h1

Incredibil – Ana încă are prieteni

Septembrie 13, 2007

Vă amintiţi postul acesta? Ei, uite, de curiozitate m-am dus să văd dacă s-au stins comentariile acum la cîteva luni de la moartea Anei.

ce credeţi că descopăr. SEptembrie 2007, comentarii din August 30 etc.

Ce anume îi face pe aceşti copii, adolescenţi să stăruie să vorbească la persoana a II-a cu Ana?

Ce este oare în mintea lor cu privire la graniţa dintre ce este aici şi ce este dincolo?

Este ca şi cum Ana ar fi pe chat cu ei. Hei, copii! Ana are prieteni! Ana a murit! Ana trăieşte!

Oare din cauza a ceea ce este spaţiul virtual, este internetul este mediu care încurajează o astfel de adresare…

Cine face chatting, cine scrie pe H5 rămîne cu reflexul de a scrie în continuare cuiva care este prezent-absent… absent-prezetn?

Sînt uimit. Încă nu ştiu dacă e de bine sau de rău.

10 comentarii

  1. N-ar trebui atunci, sa nu ne condamnati nici pe noi cand vorbim tot la persoana a II-a cu sfintii.


  2. Cine v-a condamnat pentru asta, CNI?
    Cind si unde?


  3. Vorbesc in general. Aceste este un motiv de sfada intre protestanti pe de-o parte si catolici si ortodocsi pe de alta. sau nu?


  4. Nu, nu acesta este un motiv de sfada intre noi.
    Noi credem că biserica este formată şi din cei vii şi din cei morţi în Domnul, totalitatea credincioşilor mîntuiţi de-a lungul veacurilor.

    Cum ne raportăm la ei, asta este cu totul altă problemă.
    Ca fraţi întru Domnul!


  5. Cnille,ca sa vezi, la asta m-am gandit si eu citind postarea de mai sus 🙂


  6. La ce anume, Irina?


  7. la faptul ca neoprotestantii(in general) ii condamna pe ortodocsi ca vorbesc cu Sfintii,acestia fiind,dupa parerea lor, morti,nu vii.


  8. asta este una dintre problemele dialogului: noi credem că ceilalţi cred că noi credem…

    una dintre criticile pe care eu le-am făcut confraţilor mei baptişti este că se rapoartează la teologia ortodoxă cu presupoziţii greşite.

    Luptă cu arme ascuţite în lupta cu catolicii cu teologia ortodoxă. Exemplu. Ortodocşii (este adevărat nici măcar unii dintre ei nu ştiu asta, din păcate) nu cred în transsubtanţiere. Asta este o doctrină catolică. Dar neoprotestanţii atacă transubtanţierea ca fiind o credinţă ortodoxă. Greşit.

    La fel se întîmplă şi în cazul ortodocşilor.Dvs. credeţi că noi credem.

    Nu-i adevărat.
    şi pentru noi, baptiştii, există o biserică trăitoare pe pămînt, luptătoare şi una împreună cu Domnul, această Biserică este Una. Noi sîntem în comuniune cu cei Sfinţiţi în sîngele Domnului în viaţă sau care au trecut în adevărata viaţă, dar înţelegem diferit părtăşia cu ei.

    Cred că ne trebuie o mai bună cunoaştere a doctrinelor celorlalţi pentru a face o critică consistentă.


  9. eu nu ma pricep foarte mult la doctrinele baptiste,dar cat de cat am habar de ele ortodoxe.Din pacate np cu care am discutat despre unele din invataturile ortodoxe stiu intotdeauna mai bine ca mine :),daca intelegi ce vreau sa spun.Asa ca am tras concluzia ca n-are sens sa mai duc astfel de discutii,in general np cunoscuti de mine nu erau interesati sa afle ce cred de fapt ortodocsii,ci sa denigreze ortodoxia ,probabil in speranta de a atrage noi adepti :(.


  10. păcat, de ambele părţi sînt talibani, cred.



Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: