h1

Pentru ploieşteni…

Octombrie 20, 2007

Pentru ploieşteni… o surpriză.

Aşa cum vă spuneam, în urmă cu o săptămînă am fost la Ploieşti într-o călătorie de ucenicie cu fiul meu. La mormîntul tatălui şi la altele…

Am fost la biserică şi, ca de obicei, am cîntat. Ploieştenilor le-a plăcut. Şi mie mi-a plăcut să cînt.

Am ajuns acasă şi le-am povestit „fetelor”, soţiei şi fiicei mele, ce s-a întîmplat. Le-am povestit şi muzical. Am „cîntat” unele momente.

M-am „alintat„.

Iertaţi chitara, cam dezacordată.

Iertaţi chix-urile, era întuneric în cameră, nu vedeam nimic

Iertaţi improvizaţiile. Unele sînt „la prima vedere”.

M-am jucat pur si simplu, dar am făcut-o avînd în minte momentele petrecute la Ploieşti.

Le dedic ploieştenilor toate aceste jucării de sunet cu urări de sănătate. Sînt jos în boxul audio.

Poate că mai pun şi altele, dacă mor, să rămînă acolo. 🙂

7 comentarii

  1. multumim mult!:) (nu-s chiar ploiesteanca, dar is din zona:), asa ca… am primit si eu urarile de sanatate si „jucariile de sunet”)
    chiar azi am ascultat iar melodia aceea cu „in loc sa-ngenunchem sa ne rugam”
    va doresc si eu multa sanatate! si mult har in predicare maine!!!


  2. Multumesc, Betty, Dumnezeu să primească toate sforţările noastre


  3. Nici eu nu sunt ploiestean, dar la o adica pot sa fiu, asa ca adaug foarte fain. Piesa care totusi imi da fiori este „te iubesc / varianta”. Undeva, foarte putin, aduce a Dorin Liviu Zaharia – un folckist foarte ciudat si foarte trist de prin anii ’70. Aceiasi sanatate si acelasi har pe maine!


  4. sotia este din ploiesti, eu sunt prahovean crescut prin ploiesti, asa ca, zicem multumim! Discriminare pozitiva 🙂 No offence pentru ceilalti din alte zone 🙂


  5. Draga Eduard, mi-aduci aminte de ce cintam pe vremuri la tineret.

    Ehehe, ce vremuri, ce tabere, si culmea „nepocaintei” 🙂
    cintam si folk, „hai, hai, hai hai dihai dihai, pe sub flori mă legănai”… si Phoenix… „Canarul GAlben” tot felul.

    Cintece interzise. Ce viata!!!

    DA, Aurel, m-am gindit ca, daca statul ne discrimineaza cu primele pentru cei care sint in calendar si eu sa fac discriminari, nu dupa calendar, ci dupa harta.

    Urmatoarea dedicatie va fi pentru moldoveni, apoi pentru olteni, apoi pentru maramureseni.

    Ce Ioan Alexandru nu ne-a discriminat cind a scris Imnele MAramuresului?

    DAr Steinhard, cind a scris Jurnalul Fericirii. Cum ramine cu cei nefericiti? Ei nu sint discriminati?

    Sa ne plingem la Bruxelles. NEdreptate, fratilor, nedreptate!!!!


  6. multumim din toata inima pentru „alintari”.
    a-ti lasat urme adanci in ploiesti, chiar daca vizita a fost scurta.
    se vorbeste mult aici, mai ales printre tineri, de ceea ce ne-ati invatat si de ceea ce ne-ati cantat.
    va multumesc atat personal, cat si in numele tineretului din ploiesti pentru tot.

    God bless you!


  7. Cristi, si mie mi-a facut placere sa vin la voi!

    Sper sa fi fost de folos.

    Dumnezeu sa fie laudat prin tot ce facem noi!



Lasă un răspuns

