h1

Perplexitate 2. Mi se pregăteşte un fake-blog!

August 27, 2007

Da, acum am văzut. După avertizarea unui prieten, iată ce descopăr, că

www.lapatratosu.wordpress.com

este luat.

Cineva a început, dacă nu mă iubeşte, cel puţin să îmi dea foarte multă atenţie. Măgulitor!

Înseamnă că mi se pregăteşte, ca lui Năstase, Becali, Vîntu  etc. un fake-blog. Bun!

Un prieten vînător mi-a spus ieri: Dintre toate animalele sălbatice, omul este cel mai rău!

Vreau să plec în pădure. E mai bine ca în blogosferă!

Aşa-mi trebuie, dacă stau în faţă, capăt atenţia!

Mulţumesc prietenilor pentru avertizări!

Lasă un răspuns

