h1

Fericirile din rînduiala răsturnărilor

Noiembrie 10, 2007

În lumea lui Dumnezeu totul este pe dos. Absolut totul.

Cel bogat trebuie să se laude cu smerirea lui, cel sărac, cu înălţarea lui, vezi Iacov 1.

Cînd vrei să te răzbuni, trebuie să te laşi bătut, cînd vrei să fii în faţă, trebuie să te aşezi în spate, totul este răsturnat.

asta este şi ideea unei cărţi care mi-a apărut anul trecut.

Se numeşte Întoarcerea din Oglindă. Epuizată spre fericirea editorilor şi a distribuitorilor! (Bun bussiness cartea! 🙂 )

Este un capitol legat de noua carte care „stă să cadă” ca o pară gata coaptă, bine mălăită, cartea despre predica de pe munte.

AICI este un capitol din Întoarcerea în Oglindă, care a reprezentat sămînţa pentru noua carte pe cap. 5, 6, 7 din Matei.

Vi-l supun criticilor, ca să nu dau drumu la ceva ce nu este gata încă, deşi mie aşa mi-ar apărea, ca demnă de publicat.

Din mulţimea sfetnicilor vine biruinţa.

PS.

V-am spus, ideea nouă este să le pun pe amîndouă într-o singură carte:  MAtei 5, 6, 7 şi MAtei 13.

12 comentarii

  1. ~~~~ ~~~~~~~~~~~

    ” si decat un Frate mincinos mai bine un Pavel Bataios ”

    voi toti vati gandit vreodata ca prin criticile mele va ajut defapt ?
    de fapt va fac binele dar unii nu constientizeaza .

    in alta ordine de idei tocmai pt ca sunt umil si handicapat afectiv caut atentie si sa fiu bagat in seama .
    caut si eu sa ma remarc cu ceva bun , de aceea ma laud atata pentru ca sunt ultimul pe lista .

    nu am si de aceea ma simt bine batand din gura ~~ daca ash avea as tacea …


  2. Si sa inteleg ca si Fericirile sunt pe dos si nimeni nu Il va vedea, intr-un final? Decat la Judecata?Sau sunt… departe de ceea ce ai vrut sa spui?


  3. am citit cartea peste vara. Mi-a placut foarte mult. Capitolul despre fericiri mi s-a parut interesant, nu mai auzisem/citisem o astfel de explicatie a pasajului.
    Nu-mi mai aduc aminte toate capitolele, dar stiu ca cel despre Ps.23 a fost unul bun. Multe capitole mi-au lasat impresia ca ar fi putut consitui o intreaga carte. Erau incarcate, de aceea cred ca faceti bine sa extindeti din capitole. Astept urmatoarea publicatie…


  4. Eu as intitula cartea ,,ENIGMELE IMPARATIEI LUI DUMNEZEU „.
    Pt.ca sistemul tau de gandire are multe capcane,ascunzisuri si subtilitati,continutul cartii va justifica pe deplin titlul.


  5. Draga Cristina, da, si Fericirile sint pe dos, exact cei care credeau ca sint fericiti aceia sint de fapt umiliti si cei nefericiti sint declarati fericiti de Domnul.

    La mare Judecata vom avea doar confirmarea acestor rasturnari.

    Da, Filip, cite un capitol de acolo este saminta unor viitoare carti, daca Domnul imi da timp. Se pare, cu boala mea, ca o voi sfirsi pe la 50 de ani, asa ca mai bine sa ramina putin decit deloc 🙂

    Bun titlu, Wes, multumesc, ma gindesc la asta.


  6. Jumatatile noastre intotdeauna in conflict …materialul si spiritualul !
    Valoarea adevarata a sufletului …sa castigi cerul sau sa fii pierdut pentru vesnicie .


  7. Jumatatile noastre? Platon? 🙂


  8. Sa le invatam pe de ROST. Astfel incepem sa ne facem un ROST.


  9. […] la un artificiu retoric pentru a ne arăta care este cheia de înţelegere a întregii Predici: o rînduială a răsturnărilor[1]. Isus, în mod cu totul neprotocolar şi împotriva obiceiurilor vremii, începe discursul […]


  10. Marius,eu mai cred inca in minuni,si nu in ceea ce spun doctorii…poate fi 100de ani,cine stie…:))


  11. Ma refeream la postarea din 11/nov/o7


  12. Nu ştiu la care post vă referiţi, sora Elisa



Lasă un răspuns

