h1

Sughiţul bloggerului, cine mă pomeneşte?

Noiembrie 5, 2007

Azi m-am uitat în dashboard.

Cînd mă uit, ce văd? Am „sughiţat” din nou! Un nou ping-back (adică un fel de sughiţ! ştiţi cum e, dacă te pomeneşte cineva, sughiţi, la fel este la bloggeri, dacă te pomeneşte cineva, pe dashboard îţi apare o chestie, titlul articolului care te pomeneşte.)

Cam aşa arată:

incoming-links.jpg

Mă uit şi văd lista! Nu m-am găsit decît uitîndu-mă ca la facultate la admiteri, de la coadă în sus! Eh, mai bine în satul tău fruntaş (wordpress) decît codaş la oraş (toate blogurile din Rromînika) 🙂

4 din 10 nu-i rău 🙂 Nu-i aşa?

Iar am aranjat noi pocăiţii chestia asta. Sîntem peste tot, domle, ca evreii, puţini, dar conduce lumea!

Acum serios: sper să fie de folos cuiva!

6 comentarii

  1. Spune-ne şi nouă dacă mai este vreo zi lăsată de Bunul Dumnezeu în care să nu te uiţi în dashboard! Se cheamă blogherită cronică. Nu se tratează cu sughiţuri!…Merge cu dezlegări!


  2. Este, este, Delavadule!
    Spre ezemplu, acum îmi umplu blogul pentru 10 zile, da?
    Că plec 10 zile de acasă.

    Cînd răspund „manipulez” orele şi datele comentariilor ca să fie mai aproape de cele ce comentaţi voi 🙂

    Dar facem facem şi dezlegările cînd vin la tine. Ti-am promis, să se mai lase iarna de pe noi.


  3. Eu sunt fidel, conservator. Nu-mi plac schimbarile bruste, imi dau senzatie de greata! De la miscarea browniana sau DeLaVad.
    Asa ca, cititule blogg, eu am sa continui sa dau click pe tine.
    Si-mi cer iertare pt momentele de ratacire cand am aruncat ocheade spre bloggurile vecine.


  4. cica daca te uitz in dashbuard, piere iratiunea si inspiratia. asa zice la biblia bloggerului, ca s-or gandit si pentru din astia ca noi.
    ia sa vad cine mi-a mai scris si ce


  5. Entropia este in continua crestere. Nici WordPress-ul nu-i scutit de asta lege. Nu i te poti impotrivi decat prin Cuvantul care aseaza lumea din nou. Care Cuvant ii dorim Patratosului sa fie din belsug aici. Si atunci ii garantam ca vom mai da un click „aici”.


  6. Dragilor, nu poti sa intri la moderarea comentariilor si nici la scris decit prin dashboard,
    ca vreau eu sau ca nu vreau, vad dashboardul in fiecare zi,
    sa va spuna utilizatorii de wordpress, este ca un fel de uşior al usii prin care intri,
    asta-i,

    m-am lepădat demult de ispita de a trage cu ochiul la poziţia în top.
    Mai ales după „pensionarea” din 19 octombrie 🙂

    Poate că şi de asta Domnul ne răsplăteşte că ne ţine (vă ţine şi pe voi adică) pe acolo, că toate comentariile voastre sînt citite de o mulţime de lume, aşa că aveţi grijă ce scrieţi,

    peste 800 de oameni citesc zilnic glumiţele noastre şi cuvinţelele noastre.

    Să căpătăm deci greutate, să devină cuvînt şi glumiţele să devină gînduri adînci.

    Greutate şi Adîncime.
    Contează.



Lasă un răspuns

