h1

eu şi EL

August 15, 2007

Am primit ieri o fotografie la care m-am uitat mai multă vreme ca să îi înţeleg rosturile.

Am văzut un om cu faţa plecată. E plecat de curînd dintre noi, dar există.

el, scris aşa cu literă mică, a avut o viaţă foarte interesantă şi o filozofie proprie de apropiere de sine.

S-a raportat la sine prin Dumnezeu.

Cînd se apropia de masa de lucru vedea un mic poster pe care l-am descoperit, aşa cum vă spuneam, după o vreme.

eu-si-el-nicolae-moldoveanu-sursa-a-schoger.jpg

eu, EL, tu însiruire prin care putem înţelege gramatica persoanei.

2 comentarii

  1. Daca ne uitam cu atentie la posterul micut din spate, vedem ca eu este taiat si El este marit. In fiecare zi trebuie sa traim cu gandul ca sa ne lepadam de noi insine, fratele din imagine asa a facut, si asa cere Domnul. „Doamne, ajuta-ne!”


  2. […] eu şi El, […]



Lasă un răspuns

