h1

Scena mea preferată

Septembrie 3, 2007

Cineva m-a întrebat în urmă cu vreo cîteva luni care este scena mea preferată din filme. Am căutat mult, dar tot timpul mi-a dat de furcă cîte ceva.

Na, că am găsit-o!

Mi-am adus aminte! Problemă mare cu limbajul! Astupaţi-vă urechile la cuvinte şi ascultaţi muzica şi atmosfera!

Am văzut filmul în urmă cu vreo 2 ani, cred.

Este vorba de Legenda lui 1900. Este vorba de scena competiţiei dintre „inventatorul jazz-ului” şi „1900”, pianistul care nu coborîse niciodată de pe vas. Merită văzut tot filmul, mai ales pentru scena în care pianistul ezită … în faţa oraşului.

De ce asta?

Mai am şi altele, dar asta … îmi aminteşte de o scenă din … trecut.

Iată prima parte

şi acum a doua

Scuzaţi limbajul! 😦 Cel puţin 190 nu fumează ! 🙂 Tot mai are o şansă…

5 comentarii

  1. iata un nou mod de a aprinde o tigara 😀 …tare 🙂 🙂


  2. da, da nu-i voie să fumăm! 🙂 Scena este extraordinară prin felul în care este ofilit orgoliul celui care cere confruntarea. Siguranţa de sine strivită cu bonomie şi naivitate de 1900, dar strivită… El a vrut-o, nu?


  3. si totusi ce superb a cantat si prima piesa 🙂


  4. aia a fost o umilinţă mai mare decît ultima, să cînţi mai bine decît compozitorul creaţia-i. Asta da umilinţă!


  5. da, dar mie mi-a placut foarte mult si faza cand canta ‘silent night’ 😀 …ca alalalt se astepta sa il ‘atace’ cu ceva piesa mai complicata si l-o lasat cu gura cascata 😛 … mi-o placut mult faza :)))



Lasă un răspuns

