h1

„Blogul – prietenul informaţiei, duşmanul gîndirii”

August 25, 2007

Am citit, la recomandarea unui prieten, un articol care merită să ne pună pe gînduri.

Multe poate face un blog, dar sînt şi multe lucruri pe care nu le poate face.

Oare chiar aşa să fie? Informaţie mai mult decît şcoală de gîndire.

Uneori am simţit că are aşa de multă dreptate autorul!

Pe alocuri tind să nu fie de acord cu el.

Oricum merită citit. Vezi AICI.

Dacă mă conving că autorul are dreptate. La sfîrşitul experimentului meu, în octombrie, mă las de blog. Deocamdată ezit.

3 comentarii

  1. n-am mai scris de cateva zile pe bloguri.
    de ce?
    pt ca am avut o durere aproape „organica”.
    sentimnetu acut, dureros de pierdere de timp.
    n-am mai avansat in c++, php si mysql, photoshop.
    n-am mai avut timp sa realizez gratis site-ul unui renumit profesor de muzica din sibiu.
    n-am mai avut acelasi timp de partasie cu Creatorul meu.
    CONCLUZIE PERSONALA:
    – RENUNT ACUM !!!

    P.S.
    Multumesc de link.
    E argumentat suficient si probat de experienta personala.
    Succes tuturor.


  2. draga Andrei,

    Cred ca ai dreptate, se poate pierde o gramada de timp cu blogurile, daca nu iti fixezi o limita de timp clara,
    daca nu ai obiective foarte bine stabilite si daca nu folosesti instrumentul excelent al programarii posturilor.

    Daca vrei sa faci un blog, e simplu, daca vrei sa intretii un blog, iti trebuie disciplina, ordine mentala, perseverenta, consecventa, consistenta, continut.

    DAca nu sint astea, atunci e degeaba si este pierdere de timp.

    Eu am motivele mele pe4ntru care fac experimentul acesta pentru un an de zile.
    Pina acum rezultatele sint extrem de pozitive, dar nu cred ca este un exercitiu pentru toata lumea.
    Fiecare cu darurile lui, chemarea lui, responsabilitatile lui.

    Moda blogurilor va trece, va fi inlocuita in vreo doi sau trei ani cu altceva. Prevad cu ce, dar tac din gura!

    Deocamdata toata lumea isi face blog! Este o febra.
    Cei mai multi se vor lasa rapid si le vor ramine blogurile orfane.


  3. Pe mine ideea de blog m-a atras in primul rand prin ispita de a aduna la un loc gandurile, experientele, citatele, versurile, oamenii care imi marcheaza drumul.
    Cumva sa inlocuiesc „vesnicul” jurnal.
    Sunt insa intr-o dilema. Oare chiar conteaza? Chiar merita gandurile (in)scrise, momentele memorate fortat? Oare nu e mai important ce devin eu in proces? Oare nu pierd savoarea prin supra-analiza? Ma mai bucur de calatorie?
    Nu m-am intors sa recitesc jurnalele decat foarte rar. Iar blogul e cu buruieni deja.



Lasă un răspuns

