h1

La 400 de posturi şi 4000 de comentarii

Septembrie 25, 2007

M-am uitat azi în dashboard şi, văzînd cifrele, am zîmbit în colţul gurii 🙂 , dar cu amar pentru că aseară s-a întîmplat ceva trist.

Ce înseamnă asta? 400 de posturi, unele mai lungi de-o pagină? 4000 de comentarii, majoritatea din partea voastră, prieteni?

Nu mare lucru, cred, dar înseamnă totuşi ceva:

1. Că eu sînt harnic 🙂 , nu neapărat deştept…

2. Că am prieteni, nu mulţi, dar, la rîndul lor, harnici 🙂 şi decenţi

sau

că sînt un „monstru” şi noi formăm o conspiraţie foarte bine organizată … şi manipulăm tot ce se poate

Să ne fie de bine!

PS.

Mi-a atras atenţia un logo al unui blogger pe care tocmai l-am citit:

„Anyone can blog, commenting is hard!”

Post post scriptum,

Acest post a fost scris înainte de o întîmplare foarte tristă, cea mai tristă din viaţa mea de blogger.

Poate o să v-o spun!

44 comentarii

  1. Draga Marius,

    Felicitari! Sper ca intr-o buna zi interventiile tale de pe blog sa vada lumina tiparului. Ar fi mult mai usor pentru oricine sa le citeasca sub forma unui „jurnal de blog”. In privinta nefericitei intamplari de pe blogosfera, ne rugam pentru vremuri mai bune.


  2. dar ce s-a intamplat?


  3. Pe mine m-a trecut cu fiori reci când am citit astăzi discuţia respectivă. Cred că oricum primim frânturi din ceea ce s-a scris de fapt.
    Ceea ce contează este că Dumnezeu vede şi ştie. Cei care aduc întristare copiilor Lui nu Îi sunt plăcuţi. Şi cred că lucrurile nu vor rămânea aşa.


  4. draga Corneliu, dacă mi se va cere, dar nu aşa cum s-a cerut ips Bartolomeu să candideze, dacă mi se va cere să îl public, îl voi publica şi eptnru cei care nu au avut acces la internet.

    am avut surpriza sa descopar ca un enorias la care nu m-as fi gindit niciodata ma citeste si mi-a spus sa nu cumva sa renunt la blog.

    e valabil si eptnru unii colegi din Consiliul uniunii, alta surpriza..

    Draga Alicea, intimplarea o voi relata azi.

    Amin, Ioa!


  5. Ce apreciez cel mai mult la popularitatea asta e ca n-ai alergat deloc dupa ea. 🙂 Numai bine in continuare.


  6. Cine se inalta… si cine se smereste… Scriptura nu greseste niciodata!


  7. DEŞI M. Picioruş a corectat titlul articolului în care scrisese greşit „doi monştrii”, în articol i-a lăsat „pe ambii monştrii”, CHIAR DACĂ pe alţii îi corectează că nu pun corect virgulele şi CU TOATE CĂ nu mai poate modifica greşeala care apare în continuare în adresa articolului – acolo aşa va rămâne (i)mortalizată (ne)ştiinţa dânsului.

    Marius, FELICITARI pentru articole şi atmosfera!


  8. lucrurile intelepte atrag lume


  9. dragi prieteni, va multumesc pentru cuvintele bune si pentru atmosferă.
    atmosfera ati creat-o voi.
    am invatat multe despre acest lucru in anul acesta de blogging.
    foarte multe.
    Este greu sa arbitrezi, este greu sa decizi ce trece si ce ar intoxica atmosfera, dar va multumesc pentru ajutor.

    Da, n-am cautat deloc popularitatea asta si pe mine m-a mirat tot timpul anului acesta. Acum de vreo doua zile am coborit sub patru pentru ca sint „in retragere” de la profesionisti la amatori 🙂

    ca sa reduc numarul posturilor mele, dupa cum vedeti ca fac deja, este sa raspund la mai multe comentarii intr-un singur comentariu din partea mea.

    Daca a folosit la ceva… bine!
    Slava lui Dumnezeu!


  10. Ai reusit sa creezi un spatiu al dialogului. Sunt lucruri pe care nu le atingi in viata decat prin acest gen de interactiune.
    La mai mare!


  11. Pozitia va favorizeaza (pastor si profesor la o universitate/facultate renumita).

    Sunt variabile care conteaza enorm, plus multe altele.

    Oricum, felicitari.


  12. Andrei, in lumea bloggingului nu conteaza pozitia, mai sint si alti bloggeri, ca Nastase si altii si multe persoane publice, foste, actuale, care au bloguri.

    Nu pozitia este cea care face popular acest blog, cel putin eu asa sper, sper ca ceea ce am avut de spus si atmosfera in care au fost spuse acele lucuri, acestea au facut popular acest spatiu pina acum, asa sper eu…

    DAn H. da, asta am sperat, sa creez un spatiu de dialog „frumos” (nu mai folosesc cuvintul decent, ca a fost confiscat si batjocorit) in care sa putem spune relaxat lucrurile car ne dor sau care ne bucura.


  13. Pai eu cred ca asta chiar conteaza.
    Sunt in general persoane cunoscute de tine nu?
    Nu ma refer la toti.
    Cei care te cunosc si posteaza mai spun la 2-3, si tot asa.
    Dar merita facut un studiu.
    Eu cred ca pozitia conteaza.


  14. Draga Andrei,

    da, dar nu cunosc eu pe cei 550 de vizitatori zilnic si nu ii pot convinge sa acceseze in medie de circa 1500 de ori zilnic….

    REalmente nu sint atit de popular.
    Ma mir in continuare de aceasta ridicare a blogului, desi nu scriu mai mult ca altii.


  15. Asta-i altceva.
    Nici eu nu va cunosc personal.
    Cei care va cunosc insa va „recomanda”. Si mie mi-a indreptat atentia spre „La Patratosu” cineva care nu va cunoaste personal.
    In ceea ce priveste popularitatea, asta nu se demonstreaza. Lucrurile evidente se remarca doar.
    E evident ca e un blog arhipopular.
    Daca si Gramo’s a fost atras de o anumita tema (patratul rotund – apropos, i-am postat pe blogul sau raspunsul meu…patratul rotund, raportat la Dumnezeu nu e o contradictie logica).
    E bine totusi ca sunteti modest.


  16. Eu am găsit blogul „din întâmplare”.
    Apoi recomandându-l unui prieten, am avut surpriza să îmi spună că îi sunteţi profesor 🙂 Mică blogosferă.


  17. felicitari si din partea mea:)
    Domnul sa va binecuvinteze, pe dumneavoastra si familia! (imi pare rau de ce s-a intamplat aseara)


  18. Si eu sunt unul din cei 550 pe care nu-i cunoasteti…
    Faceti o treaba buna si se vede ca munciti …
    E un blog folositor !


  19. Multumesc, Acidutu, m-aş bucura să te cunosc,
    multumesc, Betty,asta-i viaţa

    Ioa, nu mă lua cu dvs. aici pe blog, aici sînt doar Pătrăţosu 🙂
    la fel pentru ceilalţi.

    mi-a trecut prin cap: ce-ar fi să organizez o seară undeva la care să vină toţi cei cărora nu le-am văzut feţele?
    cum ar fi? Cum ar veni cei de peste oceane?

    Sînt sigur că o mare majoritate vor fi de cealaltă parte a acestui cer şi ne vom întîlni la Marea Petrecere….


  20. supravegheaza-ti mai bine copilul………… si ce nu e cu bun simt sterge ……………altfel ai de suportat consecintze care nu te afecteaza numai pe tine (asta fiind cel mai trist lucru)…..


  21. Ieri vorbeam cu PaulO ce faină ar fi o întâlnire pentru a aniversa un an de blogging 🙂 Şi pentru a ne vedea feţele.


  22. Ce tare ar fi. Ne punem fiecare ecusoane in piept cu numele, nickname-ul unde e cazul. eventual si poza :). Ne vedem toti fata in fata si plecam de acolo cu un sentiment mai clar al expresiei „prietenii stiu de ce”.


  23. Şi cu multe ticuri verbale 😛


  24. ha, da, ar fi interesant. Merită gîndit la asta.
    Cea mai bună locaţie ar fi la „paradisul blogerilor” 🙂


  25. draga laur lilu, da, am priceput mesajul, o greseala de o seara nu anuleaza grija pe care i-o port de 10 ani.
    Se intimpla accidente. Asta este!

    Cita grija am avea noi de copiii nostri, uite, azi la scoala poate sa il loveasca un copil in cap si poate muri.

    ESte in mina lui Dumnezeu si trupul lui si sufletul lui, eu pot face tot ce pot, nimic mai mult decit ce pot.

    Cred ca sotia mea a inteles cel mai bine dramatismul situatiei, si anume ca un preot poate indemna un copil sa nu isi asculte parintii.

    REstul este frectie la picior de lemn.
    Copiii mei au mai fost injurati ca sint „pocaiti”. Sint obisnuiti cu asta.

    Nu acum s-au întîlnit prima dată cu lumea rea.
    Nu-i ţinem în seră. Au văzut destule la viaţa lor şi pentru că eu sînt persoană publică au văzut mai multe decît alţi copii.


  26. pe cand intalnirea?
    ca sa nu fie cu suparare pentru nimeni o organizam la Sibiu, „inima tarii” cum zic unii. 🙂
    Anul acesta, orice eveniment a fost in Romania miroitica s-a tinut la Sibiu ca da bine la Capitala Culturala Europeana sa gazduiasca …
    in concluzie, o intalnire a „blogarilor patratosi” ar fi frisca de pe tort. 🙂

    sper eu sa fie o aniversare de un an care sa ne duca la doi…:)


  27. 🙂 Chiar mă gândeam că ar trebui să fie cam aceeaşi distanţă de parcurs pentru toţi. „Paradisul blogerilor” e perfect, şi se potriveşte şi cu ce spune Mircea.
    Deci când?


  28. aaaaaaaa…..ca paradisul blogerilor e la paltinis…..nu am facut conexiune………ar fi super 🙂


  29. Mircea, nu ştiu, a fost o glumă, dar se pare că de la o glumă lucrurile iau contur, da, mi-ar fi pe mare plac să ne întîlnim, măcar o parte din noi, pentru o zi.

    Fiecare vine, ne vedem, stăm două sau trei ore împreună, facem nişte planuri, mîncăm fiecare din traistă, facem un fel de agapă şi apoi fiecare pe drumul lui.

    Dacă are cineva alte idei…

    da, Paltinisul este linga Sibiu 🙂

    Ce-ar fi in noiembrie?
    undeva în a doua jumătate? Sîmbătă 24 noiembrie?


  30. Da, da, da. E super atunci.
    24 e un număr extraordinar… [Ar fi fain un post despre numere… parcă ai spus ceva într-un comment despre numere.]


  31. au, nu sînt numerolog, Ioa, mă fascinează numerele din biblie, dar sînt unii care chiar se pricep.

    24 sîmbătă, „dacă mai trăim!” Aşa îmi spune scumpa mea profesoară Lucia Wald de fiecare dată şi uite.. 88 de ani. 🙂


  32. 24 noiembrie suna bine. eu aduc stixurile. 🙂


  33. Toate felicitarile din partea mea. 🙂


  34. Sibiul e prea departe oameni buni!!!!! Prea departe!
    Eu zic sa ne organizam pe comunitati! 🙂
    Sa facem cate un consiliu din cand in cand. Sa luam hotarari si apoi sa le mai si respectam!
    Doamne ajuta!


  35. aoleu, suna a noua secta!
    multumesc, asa ceva nu vreau 🙂

    Sa ne adunam ca la ziua cuiva, spre exemplu,
    facem un tort de 5000 de grame (poate ca atitea comenturi vor fi atunci), punem 500 de grame de frisca (atitea posturi or fi) si punem 12 luminari, cit pentru un an…

    sau 500 de sticksuri 🙂

    va fi „coolmea”


  36. 🙂
    daca vrem sa nu s ema intample nimic atunci sa numim comitete pe comunitati, sa votam rezolutii si sa asteptam… 🙂


  37. Lasă, vezi că pe la 8.00 îţi pun o întrebare la care nu ai să afli uşor răspunsul… Mircea 🙂


  38. imi pare rau, eu o sa fiu bolnav atunci si n-a sa pot veni; dar va doresc succes si dixtractie placuta 🙂


  39. asteptam intrebarea …


  40. dar si ceva vesti despre ce, cum s-a discutat si s-a decis la consiliu.


  41. Daca se va stabili data si locul (24 noiembrie, la Paltinis suna bine) si daca Domnul ma ajuta voi fi acolo. Chiar daca nu am fost „activ” pe blog, mi/a facut placere sa/l citesc zilnic si am fost de multe ori incurajat; asta fara sa mai mentionez lucrurile invatate.


  42. Dacă mă primiţi şi pe mine aduc o sticluţă cu agheasmă. Ca să scoatem drăcuşorii de pe bloguri!…


  43. 24noiembrie la Paltinis poate fi chiar realist pentru mine 🙂


  44. da? Ok, atunci aşa să rămînă, Mircea,

    Delavad, nu prea cred în apă sfinţită, sorry, dar vorba aceea, nici n-ajută, nici nu strică, poţi s-o aduci.

    Nicu S. Îţi mulţumesc de cuvintele bune!

    Mircea, vezi că au început să vină veştile? Şi vor mai fi!

    Ionut, te iau pe sus şi dacă eşti bolnav 🙂 Nu-ţi programa boală tocmai atunci. amînă pentru 1 decembrie.



Lasă un răspuns

