h1

Rugăciune de fost blogger

Septembrie 28, 2007

Delavad alias Avadoru a avut un blog.

Începuse bine.
Deşi ne-am înţepat cu vorba mi-a căzut simpatic de tot. Fîşneţ, creativ, cu un condei bun, irascibil, dar frecventabil, deschis, dialogic.

E şi el preot. La Vad. De aici nickname-urile.

Aseară s-a supărat pe blogul său şi pe blogosferă (şi îl înţeleg foarte bine, are şi de ce!) şi s-a hotărît să îşi şteargă blogul.

Nu comentez ideea. Şi fiica-mea a dorit acelaşi lucru. O înţeleg şi pe ea.

Cea mai frumoasă fază a fost la sfîrşit. A afişat un post: „Blogul acesta va muri în două ore” în care a scris o rugăciune, simpatică de tot.

„Doamne, iartă-i pe toţi care au blog.. şi pe mine, că am avut!”

Regret că s-a retras Avad!

Ar mai fi spălat din ruşinea pe care au pus-o altora în dreptul statutului de preot ortodox.

Păcat! Aveam nevoie de astfel de rugăciuni!

15 comentarii

  1. Ca apreciere pentru continutul blogului dvs., am pus un link catre blogul dvs. pe http://corneliuchiriluta.blogspot.com. Blessings!


  2. Si de „Doamne, iarta-i” e nevoie cat si mai ales de: Multumesc Doamne!, fiindca sunt atat de multzi care se roaga la D-zeu, primesc ceea ce vor, s-au rezolva intr-un fel problema si uita sa spuna cel mai simplu lucru posibil: Multumesc Doamne, ca m-ai ajutat.


  3. pacat ca s-a retras AVAD. Se putea discuta cu el.


  4. da, păcat!

    Nu-i aşa că-i tare rugăciunea?


  5. Înseamnă că suntem de acord că e un păcat să ai blog ???


  6. Poate revine cand vede tristetea ce-o lasa


  7. Nu-i păcat sa ai blog, cum nu-i păcat să ai gură, dar la cîte prostii ne duce gura, nu?


  8. Da, aşa cred şi eu. Dar rugăciunea spune altceva. Şi nu-s de acord cu ea 😀


  9. E valabilă rugăciunea. Dumnezeu să ne ierte, dacă avem bloguri şi am scris prostii pe ele.

    este ca rugaciunea lui Iov, nu strică să ne rugăm pentru toţi bloggerii, şi pentru cei care nu ştiu că au greşit.

    Multe păcate se pot face prin scris.
    Eu ştiu. Credeţi-mă pe cuvînt!


  10. Avad îşi cerea iertare că a avut blog, nu pentru ceva anume ce ar fi scris, de-asta ziceam.

    „Dumnezeu să ne ierte, dacă avem bloguri şi am scris prostii pe ele.” AMIN.


  11. Mie imi placea Avad, in ciuda palmelor pe care ni le-am administrat reciproc. Macar n-a fost intru totul fara folos; cu Dorin Piciorus m-am incaierat degeaba. Cu alte cuvinte, schimbul de replici cu Avad nu mi s-a parut pierdere de vreme, ceea ce nu pot spune despre cel purtat cu Bastrix.


  12. daca lovim iar in BOR, Avad va reveni…asa ca nu disperati de dor; il putem revedea (reciti, adica)


  13. Hehe..cine spunea ca a-ti face blog a devenit o moda? In parte, e adevarat pentru ca multi care nu au nimic bun de zis isi fac blog (printre care si eu?). Rugaciunea m-a cam surprins…a avea blog e un pacat cred eu pentru ca ii critc pe semenii mei, ii urasc si imi displac in acelasi timp…si Dumnezeu indeamna la iubire.


  14. […] Îl ştiţi! Prietenul nostru cu “Doamne iartă-i pe toţi care au bloguri şi pe mine c-am avut!” […]


  15. Doamne iarta-i pentru ca internetul in general e-o pierdere de timp. Si spun asta din experienta proprie. Si pe mine ma bate gandu’ sa ma retrag si sunt ferm convins ca peste vreun an n-o sa mai fiu deloc online. Nu te-ajuta deloc la interiorizare… O adevarata pierdere de timp…



Lasă un răspuns

