h1

Na, c-am trecut de 200.000 şi „m-am hotărît…”

Octombrie 6, 2007

Nu credeam că se va întîmpla în seara asta.

Week-end-urile sînt cele mai puţin rodnice pentru bloggeri. E un fel de minivacanţă. Se face piaţa, zacusca şi nu mai are timp lumea de citit pe blog şi bine faceţi. Mai ales că nu mai mergeţi dimineaţa la servici 🙂 . (Nu-i aşa că acolo este timpul cel mai profitabil pentru blog? 🙂 )

Dar s-a dus, a trecut de 200.000.

Cu ocazia acestei celebrări am aprins două lumînări mentale (am învăţat asta la yoga, vă spun altă dată cum, că e o poveste caraghiasă), am suflat în ele şi …. gata.

Copiii şi Natalia mi-au cîntat „La mulţi ani!”. A fost azi şi ziua dascălilor. Nu ştiam ce-au păţit, dar mi-au explicat … după.

Am recitit cu ea, cu soţia mea, o parte dintre posturile din urmă. Mai ales pe cele din preajma zilei de 19 mai.

În sfîrşit mi-a dat şi ea voie cu toată inima să continui. Pînă acum ea a fost cea mai împotrivitoare la blog, dar, cînd a văzut că mai şi ajută… atunci a spus: „hai, treacă… meargă”

Aşa că m-am hotărît. Adică m-am hotărît în sensul în care vorbea Noica în Cuvînt împreună despre vorbirea românească.

Cum adică?

Mi-am pus hotare noi, limite noi, mai multă disciplină şi constrîngere. Am îmbrăcat o tunică mai strîmtă şi încheiată pînă sus. E incomodă, dar mi-am dat seama (altă chestie faină, a da seama) că trebuie să vă dau seama (accountability, remember?) de ce scriu. Nu? E prea multă lume împrejur ca să mai fac „flick-flackuri” şi „roata ţiganului” cînd îmi vine.

Ei, nici la frac şi papillon n-o să mergem. N-aş vrea să se facă o atmosferă de aia ca la concertele de muzică contemporană, la care adunătura de snobi nici măcar nu ştie cînd să îşi dreagă eşarfele, ce să mai aplaude, să rîdă sau să plîngă.

Nu mai dialoghez doar eu şi cubuleţ (Salut, M. Sper să citeşti asta. El este primul meu cititor!), ca la primele posturi. Eram ca la început în gol şi pustiu. Acum e aglomeraţie şi mulţimea, aşa cum îmi spunea Dan, înseamnă responsabilitate.

Ce ştiţi voi, feţii mei? Dar eu mi-am luat un jug greu azi, dacă tot m-am hotărît. M-am hotărît să nu schimbăm prea mult atmosfera. M-am hotărît să rămîn eu însumi. Cumplită treabă.

Va fi vreo îmbunătire?

Da, eu aşa sper. În măsura în care mă îmbunătăţesc şi eu în Domnul. Sper să vă ofer un Pătrăţos mai bun zi de zi.

Dacă asta este povara, atunci o port, dacă voi spuneţi….

15 comentarii

  1. FELICITARI LA PUTEREA N !

    Si petnru „contor” si pentru decizie.


  2. Ma bucur ca la cei ” 200.000 ” a trebuit sa schimbi ceva la ” discul de ambreiaj „,incercand sa ramai acelasi si sa ne oferi un Patratos mai performant ( a nu se intelege ca pana acum nu a fost asa ).<


  3. Draga Andrei, contorul a mers singur, cu decizia a fost mai greu.

    Acidutu, da, ambreiajul, placa de presiune si rulmentul, toate au trebuit schimbate.
    Pina acum au fost pentru masina de curse si sport, acum, pentru că trec la „amatori”, le-am spus de „blog normal”

    Sa vedem cum merge.


  4. Patratosule,

    Felicitari pentru un an de blog si pt 200 000 de …
    Sa ai un week-end fain!!!

    De Luni pana Vineri predau iar de Vineri intru in cealalta slujire.
    Mi-am luat o pauza/Pana Luni.De ce?

    Stii ca azi implinesc si eu un an de cand m-am casatorit?
    Sunt la o pensiune in jud. Salaj impreuna cu sotia mea scumpa!!!


  5. La mulţi ani, Nicule!
    Mă bucur pentru voi şi vă invidiez că aţi putut ieşi un pic din ritm.

    Dumnezeu cu voi!


  6. Felicitari!
    Ma bucur mult ca ati decis sa continuati. Pentru cei ca mine, simpli cititori care nu indraznesc a-si exprima cugetarile, inseamna mult blogul dvs. Ne stimulati sa gandim, sa privim lucrurile dintr-o perspectiva diferita, chiar si „banalului” reusiti sa-i dati o nuanta interesanta. Ne indemnati a indrazni sa gandim fara teama dar si cu bun simt, sa nu ne fie frica de adevar chiar daca exprimare lui costa. Retragerea dvs ar fi insemnat o mare dezamagire pentru noi, mai ales in contextul framantarilor din ultima perioada. Va multumesc ca ati ales sa ramaneti.


  7. si eu ma bucur impreuna cu ceilalti de decizia luata:) Domnul sa te intareasca, Patratosule! Iti doresc o duminica binecuvantata si mult har in slujire!


  8. Felicitări, pătrăţosule! Dacă-mi lăsai un nr. de telefon, poate mă opream lunea trecută în drum spre Budapesta pe la tine şi-ţi strângeam în braţe şi-n tăcere ambreiajul şi rulmenţii… spre înoire şi vindecare… ca să ai cu ce merje până la 500 de mii!


  9. Te, Multumesc, pacat ca nu ne-am intilnit. Vin eu pina la tine 🙂

    Multumesc Betty si ucenicule, multumesc pentru gindurile din seara asta.

    Andrei, nu te entuziasma prea tare 🙂


  10. Te astept! Punem de nişte călătorii prin munţi, pe la nişte lacuri, cabane, chestii… Hodină în tătă regula! Că-ţi trebe şi ţie, iar mie nu-mi strică nici atâtica! Serios! Fără celulare, fără laptopuri, fără TV, fără…na că era să zic fără „Pătrăţos”, da fără el, cum să escaladăm munţii?


  11. PS
    Du-te acum la culcare şi nu mai sta pe net! Ştiu că eşti fericit că eşti bătrân de 200 de mii, dar nu ita de inimă! Zise-i eu în mod paternal, ptrotectiv, „patronizing” (nu ştiu cum i se zice pe rumâneşte).


  12. […] a rams printre noi ! 6 10 2007 Salut cu bucurie hotararea lui Marius Cruceru si suportul sotiei sale (:-) !!! Lumea blogurilor ar fost mult mai saraca fara el […]


  13. Ok, să trăiţi, am înţeles, Ted, vin. Fără „pătrăţos”.

    Mulţumesc de invitaţie.


  14. […] să mă opresc după un an. Uitîndu-mă acum în urmă, am descoperit că Pătrăţosu, după un an avea doar 200.000 de accesări, pe cînd Marius Cruceru mai are pînă împlineşte anul de cînd este scos la preumblare şi deja […]



Lasă un răspuns

