h1

Vreau să mă duc şi nu ştiu unde…

August 28, 2007

Vreau să mă duc în concediu. Am terminat cu şcolile de vară, cu lucrul la ceva cursuri etc.

Simt nevoia să plec acolo unde nu există conecţie internet, acolo unde nu este semnal de telefon mobil, unde pot dormi sub cerul liber sau (locurile mele preferate) într-un pod cu fîn, pe-o prispă de casă sau într-o masină, dar să plouă ca să se audă pe habitaclu ritmul degetelor lui Dumnezeu.

Unde să mă duc?

Unde să fie oare linişte? Peisaj? Oameni simpli, fără fiţe?

Prefer ceva rural, pensiune agricolă, chestii din astea.

Am puţine zile la dispoziţie şi mă tem de dezamăgirea staţiunilor şi campingurilor româneşti.

Străinătate? M-am săturat de condus! Complicat!

Daţi-mi o idee! Cătune pierdute în munţi, o margine de pădure. 10 km pînă la cel mai apropiat sat. Un izvor, un loc de ascuns maşina. Oriunde între Oradea şi Bucureşti! În Moldova am fost. Am bătut şi munţii şi dealurile şi văile!

25 comentarii

  1. in catunele din banat… e super fain, si e si departe de oras:)) de urcat in munti 3 ore cu rucsacii in spate… nu e foarte usor da se merita. intrebati-l pe fratele lazar. (specialitatea casei: mamaliga cu branza fripta, foarte buna.)


  2. Asta e: Banatul! Sunt niste locuri unde cu tractorul se ajunge greu, dar poate se reia activitatea Fabricii de barbati cu ocazia asta. Sunt frate locuri in tara, unde nu a patruns civilizatia asa de mult si oamenii inca se mai imbraca in straie taranesti. Specialitatea casei: borsh 🙂


  3. Mulţumiim de sugestii, funcţionează. Deja am primit mai multe oferte.
    Blogul are şi părţile lui bune! 🙂


  4. si nici internet si semnal de telefon mobil. semnalul sunt chiuiturile de pe un deal pe celalalt (am incercat si eu si chiar a mers, a fost tare distractiv:D). io zic ca merita sa incercati.


  5. chiar ca ar fi o idee buna, dar nu vreau sa imi mai pisez rudele.


  6. http://WWW.TURISM.BIROTEC.RO/
    O CABANA ,liniste,natura ,adevarat de tot.
    30 km. de Sibiu.
    Sau puteti veni la mine …
    Cam 6 ore de mers cu masina (doar autobanda).


  7. ei, uite, chestia asta chiar ma intereseaza!
    Cabana!
    E bun! Daca pina diseara nu mai apar alte sugestii, cred ca ne indreptam spre Sibiu.


  8. Cabana Nora pe Valea Sadului(Sibiu)
    contact:Banea Ioan tel:0744588451
    0788722706
    tel.fax/0269-567178
    0788974494
    Sper sa fie o treaba faina!


  9. merita sa veniti in 2007 la Sibiu…capitala culturala…ecumenism…tot ce vreti 🙂
    sa aveti un concediu linistit in care4 sa va incarcati bateriile cu putere. 🙂


  10. Frate Marius, mai ales ca acuma este ecumenismul in floare la Sibiu, poate postati ceva despre eveniment. Si mai ceva: cum ramane cu blogul in perioada asta?


  11. draga Andy,

    ecumenismul, in sensul in care se intimpla la Sibiu, nu ma intereseaza.
    despre ce nu ma interesesaza nu scriu 🙂
    am propria mea viziune despre ecumenism, am pus-o in aplicare la scoala de vara.

    Blogul merge in continuare. „L-am incarcat” cu posturi pe multa vreme inainte. Sper ca wordpress-ul sa nu mai faca nazuri si sa le dea drumul la vremea potrivita, asa cum le-am programat.

    O jertfa de dimineata, o jertfa de seara si tot asa.

    Daca tot sint pe locul 1 🙂 , atunci trebuie neaparat sa imi iau concediu, ca sa nu mai supar si pe altii. Sa mai coborim un pic 🙂


  12. ati incercat Delta?? pt. tantari se gasesc leacuri…


  13. Prea departe. Nemesis, am jumătate de milion de km la activ deja.
    Vreau să mă mai liniştesc un pic. Tînjesc după Deltă, dar trebuie să îmi fac curaj şi trebuie să ne luăm spray-urile la noi, că nu se aud avioanele din cauza ţînţarilor… 🙂


  14. Marius,

    Cred ca Sibiu este o obtiune perfecta. Distanta nu este chiar atat de dificila. Eu am ales sa petrec doua saptamani si trei zile din luna Spetembrie 2007, in Capitala Europeana.

    Un teolog intr-o zona teologica?

    Cosmin


  15. Draga Cosmin, care este zona teologica şi care-i teologul? 🙂


  16. as recomanda si eu tot delta, in special Sf. Gheorghe. cu tantarii nu e chiar cum se spune. am probat pe pielea mea la propriu.
    si exista o mie de feluri de preparate din peste


  17. ha, peşte, vreau! Mulţumesc xoan,


  18. Marius, ce intrebari perfecte…

    Zona Teologica, (hmmm)ma gandeam la Sibiu, are o istorie interesanta! Iar teologul, ce sa mai spun, cred ca numele sau este Cruceru?

    Cosmin


  19. arieseni, in muntii bihorului, judetul alba…daca treci de zona caselor de pe drumul national si urci macar 2 kilometri, ai parte cam de ceea ce cauti. si sa-mi spuna
    si mie cineva daca nu cumva capitele alea de fan si gardurile de nuiele nu au un rol pur decorativ…


  20. Draga Marius te invit la rudele mele ,din partea sotului din satul Zolt -Timis ,este ultimul sat,de acolo incepe muntii Poiana Rusca .eu am fost 40 de km pe jos ,peste muntii . Este un sat frumos ,cu sosea asfaltata,ca deh,toti bogatasi din Timisoara si-au facut vile acolo ,este aproape barajul de la Surduc. Este minunat,acolo am intilnit cele 7 izvoare,unde era o placa a unui anonim care scria asa:
    Turistule, ajuns sub poala padurii
    Alunga necazul si patima urii
    Incerca sa prinzi din legele firii
    Scinteie divina virtutea iubirii”.
    Asa ca suna frumos?


  21. La arieseni am fost, multumim de sugestii, acolo au invatat copiii sa schieze. Si noi! 🙂
    Viorica, suna foarte foarte frumos!

    Ne-am hotarit!
    vom pleca si va spunem cum a fost la intoarcere!

    Va multumim tuturor pentru telefoane, emailuri private, sugestiile pe blog.

    Sper sa ne intoarcem cu bine.
    Blogul va functiona si fara mine! MErge singur. E mare de-acum, are un an aproape, se ridica pe picioruşi şi se duce singur unde vrea


  22. Cosmin, este un compliment placut, as dori sa fie adevarat, dar nu este, din fericire? din pacate?


  23. unde am vazut eu la tv ca nici curent electric nu aveau…acolo e bine?


  24. […] V-am ascultat pe unii dintre voi. Am considerat că acestea pot fi gînduri de sus şi ne-am lăsat purtaţi de sfaturile voastre. […]


  25. eu v`as sugera nordol Moldovei, este cea mai tare zona in care am fost in ultimul timp, Sucevita, Moldovita , Putna! Credeti`ma , merita mers!



Lasă un răspuns

