h1

Perplexitate!!!

August 26, 2007

Am fost la biserică, am fost la nuntă. Duminica e duminică! Pauză de blog, pauză de muncă, bucurie, comuniune…feţe reale de oameni, no avatars, dialog real, neintermediat, ce mai…lux!

Vin acasă!

Cînd vin acasă ca să îmi fac igiena blogului de toate zilele (igiena, nu blogul), ce credeţi că văd????

72 de comentarii în aşteptare pentru moderare!!!

Şi cînd să încep la moderare ce credeţi că găsesc?

Toate cele 72 de comments veneau de la aceeaşi adresă.

Da asta nu-i totul. Turnul mi-a transferat pur si simplu o parte din blog pe blogul lui, cu poze, cu comentarii, cu text, cu tot.

Am crezut că am văzut cam de toate prin blogosferă, dar asta este cu totul şi cu totul nemaivăzută, nemaiauzită şi nemaibloguită!

Nici nu ştiu cum să interpretez un asemenea gest! Poate fi cel mai frumos compliment, poate fi şi altceva… ca atunci cînd cineva te iubeşte aşa de mult că vine să se mute la tine sau insistă să te muţi tu la el, sau te urmăreşte peste tot etc.

Nu ştiu, habar n-am, sînt năucit! Poate mă luminaţi voi, poate ne oferă Flavius însuşi o explicaţie.

Mă gîndeam să îmi închei experimentul cu blogul în octombrie, la un an de cînd am început, dar chestiile astea mă fac curios. Natura umană este plină de surprize! Lui Balzac i-ar fi trebuit o viaţă metusalemică pentru a scrie cel puţin un sfert din Comedia umană.

Bravo, Flavius!  O grămadă de muncă! Uite că, dacă îmi pierd cumva blogul sau parolele, cel puţin o parte dintre texte le găsesc la tine. Eu n-aş fi avut atîta răbdare să „mă salvez”. De fapt nici un text nu mai este scris în altă parte. Dacă se duce de rîpă wordpress-ul  se duce tot ce-am scris.

Noroc cu oameni ca Flavius că „m-a salvat”! uite că eu nu îmi pot reciti textele, am sindromul „post partum”. Nu pot lua plodul imediat ce s-a născut şi e plin de zoaie ca să îl pup.

Flavius, ai toată admiraţia mea. Ai muncit mult după-amiaza asta şi acum cei care mă caută pe mine, mă pot găsi şi la tine! E bine! în felul ăsta mai scăpăm de rating şi trec click-urile spre cine şi le doreşte.  Doamne-ajută!

47 comentarii

  1. […] Perplexitate!!! Perplexitate!!! […]


  2. Draga Turnule,

    nu stiu ce sa spun, mi se pare un pic deplasat, daca nu ceva mai mult, problema este ca „la prima vedere”, daca nu faci click-urile ca sa vezi sursa, nu prea isi da lumea seama daca sint posturile tale sau ale altcuiva,

    n-am facut niciodata prea mare caz cind mi-au fost luate informatiile si date mai departe, dar de data asta sint lucruri foarte personale („lentila patrata” spre exemplu), pagini de jurnal, chestii care bat spre intimitate…
    intelegeam si eu daca luai numai chestii care au legatura cu spatiul public, Congresul, chestiile academice si altele, dar ai luat (inca ma chinui sa inteleg dupa ce criteriu) tot felul de lucruri.

    In dreptul unora simt ca sint netransferabile sau, daca vrei, prea lipite de sufletul meu.

    Oricum eu n-as face munca asta pentru mine nici daca m-as plati singur! 🙂
    Trebuie sa fi fost extrem de plictisitor sa faci „copy and paste” toata dupa-amiaza.
    Chiar n-ai fost la biserica?


  3. Doamne fereşte! Abia acum am văzut!!!
    Ai luat şi comentariul ăsta? Îl muţi la tine pe blog. Deci muţi şi ce spun eu acu?????

    asta e tare de tot!!!!! 🙂

    Să rîdem, să plîngem, să rîdem de tine nu cred că este potrivit…. perplexitatea mea se accentuează urmărind o curbă exponenţială.


  4. Ba, am mai văzut că faci ceva, îţi schimbi look-ul (presentation) la fiecare jumatate de oră!


  5. HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!
    HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!
    ??????????????????
    Se muta lumea? Schimba mobila?
    Poate… ma gandesc… un nou concept: „blog second-hand”, neconotat peiorativ, ci tehnic.


  6. Nu, nici măcar nu este second hand, TEofile! Flavius nu spune „Patratosu zice…” ca sa ma simtesc si eu bine 🙂

    pur si simplu posturile mele apar ca posturi ale lui. Chestia asta este greu de inteles, restul, cu salvarea am inteles.

    Se putea salva si in word. Am incercat eu o data, dar m-am plictisit mai repede decit Flaviu.


  7. Wow… Sa-mi inregistrez numele la OSIM? 🙂

    Draga Flaviule, tot mi se pare ciudata faza. Arhiveaza si salveaza pe hard, cduri, printeaza… daca vrei sa PASTREZI ce este bun! Urmeaza doar sa iti treci si in CV dialogul din vara lui 2007, nu? Esti baiat bun si bine intentionat, dar hai acum sa fim seriosi 🙂

    Eu sunt graphic-designer, si te intreb cum ar fi sa cercetez si sa pastrez tot ce gasesc de bun pe la alte firme de publicitate si sa pun *lucrarile altora* in portofoliul meu?

    Cum ti-am spus, cred ca ai intentii bune, dar cred ca stai mult, mult prea mult timp pe internet, si ca ai o fascinatie nemaipomenita pentru youtube si vad ca si pentru wordpress… Ca unui prieten iti spun, un pic de post n-ar strica. Post in adevaratul sens al cuvantului. Se poate tine si post de internet, post de muzica, de tv, post de lucru chiar, de cumparaturi, post de multa vorba. Le-am incercat pe toate si sa stii ca functioneaza la fel de bine pentru „reflectie si auto-evaluare” daca acestea le aduci ca motiv pentru gestul tau.

    Really, no offence! Si sper ca nu vei spune ca perspectiva mea asupra postului nu e biblica 🙂 Avem si aceleasi nume, si vreau sa auzim de bine si de bune!


  8. Aha, cita dreptate ai Flavius (flavius celalalt)!!!
    Am mai spus eu ca internetul face rau!
    Flaviu-turnule, cred ca sugestia lui Flavius-graficul este excelenta.


  9. Vai de unii


  10. Ce am postat pe blog va rămîne aşa(prietenii ştiu de ce). Mulţumesc de sfaturi, catalogări, ironii, acum vă cunosc mai bine.
    Experimentul meu pe wordpress are un timp alocat, aşa că toate au vremea lor.
    La prima citire vă dau dreptate, la a doua nu.
    🙂


  11. Draga Turnule,

    cred ca cel mai bine este sa scoti posturile de pe blogul tau si sa le pastrezi unde vrei tu, dar nu on line.

    Mi se pare invaziv ce faci, neprincipial.
    Te rog sa iti treci toate cele salvate de pe blogul meu pe „private”. VEi avea tu acces la ele, dar nu vei induce confuzia.

    Ironie? Da, la inceput mi s-a parut o gluma.
    La a doua citire, o gluma proasta.
    La a treia lectura, un fenomen ingrijorator.
    La a patra vizitare… un lucru trist.

    Sint sigur ca ai destule resurse sa iti poti face propriul spatiu si sa iti creezi propria voce distincta de a mea sau a altora.

    Crede-ma, nu merit atita atentie!

    Te rog sa faci lucrul cerut cit mai curind! Sint satul de atacurile neprincipiale ale altora, nu imi mai trebuie altul.

    Sper ca ma vei asculta!


  12. Trebuie sa fie un sentiment tare ciudat… Ca si cand mergi pe strada si vezi pe cineva imbracat cu hainele tale, cu ochelarii tai de soare, purtandu-se ca tine.


  13. Mie îmi spui? E un sentiment îngrozitor. Vorba lui Steinhardt, diavolul la inventat Xeroxul, asemănarea perfectă.

    Dumnezeu ne-a creat diferiţi, nici gemenii nu-s la fel. De ce am urma acel tipar şi nu cel Dumnezeiesc, diversitatea, neasemănarea, neîngemănarea.


  14. o prietena avea scris pe blog: „Cu penele altuia te poti impodobi…dar nu poti zbura”


  15. cred ca oricum s-a format aici o comunitate care revine zilnic si citeste, deci pentru cei formati sa intre aici, celalalt blog reprezinta nimic.
    din contra, ACUM CHIAR NU MAI REPREZINTA NIMIC.

    pentru cititorii noi evident ca este o inducere in eroare, chiar daca intentia poate sa fi fost una buna.

    daca tot se doreste replicarea blogului pentru „a pastra ce este bun” (ciudat inteles al cuvintelor) , probabil in ideea raspandirii mai bune a unor idei, etc …atunci se poate pune chiar public, dar cu citarea sursei, in genul:
    1. a mai aparut un articol pe blogul cutare, va reproduc aici continutul:…
    si uite aici si linkul spre original: …

    oricum nici asa nu vad nici un avantaj pentru cititorul nou pentru ca blogul este pe acelasi wordpress, deci indexat in acelasi motoare de cautare
    …si o eventuala cautare nu va face decat sa incurce utilizatorul care va gasi aceeasi informatie (fraza, etc) in mai multe surse. deci nu se justifica.

    oricum e trist si chiar jenant ca apar astfel de manifestari.

    subscriu intru totul ideii enuntate de:
    „by flavius August 27th, 2007 at 12:37 am”


  16. Dragă Marius, i-am lăsat un comentariu Turnului pe blog, nefiind de acord cu gestul său. Bineînţeles că l-a şters. Nu-mi rămâne decât să îmi spun aici părerea, unde va avea o soartă mai bună. Asta o ştiu!

    Turnul se apără spunând că „păstrează ce-i bun”. Există (şi) alte modalităţi de păstrare, cum deja i s-a transmis. Dacă vrea pe blog să-şi construiască o imagine, atunci să se străduiască puţin. Sunt şi bloguri unde ţi se servesc doar articole scrise de alţii sau luate de prin cărţi (de multe ori fără precizarea sursei, a autorului), dar credibilitatea lor e, evident, limitată, pusă sub interogaţie.

    Cinstit era, dacă voia ca cititorii lui să ştie că a avut un dialog cu tine, să scrie câteva rânduri, să precizeze tema, iar apoi să dea link-ul către articolul de pe blogul tău, unde s-a desfăşurat dialogul. Aşa ai procedat tu de nenumărate ori. Ai făcut trimiteri către alte articole care ţi se părea că merită atenţie. Aşa e onest!

    Ştiu că alţii sunt mai înţelegători. După mine, astfel de gesturi sunt indecente şi trebuie înfierate!


  17. Ce sa spun, dragi prieteni?

    Se pare ca Turnul ramine de nemiscat de pe pozitia sa.
    Asa strimb in ceea ce a facut, ca turnul Pisei, ramine asa. Ce sa facem?

    Sa il dam in tribunalul Blogosferei? 🙂

    Dumnezeu cu mila! Mare este gradina Sa şi plină de viaţă şi surprize…


  18. Domnu’ Patratel!
    Nu o mai da din colt in colt! Eu cred ca ai fost ieri la Sfanta Liturghie si, auzind cuvintele de la Matei 21,33-44, ti-a venit inspiratia sa-ti transferi frumoasa munca de un an pe un blog nou-nout… Grija la Piatra din capul unghiului!
    Cu ganduri bune, Avad.


  19. Ha, e bună, Avad, cred că m-aş plictisi de moarte!
    Ieri am fost la biserică, la nuntă, n-am avut timp de salvat propria „capodoperă”.

    Dar textul trimis de tine este foarte interesant

    44 Cine va cădea peste piatra aceasta, va fi zdrobit de ea; iar pe acela peste care va cădea ea, îl va spulbera.”

    Ideea este că oricum nu scapi. Nu?
    La fel ca şi la pilda viţei de vie din Ioan cap. 15.
    Cine nu aduce roadă – foarfeca, este tăiat şi aruncat afară,
    cine aduce roadă – FOARFECA – este tăiat ca să aducă şi mai multă roadă.
    Cine cade peste piatră – zdrobit,
    Cade piatra peste tine – spulberat.

    Ideea este că Dumnezeu ne vrea oricum morţi, ca să ne poată naşte din nou şi schilodiţi ca să putem umbla bine, ca pe Iacov după lupta cu îngerul.
    Smeriţi, schilodiţi, incompleţi etc. ca să fim desăvîrşiţi, întregi şi să nu ducem lipsă de nimic.

    Îţi mulţumesc pentru text, foarte productiv.
    Astea da gînduri bune!

    Avădel, dragă!


  20. draga turnule,
    am cercetat si eu si am inteles ca daca vreunuia dintre voi (noi) ii lipseste intelepciunea, s-o ceara de la Dumnezeu, care da tuturor cu mana larga si fara mustrare, si ea ii va fi data…Doamne ajuta!


  21. Exact, Poursoi, de ce să te mînjeşti cu aşa zisa înţelepciune a altora?
    Ce nevoie are Turnul de înţelepciune second-hand, de la mine, cînd poate accesa sursa?


  22. Ia va rog sa va uitati la urmatorul videoclip pana la capat. Apropos de Dublu. Nu cumva pare asemanator? Hmm


  23. :))) se pare ca nu toti vrem sa profitam de sursa…


  24. Nu merge link-ul, CAmix.


  25. „furtul” unor articole e nimica….
    acum sunt la moda pe blogosfera fake-blogurile, pretentia de a te da cineva fara sa fii, fie la misto (gen pamflet) fie f serios pentru a induce credulii in eroare, vezi cazurile Calin Fusu (neogen) sau Ciutacu (ciudacu) sau Sorin Ovidiu Vantu, etc.

    asa ca poate maine veti avea surpriza sa vedeti un blog in genul http://cruceru.wordpress.com

    asta e blogosfera …


  26. Incerc sa imi explic un astfel de fenomen, dar nu reusesc. Poate Turnul vrea atentie, sau poate vrea doar click-uri, sau poate a vrut sa starneasca niste reactii…
    Mi-a placut expresia din articolul despre bloguri…

    „Most of us, by third grade or so, come to understand that hostile attention is probably worse than no attention at all, but trolls never learn to make such subtle discriminations.”

    Asteptam macar o justificare mai … justificatoare… 🙂


  27. dupa ce mi-ai spus tu, Daniel,am vazut ca deja s-a intimplat.

    Cineva a creat lapatratosu.wordpress.com
    Este pregatit sa inceapa.
    A patit-o si Nastase. 🙂

    Daca este facut cu simtul umorului si cu rafinament, asta este…
    Oricum bastrix face o munca destul de buna la capitolul asta, este harnic, perseverent.

    Oricind poti fi batjocorit in toate felurile mai ales cind batjocoritorul se ascunde in anonimat.

    Cel putin un lucru este bun, ca sa ai parte de batjocura, trebuie sa ai parte si de atentie….


  28. Blogul respectiv poate fi raportat sub tentativa de phishing, intrucit induce in eroare utilizatorii de internet, dindu-se drept sursa articolelor (si reproducindu-le integral):

    http://wordpress.com/report-spam/

    In plus, utilizatorul respectiv beneficiaza si de o crestere a rating-ului pe ‘spinarea’ ta; mai beneficiaza si de pe urma indexarii blog-ului resp. de catre motoarele de cautare (google, yahoo, altavista, metacrawler, etc …).

    Copyright-ul, asa cu este el vazut de termenii de utilizare ai wordpress-ului, iti este respectat, iar utilizatorului de wordpress care se face vinovat de incalcarea proprietatii intelectuale, de spam, abuz sau phishing se poate trezi cu contul sters.

    Pentru detaliile acesta insa exista un document pe care nu-l ia nimeni in seama atunci cind apasa pe [give me a blog], si anume:
    http://wordpress.com/tos/

    Lectura cu folos intru (re)actiune (indreptatita) …


  29. Hmm, asa se pare ca nu merge. Are probleme pagina youtube.com, vad. Dar se rezolva 🙂

    sper sa mearga this time

    http://www.trilulilu.ro/PartzPartzescu/0e556342aa09c0


  30. Draga CornelC, multumesc pentru sugestii, realmente este greu de luat o decizie!

    Scriptura spune să ne judecăm întîi între noi şi apoi să apelăm la cei din afară!

    Flaviu nici măcar nu mai răspunde. Voi lua legătura cu pastorul lui sau fostul lui Pastor, Mihai C., pe care l-am întîlnit săptămîna trecută.

    Dumnezeu cu mila!


  31. Daca vrei, ia legatura.
    Nu uita sa-l intrebi despre compromisurile(pacatele la baptisti in com CJ. si in tara).Clarificati apoi termenul de biserica. Asa pastori nu vreau. Domnul cu mila.

    bun text
    Matei 21,33-44,


  32. Flaviu, a-ti face reclama cu numele altcuiva, asa cum ai procedat recently, inseamna – sunt sigura ca banuiesti – ca TU nu ai ce oferi si o mai si recunosti in gura mare. Asta inseamna, de fapt! Daca asta vrei sa transmiti, nu stim ce sa mai adaugam. Daca nu asta vroiai sa transmiti, tin sa-ti spun ca asta se intelege. Asta au inteles toti.


  33. Scump Turn, alias Stir G. Flaviu, am luat deja legatura! Voi incerca sa rezolv pe calea biblică întîi, aşa cum ne învaţă Scriptura. Întîi cu 1, apoi cu 2, apoi cu…

    Pînă una alta aştept să îţi vină gîndul cel bun.
    de ce simt eu că te-ai enervat foarte tare şi te-ai supărat pe noi toţi?

    hai, dacă ai glumit, înţelegem, dar cred că este bine să închei experimentul tău cît mai curînd pentru a nu fi înţeles greşit.

    Mă rog lui Dumnezeu să îţi dea înţelepciunea cea de sus:

    Iacov 3:17 Înţelepciunea care vine de sus, este, întâi, curată, apoi paşnică, blândă, uşor de înduplecat, plină de îndurare şi de roade bune, fără părtinire, nefăţarnică.
    18 Şi roada neprihănirii este semănată în pace pentru cei ce fac pace.

    Dacă Turnul tău este Cel pe care Îl cunosc şi eu, sînt sigur că îţi va veni gîndul cel bun.

    Dumnezeu cu tine!


  34. Unii nu stiu nici de frica de Dumnezeu nici de rusinea de oamenii.Fereste-Ne Doamne de pacatul cu voia.! Frica de Dumnezeu este inceputul intelepciuni !


  35. Recunosc ca am parcurs toate insemnarile, in incercarea de a intelege ce se petrece, dar sunt mai confuza ca la inceput. Nu mai inteleg cine cu cine si mai ales DE CE?


  36. Nici eu, doamna, nu inteleg DE CE! Dar încă nădăjduiesc că se va încheia cu bine!


  37. @libiu, esti libanez?
    musai trebuia sa bagi 3 greseli – care daca nu erau simptomatice pentru aplaudacii domnului patratel nu le bagam in seama – intr-un text de 2 randuri!…

    a. oamenii, daca e multi (sic!) trebuie scrisi neaparat cum ai facut-o matale;
    b. plini de noi insine… ne permitem si un… fereste-Ne!;
    c. intelepciunea e putina si nevrednica de „i”_ul final

    Iarta-ne, Doamne!


  38. Dragilor,
    Eu am postat pe blogul meu(free si public de la wordpress) dialogul avut cu Patratosu, atit, era dreptul meu pt. ca am participat la subiectele acelea.
    Numele Patratosu apare in articole, nu mi le atribui mie cum prost s/a inteles. Celelalte bloguri nu stiu cine le-a creat si de ce.

    Doamne ajuta.


  39. Draga Libiu, are dreptate Avad, ai scris greşit.

    Are dreptate Avad cînd spune că unii „aplaudaci” au mai scăpat greşeli la repezeală.
    Se întîmplă şi nu mai poţi interveni asupra textului…. Ce să-i faci?
    Dacă există aplaudaci, aceia îşi merită soarta, dar sînt puţini şi, pentru că bat din palme, nu prea au timp de scris. Vezi cazuri recente.

    Avad este răutăcios. Sau mi se pare mie?
    Mi se pare!

    Avad, gramaticule, dacă tot te-ai apucat de slujba asta, vezi că trebuia scris „care VIRGULĂ dacă nu erau simptomatice pentru aplaudacii domnului patratel VIRGULA nu le bagam in seama”.

    la fel si la

    „oamenii, daca e multi VIRGULA trebuie scrisi ( SIC! ce forma o fi asta? scrisi pe spate, scrisi pe fata, scrisi pe unde?)”
    „plini de noi insine (se subintelege „fiind”) VIRGULA (din nou, da?) … ne permitem…”

    Da esti dulce oricum!

    continuă, că face bine la gramatica romaneasca!
    Ai fost la lecţiile cu acordul şi cu articolul hotărît şi nehotărît, dar ai chiulit la lecţia cu virgula?
    Sau poate ai păţit şi tu ca Libiu, ai scăpat commentul şi n-ai mai avut cum să corectezi.
    Vezi?

    Conţinut, taticule, conţinut! Vezi cum spune Adamaica, cum „i s-a urcat gramatica la cap” şi i s-a urcat bine!


  40. Patratel, tata, vezi la comentariul 15 ca si-a bagat dracusorul coada si LA tine!!! LA,LA, L-A,LA,L-A!!! Oare cum o fi corect?…


  41. Ai văzut că se poate, Avăduţule, dragu tatii! Peste tot se poate strecura cîte o liniuţă sau lipseşte codirişca aia de virguliţă.

    Deci, ce facem? Ne faci să pierdem timpul sau mergem mai departe?

    Cum facem? Continuăm să vedem cum se împlineşte proverbul „rîde hîrb de oală spartă”?

    Văd că toată lumea se oferă să facă munca gratis pe blogul meu! Unul salvează, altul se oferă corector, mîine se oferă unul să scrie în locul meu. Şi aşa plec în concediu.
    Totul gratis!
    Împotriva principiilor mele, dragi prieteni!
    Protestanţii cred în economia de piaţă, competiţie, capitalism etc. Max Weber!

    Frate, frate, dar vreau să plătesc munca, altfel se face de mîntuială, cum se şi vede deja!
    Nu?


  42. Turnul spune

    „Dragilor,
    Eu am postat pe blogul meu(free si public de la wordpress) dialogul avut cu Patratosu, atit, era dreptul meu pt. ca am participat la subiectele acelea.
    Numele Patratosu apare in articole, nu mi le atribui mie cum prost s/a inteles. Celelalte bloguri nu stiu cine le-a creat si de ce.”

    Dragul meu,
    – cred ca ai postat mai mult decit dialogul, dar nu vreau sa mai continuam dezbaterea.
    -cred ca trebuia sa faci trimiterile clare, nici asta nu este de dezbatut
    -te-am rugat, in numele lui Dumnezeu, si in public si privat, sa renunti la chestia asta si sa stergi posturile copiate.
    – ma simt jignit si umilit de ceea ce faci.
    Asta nu conteaza deloc pentru tine?

    Te rog inca o data sa stergi posturile care apar public, le poti salva pentru tine in word sau alt procesor. Te rog sa elimini orice fapt care ar putea induce cititorii nostri în eroare.

    Dumnezeu cu tine!


  43. Cand eram copil – of, ce vremuri! – saream din patrat in patrat, intr-un Piciorus, sa culeg piatra pe care o aruncam dinainte… O arunc, iara si iara… Numai ca unii, plini de ei insisi, nu ma mai lasa sa o ridic…
    Noapte buna!


  44. Profund! Subtil!

    Ioan 8:7 Fiindcă ei nu încetau să-L întrebe, El s-a ridicat în sus şi le-a zis: „Cine dintre voi este fără păcat, să arunce cel dintâi cu piatra în ea.”

    Cine n-a făcut greşeli de gramatică? Acela să arunce primul cu piatra!
    Deci ai lăsat piatra jos, Avad! Bun! Înseamnă că ai învăţat azi încă o lecţie, şi nu numai de gramatică.

    Atunci: Noapte bună!

    Ce să-i faci, aşa-i cu ăştia plini de ei înşisi şi care nu vor să fie plini de alţii!

    Sau poate că sînt şi din aceia…

    Pînă cînd se termină umplerea de Cristos, eu vreau să fiu plin de mine însumi, nu vreau să rămîn cu goluri…Dacă laşi goluri, vin dracii.

    Matei 12:44 Atunci zice: „Mă voi întoarce în casa mea, de unde am ieşit. Şi, când vine în ea, o găseşte goală, măturată şi împodobită.
    45 Atunci se duce şi ia cu el alte şapte duhuri mai rele decât el: intră în casă, locuiesc acolo şi starea din urmă a omului acestuia ajunge mai rea decât cea dintâi. Tocmai aşa se va întâmpla şi cu acest neam viclean.”

    Ori El, ori eu…ori, Doamne fereşte şi ducă-s-ar pe pustii.. Nu se poate altfel!


  45. multumesc Avad, iarta-ma ca te-am ofensat cu scrisul meu, imi voi da silinta sa scriu mai corect si sa invat sa scriu corect. Dumnezeu sa te binecuvinteze!


  46. Problema s-a rezolvat! WordPress-ul a suspendat Turnul!


  47. Flavius, cei de la wordpress n-au fost mai rapizi in reactii decit ar fi trebuit sa fii tu in corectarea propriei greseli, prin stergerea posturilor. (Duminica seara – marti dimineata!!! ai drepate, Flaviu, marti) ti-am dat destul timp si n-ai reactionat decit prin “zbirleala”.

    Nu cred ca ai nici un fel de scuza.
    Ideea ta despre privat-personal, spatiu privat – spatiu public, proprietate intelectuala are nevoie de corectii foarte serioase. Postez ce vreau eu in spatiul pe care l-am creat si este proprietatea mea intelectuala. Dupa cum vezi, exista reguli care trebuie respectate. Citeste cu mai multa atentie termenii de utilizare (TOS) de acum inainte si incearca sa si respecti, daca nu regulile, macar oamenii!

    Cel mai iritant este faptul ca pozezi in victima si ne absolvi cu un gest de “marinimie gratioasa”. Sa fim serioşi!

    Tu ne ierti pe noi! Din partea ta n-am auzit nici un fel de urma de regret pentru un gest incalificabil, care a parut o uritenie si celor care nu se considera “sub Turn”. Sa-ti fie rusine!

    Ca sa nu mai ai contexte care sa te ispiteasca de aici inainte iti blochez accesul spre acest site, prin adresa de email si IP. Poate ca vei invata cite ceva din toata experienta asta.

    De asemenea, ma gindesc sa sterg toate comentariile tale trecute, pentru a “te scoate din context”.

    Inca astept scuzele din partea ta pe adresa mea privata de pe care ti-am scris pentru a te ruga sa rezolvam problema. Nu mi-ai raspuns. Nadajduiesc ca pina la urma vei avea gindul cel bun!

    Cu foarte multa revolta launtrica si intristare!



Lasă un răspuns

