h1

Am decis…

Septembrie 26, 2007

Aţi asistat în ultimele zile la ceva ce nu pot numi nici polemică, nici controversă… Este ceva ce nu am mai întîlnit nici eu, deşi am ceva experienţă în spaţiul public.

Tipul acesta de „raportare” este unic. O chestie pentru care trebuie să inventăm o categorie şi, sînt sigur, acel sertar va fi ocupat doar de acest lucru.

Din cauza acestei situaţii neîntîlnite şi eu am făcut greşeli, expunîndu-vă, dragi prieteni, la toxine pe care nu le meritaţi.

Am făcut, de asemenea, greşeala de a-mi expune familia, fără să iau seama la ricoşeul atacurilor îndreptate spre mine.

Ieri seară am rezolvat cu ei. Vreau să rezolv şi cu voi!

Încheiasem dialogul de ceva vreme. În ciuda unor invitaţii disperate la discuţii pe teme teologice sau la colocvii „decente”, am refuzat cu încăpăţînare orice formă de dialog (acum mă felicit pentru asta), dar nu am încetat şi orice formă de raportare la Bastrix.

Am făcut din cînd în cînd referire la cîte un o ieşire sau atitudine care exemplifica un tip de gîndire. Aceasta i-a stîrnit reacţii din ce în ce mai violente.

Am ajuns şi eu în sfîrşit la concluzia, după ce am încercat tot felul de relaţionări, că orice fel de raportare la dînsul este păguboasă pentru toată lumea. Un ghiont stîrneşte vulcanul care împroaşcă în toate părţile.

În consecinţă, am decis! Se pare că de data este „definitiv şi irevocabil” (…. din păcate, că tot mai avusesem speranţe)

Am încheiat orice fel de raportare faţă de Bastrix ca blogger.

Nu mai e nimic de demonstrat!

Pentru mine cazul este închis.

Mai ales după întîmplarea de aseară, în ciuda faptului că este admirabilă hărnicia dînsului, în ciuda faptului că merită studiat fenomenul, în ciuda faptului că este tentant să vezi ce mai poate inventa, după întîmplarea cu Naum, fiul meu, am decis: îmi refuz orice fel de raportare la personajul Bastrix.

Am mai decis şi cîteva lucruri referitoare la disciplina informaţiilor la noi în casă, dar asta este cu totul altă treabă.

Mai am o singură rezervă, pentru Dorin, persoana din spatele personajului Bastrix.

Pentru Dorin mai am numai rugăciunile de bine! Poate se trezeşte din coşmarul în care s-a adîncit singur.

Încă o dată scuze pentru faptul că interacţiunea mea cu dînsul a adus atîta poluare sub ochii noştri.

Dumnezeu să fie cu mila Sa peste noi toţi!

Cam atît!

19 comentarii

  1. Marius,
    Tocmai am citit ce-ai hotarat in privinta lui Bastrix. Imi incheiasem alaltaieri socotelile cu el, dupa cum bine stii, tot in urma unui schimb de replici fara cap si fara coada (aici am avut si eu partea mea de vina). Dupa ce s-a plans ieri ca tu ai fi scris emailul trimis de Lucas, i-am trimis un raspuns foarte scurt, anume un zero taiat (Ø), pe care am motive sa cred ca l-a priceput. Sunt intru totul de acord cu tine in privinta lui Bastrix si voi urma aceeasi politica: nu-i mai scriu deloc, nici macar zerouri taiate. Referitor la omul din spatele bloggului, intr-adevar, nu ne ramane decat sa ne rugam…


  2. bastrix’s vor mai fi.
    poate chiar bastrix insusi sub alta identitate.

    biblicul „fiti treji si vegheati” este cat se poate de real si permanent.

    Numa’ bine !


  3. Draga Marius,

    Ma bucur mult pt decizia luata. Ma rog Domnului sa gasesti linistea de care ai nevoie pt. lucrarile la care tu si ai tai ati fost chemati (Gal 5:22-23). Sunt convins ca acest gest este un exemplu matur si pt. multi din cititori, pe care Domnul ii poate binecuvanta prin bloggul tau.


  4. da, prieteni, cred ca asta este cea mai buna decizie, urim pacatul, iubim omul, nu dialogam cu personajul, ne rugam pentru persoana.

    dinsul stie, probabil, ca in rugaciunile baptiste nu exista nici măcar una care să fie „de rău”, „scrieri pe toacă”, „acatiste”, cum le numeste poporul, sau chestii de genul asta.

    Ne rugam ca Dumnezeu sa il lumineze! Atit.
    Si pe noi! Pe toti!


  5. Cred ca bastrix trebuia trecut la ‘scam’ in urma cu vreo doua luni cel putin. La fel, cred ca trebuie sterse toate comentariile care vor veni cu alte nume si care vor face apologia acestui pesonaj plecat de mult cu toata casa lui in decor. Cred ca trebuie inaugurata o noua rubrica: ‘Si noi putem sa punem la ‘scam’ in mod decent’


  6. Ultimul articol al lui Bastrx în engleză a fost de râsul curcilor (cel cu gentleman şi ladies), comparabil cu „ză dacks come from ză tracks” a lui Iliescu. Sau pe aceeaşi linie cu expresiile lui Basescu din discursurile sale: „industrialzeişăn”, „globalizeişăn”, „europizeişăn”. L-am consolat pe bastrix cu faptul ca Miss South Carolina ştie totuşi mai puţina engleză decit el: e mortal, vezi tot clipul la http://www.youtube.com/watch?v=K8l7QMPpH3M
    Totuşi ea are scuza ca e blonda. Vad ca Bastrix s-a rusinat şi a şters toate postarile.


  7. Draga Cristi,
    Cred ca citatul cu pricina al lui Iliescu a fost „rumeiniăns cam from dacs and tracs”, vorbitorii de engleza auzind de fapt „Romanians come from ducks and trucks”.


  8. Super! Ma gandeam de mult la asta.


  9. Patratosule, excelenta decizie. Inteleapta. Pentru individul cu pricina am doar textul din Matei 18:6-7


  10. Deci i-ai dat „Forbidden” lui Bastrix ?!


  11. Nu, nu i-am dat, cel puţin deocamdată, poate intra să facă comentarii încă aici, dar eu am încetat orice tip de raportare la blogul cu pricina şi la personaj.


  12. Draga Marius,

    Ai luat cea mai buna decizie in legatura cu acest asa zis preot. Numai ca este un slujitor al Domnului nu a dat dovada. Sa-si puna mintea cu un copil, halal preot, (scuze pentru limbaj) dar de multe ori a intrecut orice limite ale bunul simt.
    Mult succes in continuare in tot ceea ce faci si multe binecuzantari.


  13. O hotarare inteleapta. Iti urez sa te ti de ea. Sper ca undeva in interior nu exista nici o parte care va tanji dupa respectivul (eu o numesc boala forumistului de cursa lunga, altii ii spun orgoliu de a avea in final dreptate, etc)…
    Oricum mi se pare o incheiere eleganta.
    Cu stima…


  14. preot isi spune si ala de la Tanacu…asa ca nu te mai mira de asa „halal de preot”


  15. dragă…
    Da, mă ţin de ea, am mai trecut o dată testul asta.
    Ştiu de boala de care vorbeşti. Am suferit şi eu de ea.
    Nu, nu te teme, nu tînjesc după aşa ceva, nici nu îmi doresc să am ultimul cuvînt.

    Am prea multe domenii în care se aşteaptă de la mine să am „ultimul cuvînt” ca să îmi fie foame de asta.
    este o povară prea mare pe care o port zilnic în familie, în biserică, faţă de colegi şi subalterni…

    Mie- foarte foarte greu cu chestia asta de „ultimul cuvînt”.


  16. iti multumesc Marius


  17. Felicitări! Feriţi-vă de omul ăsta, provoacă dependenţă de cel mai urât tip. Scoateţi-l de la blogroll. Nu merită încurajat contactul cu el. E periculos.


  18. auch, dacă un poet, Ionatan, daca proprietarul „Jurnalului scrierii iubirii” spune chestia asta, atunci sigur ca asa e.

    Ionatan este unul dintre cei mai blinzi si iubitori dintre wordpreşi, îl cred pe cuvînt!

    Dan, da, ai de ce să îmi mulţumeşti 🙂 că ne-am scutit cu toţii…


  19. Şi totuşi raportările au revenit. În comentariile de la „Mi-am schimbat look-ul”.
    Şi reacţia lui Bastrix nu a întârziat nici ea.
    Foarte trist.



Lasă un răspuns

