h1

Al Mohler Radio

Noiembrie 8, 2007

M-am bucurat cînd l-am găsit pe Ravi Zacharias on line. M-am bucurat la fel de mult cînd l-am găsit pe Albert Mohler.

Două şcoli de retorică, două minţi foarte bine echipate, acelaşi obiectiv, apărarea credinţei creştine.

Pe cînd şi în româneşte programe de asemenea calitate?

Să mai creştem un piculeţ.

Îi ascult cu plăcere cel puţin o dată pe săptămînă cînd pe unul cînd pe altul. Înţeleg că o parte dintre programele lui Ravi se traduc acum în limba română pentru Radio Vocea Evangheliei. Vă anunţ eu cînd sînt gata.

Sper să le putem asculta şi on line, să le putem downloada, la fel ca pe cele două pagini.

14 comentarii

  1. Marius – ai dreptate. Totusi – cu resursele voastre (la Emanuel) ati putea (cel putin) sa traduceti scrisorile lor (aproape zilnice) in romaneste. Cred ca ar fi niste resurse pretioase pt pastorii (si nu numai)din Romania…Vezi Ravi: http://www.rzim.org/slice/slice_subscribe.php

    Mohler – http://albertmohler.com/commentary_subscribe.php


  2. Internetul e un filon inestimabil, daca il folosesti corect (e „necesarmente necesar” sa ai fair-play): asa l-am descoperit, cat am avut timp, pe DA Carson si NT Wright.

    evedyahu are dreptate: am putea folosi zestrea asta!


  3. Ravi Zacharias a inceput sa fie tradus si difuzat la RVE (pretutindeni in orasele unde RVE emite, prin satelit si prin internet). Mesajele sale se pot asculta Miercuri dimineata la ora 10am cu reluare la ora 5pm!


  4. la Oradea?sau pe ce frecvente?


  5. pe rvei. poti asculta la http://www.rvei.ro


  6. draga Cristi, resursele noastre sint ocupate toate asa putine cum sint, dar se face ceva totusi, asa cum spune Natan:


  7. Tocmai am primit aprobarea sa traduc materialul lui Mohler in romaneste. O sa va tin la curent cand si unde vor aparea comentarile lui zilnice (?). Pt cei care nu citesc engleza, cred ca aceste resurse (in romaneste) vor fi folositoare.

    Blessings, Cristi


  8. Asta ar fi excellent Evedyahu! Al Mohler e una din cele mai stralucite minti intre evanghelicii americani. Comentariile lui sunt extraordinare!


  9. Dar- dar am nevoie de ajutor. Voluntari?
    cristi


  10. da! mi-ar place sa ma implic!


  11. Am o rugamint catre cei ce se implica in traduceri in romaneste dintr-o limba straina: cautati, fratilor, traducatori voluntati/platiti (n-are importanta) care sa stie si limba romana, nu doar limba din care se traduce. Apar traduceri ale unor carti extraordinare, dar traducerile sunt atat de plate, schioape, lipsite de stil incat iti vine rau cand le citesti.
    REPET: NU ESTE SUFICIENT PENTRU UN TRADUCATOR SA STIE LIMBA STRAINA DIN CARE TRADUCE. TREBUIE SA STIE MAI INTAI LIMBA ROMANA.


  12. Cipri, Te tin la curent. Ai putea traduce un mesaj/comentariu de-a lui Mohler pe saptamana (el are vreo 3-5 pe saptamana)?


  13. da,sper ca da.


  14. Ai dreptate Cristi B. Voi face tot posibilul sa avem traducatori buni. Cristi R



Lasă un răspuns

