h1

WordPress-ul are „bugs”

August 10, 2007

WordPress-ul are două „muşte”.

Le-am descoperit în urmă cu ceva timp. Prima dată am crezut că este vorba de un alt atac. Cele două muşte au un zbor încîlcit şi un comportament imprevizibil. Ba apar, ba dispar.

1. Timestamp. Programaţi cu atenţie data la care trebuie să apară postul. Dacă programaţi 10 august, dar schimbaţi apoi în 12 august, postul va fi on line la prima dată programată, adică în 10 august. Puteţi încerca să schimbaţi data de mai multe ori, nimic, postul se încăpăţînează să rămînă acolo. Este foarte frustrant, mai ales cînd vrei să îţi încarci blogul pentru mai multe zile, dar vrei să revii pentru a modifica unele chestii în armonie cu evenimentele. Este urît să apară un post jucăuş chiar în ziua decesului cuiva, nu? Am observat de curînd, după ce le-am scris celor de la wordpress, că problema este în remediere, dar tot există posibilitatea de a avea surprize.

2. Private. Dacă marcaţi un post cu „private”, tot apare în lista posturilor recente. Cititorii văd titlul, dar nu pot citi postul. Aş fi preferat să nu se vadă nici titlul. Aşa se fac curioşii.

M-am tot jucat cu timestampul la un post „Am descoperit un poet”, l-am pus în private, dar se vedea în „Gînduri recente”. Se vede şi din dashboard. Imediat ce mă loghez, îmi apare, deşi este programat pe 25 august. Dacă nu ar fi marcat cu private, l-aţi vedea şi voi.

Asta este, ce să-i faci, nimic nu este perfect! WordPress-ul este undeva spre 9-9,50 ca excelenţă. Este o plaformă foarte bună pentru blog.

Deci, să pressăm-cuvîntul, să vedem ce iese…

PS,

am făcut un test şi cu postul ăsta, i-am dat drumul pe 6 august si l-am reprogramat pe 9 august–-. De data asta a stat cuminte, dar astăzi nu mai voia să apară, pentru că l-am ameţit cu programarea şi reprogramarea. A trebuit să îi dau un şut să iasă la ora fixată… şi tot aşa…

Cu toate astea să pressăm-cuvîntul, să stoarcem vorbele să iasă tot ce-i mai bun din ele şi să aruncăm gozul.

5 comentarii

  1. Mai eu un bug. Spre exemplu am 1412 vizitatori. Dau refresh şi apare 1409 vizitatori. Cum vine asta??


  2. Pentru asta nu este responsabil wordpress-ul, ci calculatorul din cauza paginii anterioare memorate, se tot duce in trecut. Asta e.
    calculatorul face ce-i spui, dar nu intotdeauna face ce ai tu in minte, spunea cineva


  3. Nu este un bug. Daca veti sterge acel articol si il veti reintroduce, problema va fi rezolvata.

    Ps. este o chestie de database, care nu iti va permite sa schimbi data unui articol atunci cand userul doreste sa modereze datele originale.

    Iar cu numarul schimbat (1412 la 1409), asteapta cateva minute sau log-out pentru a observa numarul corect de vizitatori.

    Cosmin


  4. Toate au muste, domn’le. Si daca nu le vedem noi. Pentru mine, musca cea mai mare a wordpressului in momentul de fata se numeste dependenta. Si nu, nu incerc sa ma las.


  5. Platforma de wordpress.org nu are niciunul dintre bugurile respective.

    Primul chiar este bug, al doilea tine de plugin, care nu verifica complet starea postului (verifica doar daca este publicat probabil). Daca „baietii” ar folosi functia wp_get_archives in loc de plugin nu ar mai aparea problema. 🙂



Lasă un răspuns

