h1

Problem solved!

August 28, 2007

Tocmai am sesizat că cei de la wordpress au suspendat Turnul. Cred că este decizia cea mai bună. Nu mă aşteptam la o reacţie atît de promptă şi atît de eficientă din partea lor.

După confruntări pe cale privată, după c0nfruntări repetate pe cale privată, Flavius-Turnul n-a vrut deloc să priceapă că nu poate funcţiona după regulile pe care el le face şi numai el le respectă. Probabil cam asta păţesc toţi cei care dau de un pic de civilizaţie care intră în conflict cu modalitatea noastră originală de a înţelege bunul simţ elementar.

Thank you, WordPress team!

4 comentarii

  1. Numele companiei din spatele WordPress este Automattic …
    Iar echipa lor poate fi gasita aici:

    http://automattic.com/about/

    Chiar merita citita lista.
    Din pozitiile mai ‘haioase’ ale angajatilor:
    bug exorcist, anti-chaos engineer, wranglers, taste tasters, etc …


  2. da, am citit, interesant, par baieti destepti 🙂


  3. Dimineaţă chiar începusem să sterg acele comentarii postate care dv. vi s-au părut prea personale.Cei de la worpress au fost promţi,da, păcat.
    E greşala dv. Pătrăţosule că v-aţi postat poze şi articole”personale” pe spaţiu public wordpress şi vă supăraţi că mi-am permis să-mi postez intervenţile în acele articole postînd toată informaţia să se înţeleagă contextul, inclusiv pozele.
    Cît despre acuzaţile şi catalogările de tot felul…v-am iertat, pe toţi.


  4. Flavius, cei de la wordpress n-au fost mai rapizi in reactii decit ar fi trebuit sa fii tu in corectarea propriei greseli, prin stergerea posturilor. (Duminica seara – marti dimineata!!! are dreptate Flaviu! marti si tot e destul) ti-am dat destul timp si n-ai reactionat decit prin „zbirleala”.

    Nu cred ca ai nici un fel de scuza.
    Ideea ta despre privat-personal, spatiu privat – spatiu public, proprietate intelectuala are nevoie de corectii foarte serioase. Postez ce vreau eu in spatiul pe care l-am creat si este proprietatea mea intelectuala. Dupa cum vezi, exista reguli care trebuie respectate. Citeste cu mai multa atentie termenii de utilizare (TOS) de acum inainte si incearca sa si respecti, daca nu regulile, macar oamenii!

    Cel mai iritant este faptul ca pozezi in victima si ne absolvi cu un gest de „marinimie gratioasa”. Sa fim serioşi!

    Tu ne ierti pe noi! Din partea ta n-am auzit nici un fel de urma de regret pentru un gest incalificabil, care a parut o uritenie si celor care nu se considera „sub Turn”. Sa-ti fie rusine!

    Ca sa nu mai ai contexte care sa te ispiteasca de aici inainte iti blochez accesul spre acest site, prin adresa de email si IP. Poate ca vei invata cite ceva din toata experienta asta.

    De asemenea, ma gindesc sa sterg toate comentariile tale trecute, pentru a „te scoate din context”.

    Inca astept scuzele din partea ta pe adresa mea privata de pe care ti-am scris pentru a te ruga sa rezolvam problema. Nu mi-ai raspuns. Nadajduiesc ca pina la urma vei avea gindul cel bun!

    Cu foarte multa revolta launtrica si intristare!



Lasă un răspuns

