca altfel apararea Dvs. nu are ca scop decat sa va aparati punctul de vedere si in consecinta, cumva, ca sa nu parasiti Blogul. Eu nu inteleg de ce va mai stresati/frustrati daca oricum va „sar la beregata.” Daca simtul umorului nu va face sa radeti macar contracaraţi cu ceva superior.


  22. Cred ca se vad in atitudinea lui Petru cateva idei preconcepute cu privire la gazda sau contextul din care provine acest blog – poate UEO – pe care a dorit neaparat sa le verifice. A dat cat a putut de tare cu bata in balta, ca sa vada daca sare ceva. Poate ma insel…


  23. Lui Petru deja i-am muşcat din comentarii care depăşeau cu mult limitele bunului simţ. Observaţi marca „……”
    sa se stie ca nu este complet comentariul.
    Ne jigneşte în bloc de genul „minţi bolnave” etc.
    Venind din partea unui viitor absolvent de psihologie, ii vom da timp sa stea de-o parte pina ne cautam la un psiholog calificat si apoi il lasam din nou sa ne dea diaqgnostice, dupa ce termina facultatea.

    Dinsul se îndreaptă rapid spre „La spam, tataie!” prin felul in care a inteles regulile dialogului si incarcatura celor 7 ani de-acasa.


  24. Iov 32:18 Căci sunt plin de cuvinte, îmi dă ghes duhul înăuntrul meu….


  25. TEd, 🙂 numara prietenii lui IOv,
    au venit patru, da?
    uita-te pentru citi cere Dumnezeu ispasire,
    pentru trei, da?

    De ce scapa al patrulea?

    N-a gresit la fel ca ceilalti?
    uita-te care este al patrulea!!!!


  26. Aici a avut loc o cearta?


  27. da, vrei sa intri, Andrei? 🙂

    Glumesc!

    ca noi tocmai am iesit…


  28. Draga Marius,

    Blogul tau are doua condimente fundamentale: informatie si adevar. Zicala ` cu ziarul intr-o mana si cu Biblia in cealalta` este un factor al acestui numar ridicat de citiori…. prieteni…

    Continua sa fii un Pavel pentru fiecare Timotei al secolului XXI…

    Felicitari, Cosmin


  29. Cosmin, asta este cel mai frumos compliment pe care l-am primit pina acum in privinta acestui blog.

    Multumesc! Dupa atitea afurisiri, s-a meritat. 🙂


  30. Eu ce sa zic …
    Tocmai mi-am luat o masina cu 88.886 de mile. Sper sa mai mearga, la fel ca si Marius … cu sau fara reparatii capitale.


  31. Mi s-au ofilit steguletele in fata complimentului lui Cosmin 😀



Lasă un răspuns

