h1

Codul…. ghidul bloggerului …

Octombrie 7, 2007

Zilele acestea, după întîmplările de pe blogul meu, m-am tot gîndit la un ghid (nu ştiu, cod?) al bloggerului „pocăit”?

Clar lucru e că nu pot spune tot ce-mi trece prin cap şi trebuie să-mi treacă prin cap tot ce trebuie să spun, dar trebuie ceva mai mult decît atît.

Mă gîndesc la un material care să trimită la ceva de genul „deontologia profesiei…de bloger baptist ” sau „profesiunea de credinţă a blogerului pocăit” 🙂 etc.

Gramo a făcut ceva de genul ăsta. Bravo lui (lor)! Toată lumea ştie ce se poate şi ce nu se poate pe blogul lui (lor).

Eu fac parte dintr-o minoritate „mai altfel”, blamată, urîtă, vînată, iubită de prea puţini. Asta e!

Puţini sîntem şi ne mai ciondănim din cînd în cînd între noi. Este sănătate curată pentru spirit cîte o dezbatere autentică din vreme în vreme. După care reguli? Ca să nu ne fie jenă să ne privim ochii atunci cînd ne vedem şi faţa de dincolo de nickname-uri.

Asta-i!

Încerc ceva de mîine încolo. Poate cuiva îi este de folos.

Poate ajută. Poate ajutaţi şi voi!

PS.

Daniel deja a ajutat.

A pus ASTA   la el pe blog  

10 comentarii

  1. am un astfel de cod pe blogul meu, preluat si tradus de aici:

    http://www.naznet.com/ethics/


  2. Mulţumesc, Irina, ma duc să mă afund într-un „somn greu”.

    Mai vedem de coduri mîine.
    Eu vreau ceva personalizat. pentru mine în primul rînd.
    Pentru mine îl şi fac, ca altfel sînt fariseu, pun poveri pe umerii oamenilor pe care eu nici cu unghia nu le ridic. 🙂


  3. Bre, iarta-ma ca ma repet, voi sinteti crestini pocaiti? e o intrebare serioasa.


  4. Balaurule, „voi” e foarte general 🙂
    Unii dintre cei care comentează aici sunt creştini pocăiţi, alţii nu.


  5. 1. Nu ai voie să foloseşti mai multe nickuri pentru a comenta.
    2. Atacă problema, nu persoana.
    3. Aşteaptă 2 minute înainte de a comenta ceva.
    4. Nu pune linkuri aiurea către blogul tău în comentarii.
    …. mă mai gândesc 😀


  6. Ioa, Ioa…. off.

    Balaurule, da, aşa ne porecleşte lumea, cum ţi-am spus.


  7. 😦 e grav? 😦


  8. Nu am înţeles eu subiectul propus? Nu trebuia să discutăm ce se face şi ce nu pe un blog? Suntem în continuare mult mai interesaţi de mizerie decât de a face lucrurile mai bune… 🙂 Întristător.


  9. Sau de a le face mai bine.
    Şi smiley-ul trebuia să fie trist, nu zâmbăreţ 😦


  10. Da, Ioa, cred ca ai dreptate, este un mare interes fata de mizerie …
    Ce facem totusi cind descoperim mizeria?
    Ne facem ca nu o vedem?

    Ii spunem „mizerie” si incercam sa facem curatenie.

    Da, subiectul propus este sa vedem ce se poate si ce nu se poate face si spune pe un blog de pocait.



Lasă un răspuns

