h1

De ce am emoţii zilele astea…

August 22, 2007

De ce?

Pentru că fiica mea, Neriah, a apucat chitara. M-am temut eu, dar de ce te temi nu scapi. De-asta îmi şi vin chestiile astea cu chitarişti pe blog.

Deci şi Neriah, care are cam tot atîtea kilograme cît chinezoaica din tubul de mai sus s-a apucat dintr-o dată şi fără oprire de chitară. Am tot pus chitara în husă, am pus-o în cui că ştiu ce fel de drog este.

Greu, nu mai scapi niciodată. A găsit-o. S-a prins de ea şi n-o mai lasă. I-a venit vremea. Şi doar am ştiut că nu poţi să ţii o chitară în casă fără să se apuce copiii de ea. Am ştiut şi n-am făcut nimic!
În vreo două zile a descifrat vreo cinci studii din Carulli. Umblă prin casă după Carcassi. Greu! Acum a plecat vreo două zile şi mă tem că intră în sevraj.

Asta e! S-a intoxicat! Ştiu ce urmează: „Tati, dă-mi bani, am găsit o partitură nouă, am găsit corzi noi, au adus lac de curăţat lemnul … ”

Am încercat să cumpăr o chitară de-aia „turist” cu o cutie de rezonanţă mai mică, făcută la Reghin. Ruşiiinneeeee! Era deja desfăcută din fabrică. Ce să mai spun de finisaje….

Am renunţat şi nu avem cum să ne luăm „doza” şi în călătorii. Îmi e milă de soţia mea şi mama ei. E greu să umbli cu guitaxicomani după tine!

La alte chestii spun „Eh, lasă, tată, că va trece.”

Asta ştiu că nu mai trece.

A păţit-o şi soră-mea. Ce credeţi că l-a pus pe bărbat-su să îi cumpere de ziua ei, de aniversarea nunţii etc. Chitară!

Zilele astea am emoţii. O privesc cu frică. Fiica mea s-a intoxicat, i-a intrat lemnul în piele şi corzile sub unghii.

Este o vorbă: „Cine simte de aproape mirosul de lac de chitară, cu chitara în mînă va muri!”

Epilog:

De ce oare toţi îngerii sînt pictaţi cîntînd la harfe? Oare în RAi au chitări sau nu? Harfa este un instrment atît de nepopular. Poate tocmai de aia se va cînta la harfă, obligatoriu, ca o compensare pentru un instrument neglijat.

Aş face cumva un fel de referendum, un fel de ONG, o acţiune, o mişcare, ceva de genul ăsta care să promoveze chitările în ceruri. Ar fi foarte bine pentru dependenţi!

5 comentarii

  1. Felicitari fiicei ! Now she’s one of ”them”. (sau of us, ca si eu cantam)


  2. Multumesc, asa cum banuiam, a intrat in sevraj! 🙂


  3. Puştioaca asta ar merita să intre lîngă şi chiar înaintea unora ca
    Joe Satriani, Steve Vai, Kenny Wayne, Robert Fripp, Adrian Legg, Michael Schenker, John Petrucci, Yngwie Malmsteen, Paul Gilbert şi alţii ca ei care cîteodată fac impresie numai din cauza filtrelor de amplificare.

    Sunetul este extrem de curat şi bine lucrat. N-are chix-uri de nici un fel. Flajeoletele sînt perfecte, muting-ul extrem de bine realizat, glissando-uri fară sound suplimentar de alunecat pe coardă, prinderile la fix, fără zbîrnîieli şi altele.

    Cine ştie cunoaşte că este mult mult mai greu de cîntat „la rece” faţă de cîntatul amplificat unde poţi acoperi toate astea.


  4. Eşti teribil câteodată! Ziceai de câte kg are chinezoaica din „tubul” ăsta. Şi… numa’ nu vedeam tubul. 😀

    Cum ar fi să vedem la televizor „tuburi” în loc de „hituri”?


  5. „Tub”, de la youtube! 🙂

    dacă ne uităm la video, vedem „video-uri”, dacă ne uităm la youtube, vedem „tuburi”, dacă ne uităm la televizor, vedem „vizoare” şi „vizuini” de la diferitele „televizuini” care emit.



Lasă un răspuns

