h1

7 greşeli „la facere” – la facerea blogului

Noiembrie 24, 2007

Iată 10 greşeli în întreţinerea blogului

Le dă cotidianul

Astea sînt la întreţinere, dar la facere?
Îmi vine în cap cel puţin una:

1. să îţi faci blog că n-ai ce face
2. să îţi faci blog că n-ai ce spune
3. Să îţi faci blog că şi-au făcut şi alţii
4. să îţi faci blog că şi-au făcut duşmanii
5. să îţi faci blog ca să îţi salvezi gîndurile
6. să îţi faci blog ca să te păstrezi disciplinat la scris.
7. să îţi faci blog fără să ştii ce este aia şi cu ce se mănîncă

iată că mi-am dat drumul.
Mă opresc că s-ar putea să îmi mai vină una alta în cap!

12 comentarii

  1. Sa nu-ti faci „blog” cioplit!


  2. 🙂

    E bună Cristi!!


  3. legea 10,5 : iti faci blog ca te-a pus altu care a vazut ca si altii au….


  4. bine ca nu ti-a venit in cap decat una, ca daca veneau mai multe 🙂 ….(era dureros) 🙂


  5. ahaa…deci de-aia nu mi-o trecut mie pana acuma prin cap sa-mi fac blog 😛

    oricum…nu cred ca m-as simti bine sa-mi fie ‘publicate’ gandurile…nu ca ar fi ceva gresit in ele, doar ca nu imi place sa fiu foarte ‘transparenta’ asa pentru oricine


  6. Cine vorbeşte mult, greşeşte mult, dar cine scrie,
    mai ales că vorba se duce, i se şterg urmele, dar scrisul…

    O să vadă ei ce-om păţi noi, blogării!


  7. Sa-l treci pe .ro, sa-l umpli de publicitate desi tu nu ai un public – Number 8 🙂


  8. Culmea e ca si multi ziaristi, caca nu majoritatea care scriu la Cotidianul, o fac din aceleasi motive. 🙂

    1. că n-au ce face
    2. că n-ai ce spune
    3. asa fac şi alţii
    4. că şi-au făcut duşmani
    5. ca să îţi salveze gîndurile
    6. ca să se păstreze disciplinat la scris.
    7. fără să ştie ce este aia şi cu ce se mănîncă


  9. cînd mi-am făcut blogul, în iulie 2006, am păcătuit se pare. că nu aveam habar cu ce se mănîncă. tocmai de-aia mi-am făcut blogul! abia după m-am prins ce-i cu technorati, search engine optimization, web 2.0, blogalizare, alea alea. care-i baiu? it’s freedom, îmi convine!


  10. Aha, Kross, cunosc pe cineva care a făîcut greşeala asta. S-a crezut profesionist, a trecut pe platformă proprie şi este singur singurel acum.

    Balaurule, ai dreptate din păcate.

    AnaPauper, da, este libertate, fiecare poate sa isi faca blog, dar merita sa reţinem greşelile cu pricina, ca să nu ne lăsăm blogurile orfane.


  11. […] 20. Greşeli de blogging de pot face de la “facere”. Iată AICI. […]


  12. […] tot vreţi să vă apucaţi de blogging este bine să adăugaţi la greşelile care se pot face la startul unui blog şi pe aceasta: să te iei prea în serios ca […]



Lasă un răspuns

