h1

Ce am de spus?

Octombrie 29, 2007

Iată ce am de spus! De scris am scris, de spus am o predică.

Mi-aţi cerut candelabre. 🙂

Nu ştiu dacă este făcut cu maiestrie, cum mi s-a cerut, dar este făcut cu muncă şi chin.

Candelabru am făcut. Aveţi răbdare că e lung! Eu zic că merită cîntecele de la sfîrşit, dacă aveţi răbdare.

Ieri am săvîrşit o predică în două părţi.

Una de dimineaţă: primele trei braţe ale Menorah-ului din Matei 13.

După amiaza: mijlocul şi ultimele trei braţe. Partea a doua, cu un cîntec reuşit la urmă!

Apăsaţi pe link-uri şi problema este rezolvată!

Este o singură predică, nu sînt două!

Eu zic să începeţi cu partea a doua, dacă vreţi să faceţi economie de timp pentru că fac rezumatul primei părţi la începutul părţii a doua!

Puteţi să apăsaţi pe fişier şi să faceţi download.

Cam asta am de spus serios în perioada asta. Restul sînt glume!

Daţi mai încet că vorbesc cu multă …. „pasiune”.

Andrei, înţelegi de ce nu sînt la radio? din cauza „accientului moldovinesc” 🙂

Pentru cei care nu sînt acomodaţi cu acest tip de discurs, cam aşa se întîmplă lucrurile într-o biserică „a pocăiţilor”.

PS.

Am reuşit la PODOMATICU MEU. Puteţi căuta şi pe calea asta.

AICI ESTE PRIMA PARTE!

AICI ESTE A DOUA PARTE!

30 comentarii

  1. Le-ati pus deja, sau urmeaza sa apara? Ultima la mine este acum „Cesaria…” din 24 oct.


  2. sint deja sus!


  3. Sorry. la mine nu apar. Poate maine…


  4. Nici la mine nu apar.
    As fi vrut sa le ascult inainte sa ma culc.


  5. stati ca am gresit,
    in cinci minute

    „şinşi” 🙂
    ca să îmi respect „accientul”

    uh, rău se aude


  6. Cristina Giurgiu, redactorul sef de la rve sibiu e moldoveanca…
    Chiar nu vad unde-i problema cu accentul…


  7. Am găsit problema,
    sînt mai lungi de 10 mega,

    trebuie sa plătesc,
    pînă mîine sper să rezolv problema cu podomaticul,

    îmi pare rau, muncesc acum la asta.

    noapte bune şi mulţumesc pentru interes!


  8. Daca se aude rau n-are sens o compresie mai puternica. Era bun un server de streaming.
    Universitatea, dupa cate stiu are server. Acolo isi tine SMC-Pacea Selimbar site-ul. N-ar merge un streaming acolo?
    Asa de idee.


  9. nu, se rezolva acum cu podomaticul, este bun,
    nu vreau sa incurc universitatea cu blogul meu, mai ales ca rectorul meu nu este de acord deloc cu blogariseala, internetiseala etc. 🙂


  10. A propos, se aude perfect, am instrumente faorte bune de inregistrat, nu-i problema!


  11. Am inteles.
    Va doresc noapte buna si odihnitoare.


  12. Daca doriti ceva spatiu, va pot pune la dispozitie eu (acces ftp pentru transferul fisierelor mp3. Daca doriti puteti pune chiar serii de predici mp3 pe un site pe care îl administrez.
    Corneliu


  13. Eeei, super oferta. A fost buna discutia. Bravos Corneliu!


  14. Daca fr.Cruceru e de acord îi pot trimite un acces ftp (pasword etc). Serverul e situat in Germania, firma 1and1 nu am probleme de acces cu ei, merge nemteste.


  15. Asa ceva mi-ar placea si mie. cei de la lx.ro spun ca au servere de ultima generatie in Romania. Foarte foarte discutabil. De cele mai multe ori nu merge. Xhost are servere in State. La fel de discutabil. E mare minune daca spunem ca merge acceptabil.
    Un server in germania e super. Eu unul n-as refuza, daca ar fi in dreptul meu.


  16. Sper ca nu s-a inteles gresit, nu un server privat ci spatiu (posibil pana la cateva sute MB). Apoi se pot pune pe blog doar linkurile.
    Corneliu


  17. de ce nu, de ce nu?


  18. Da, de ce nu? Am adaugat deja un user la ftp, trebuie doar sa va trimit prin email datele. Traficul nu e o problema, eu utilizez mai putin de 10%.


  19. Draga Andrei,

    la acest post sint mesajele!


  20. Multumesc,
    le download-ez.
    160kbps, destul de bine.


  21. as aprecia foarte mult, Andrei, daca la experienta ta de editor audio, ai scoate bilbele, parantezele inutile sau repetitiile etc.


  22. Patratosule ai fost prolific astazi

    se vede ca ai iesit in natura , nu la SAT = ” la ţară ” .


  23. Nu, era programat postul! 🙂

    ies din tolbă cu programare!


  24. Patratosule,
    te rog, mai da-mi adresa ta de email (ca n-o mai am) sa-ti trimit un email, referitor la mesajul cu „candelabrele”.
    Evident, te rog frumos si numai daca ai placere.


  25. david@emanuel.ro


  26. Multumesc, emailul a fost trimis.


  27. Mamăăăăăăăăă! Ce pensie mărişoară ai!!!…


  28. Observatorule, da, am pensie marisoara! Pensia depinde de cit ai muncit in timpul de lucru.

    Cine munceste are. Cujm iti asterni asa dormi! 🙂


  29. Marius, acum am dat si eu peste aceasta predica ,desi cautam predica din psalmul 23 pe care inca nu am gasit-o, mi-a placut. Cintarea nici nu mai vorbim (vorba moldovenilor) sigur este un job de cintaret pentru tine acolo sus. Este o cintare a americanilor care spune, CE FRUMOS VA FI ACOLO CIND TOTI CINTARETII VOR AJUNGE ACAS, am parafrazat dar asta e ideea. Multumesc ca ne-ai facut si noua parte sau vorba lui Rasvan „NE-AI IMPROPRIETARIT”, Domnul sa te rasplateasca.


  30. Draga Elev, mulţumesc pentru cuvintele bune.
    Nu găseşti acolo nici o „refulare” şi tu ca Toteu? 🙂

    PEty editează acum nişte prediciu pentru „publicul larg”, Domnul să îl ajute…

    Sper să iasă mai bune decît originalul 🙂



Lasă un răspuns

