h1

Toamna se numără bobocii…

Octombrie 12, 2007

Da, aşa-i toamna se numără bobocii.

Mă fălesc şi eu cu ei. La Universitatea Emanuel avem un număr record de înscrieri.

Cu cît este mai „strictă” regula, mai „de mănăstire” atmosfera, mai „de puşcărie” gardul, parcă vin mai mulţi. 🙂 Glumesc.

Mă bucur, am un an I la greacă bun. Băieţi care învaţă imediat să citească.

Cuminţi, ca soldaţii. Asta pentru că sînt doar boboci.

După anul II, am eu o vorbă, „bobocii se răţoiesc” 🙂

Pînă atunci e bine.

Am terminat toate testele la Greaca pentru Ghiţă, Nelu şi Lenuţa. De săptămîna asta am început cursurile serios.

Şi mi-a mai trecut o idee prin cap.

Vă spun mîine!

7 comentarii

  1. ‘ei ce sa zik !. Nu-i chiar asa de usoara greaca pe cum pare, dar nimic nu e imposibil. !!!


  2. si in anul 3 oare bobocii nu se ofilesc 🙂 ?


  3. în anul trei bobocii îşi iau zborul şi încep să experimenteze pe pielea lor ceea ce au acumulat:)


  4. In anul trei le cam zboara fulgii. Nu?


  5. Da, şi le apar pene, ontzi, pene, cu fulgi cu tot nu pot zbura, cu pene da.
    Unora le apar pene de scris… 🙂


  6. Felicitari atunci.


  7. Frate Marius, sunt o studenta de la Univ. Emanuel. Imi pare rau ca mesajul meu o sa fie out of topic dar vroiam sa va intreb ceva si cum nu stiu adresa dvs. de e-mail, indraznesc sa va scriu aici. Am inteles ca in acest week-end o sa mergeti cu corul bisericii din Alesd la Medias. As dori sa va intreb daca mai aveti cumva doua locuri, in cazul in care mergeti cu un microbuz sau ceva de genul, pentru ca eu si o colega am vrea sa mergem cu dvs.(eu sunt din Medias). Va multumesc!



Lasă un răspuns

