h1

Onisim este folositor

Septembrie 2, 2007

Aceasta este semnificaţia numelui lui Onisim – folositor.

Pe Onisim l-am cunoscut într-o tabără pentru olimpici. Tăcut, aproape timid, dar cu visuri asupra cărora devenea dintr-o dată foarte vocal.

Vrea să salveze mandolina de la pieire.

Ce-a făcut?

Iată un mod glorios de a-ţi petrece tinereţea:

„A fost o vara foarte plina. Timp de o luna am fost plecat impreuna cu un verisor de al meu in sudul Romaniei pentru a crea orchestre. Dorinţa noastră era ca atît timp cît stăm acolo să facem vreo 7 orchestre. Dar acum sunt infiintate 12 şi asta numai in anul acesta. De cînd ne-am apucat de treaba asta, de patru ani de zile, am creat 23 de orchestre de tineri şi copii.

Am fost la Pucioasa,Targoviste, Calafat, Potcoava, Craiova, Rogova, Prilipet. Acestea sunt doar orasele sau localitatile centrale din care am călătorit apoi spre alte sate mai mici.

Salutari si sanatate si Domnul sa va Binecuvinteze.

ONISIM.”

Deci Onisim e folositor! Ce potriveală între nume şi fapte!  Poveşti din astea mă fac să nu ajung la disperare lucrînd cu tinerii.

5 comentarii

  1. am copilarit intr-o biserica ce avea orchestra. Chiar am cantat in ea si mama mea era cea care o conducea. Chiar de pe vremea aceea ma intrebam cum tremolurile noastre ajuta congregatia sa i se inchine Domnului. Aparte de cele cateva ocazii cand acompaniam un solo sau duet, cred ca eficienta orchestrei in inchinare este slaba. Poate ma ajutati sa inteleg beneficiile unei orchestre in biserica anului 2007…


  2. intreaba-l pe Onisim, sau vino la Bircii-Olt sau in bisericile in care s-a petrecut ceea ce povesteste Onisim si acolo sa vezi eficienta…

    avem mai multe tipuri de biserici, sint biserici rurale, urbane etc. asta este o alta discutie, dar cel mai mare impact il are o asemenea actiune asupra copiilor care se integreaza in orchestra.

    pe blog mai este o discutie referitoare la orchestrele de mandoline, destul de lunga, caut-o, te rog.
    eu sint conectat slab aici si nu reusesc sa iti indic link-ul


  3. eu am urmat sugestiile voastre de pe blog pentru concediu,
    am fost la Paltinis, Sibiu, Riul Sadului, Grosi etc, acum merg in BAnat, si unele locatii se potrivesc cu cele pe care le aminteste Onisim… am vazut ieri o astfel de orchestra.

    Excelent!!!


  4. fara comentarii!!!


  5. acum sint la prilipat, un alt loc in care a fost onisim,
    am ascultat timp de doua ore pe cel ce-l voi numi „teologul de la Prilipat”. Merita un post separat.



Lasă un răspuns

