h1

Blogul lui Danut

Noiembrie 26, 2007

Danut Manastireanu are blog.

Finalmente. Bine ai venit, Danut, în lumea asta ciudată a blogărilor! Îţi spune un „bătrîn”! 🙂

Cu asta am dat lovitura pe wordpress. Iar se irită oarecine. Lista mea se completează încet încet şi din Top 100, 10 sînt „pocăiţi”. 10%?

Nu asta-i important!

Blogul începe cu dosarele de la Securitate. Poate că vom reflecta cu toţii, împreună la grozăviile care ies de acolo.

Acolo veţi găsi o parte dintr-o istorie tristă pentru el, tristă pentru mine.

Dumnezeu să aibă milă de noi, dar este bine să se vadă dosarele de la Securitate, ca să înţelegeţi de ce facem „atîta gît” cînd ne vorbim despre cei care şi-au vîndut fraţii.

Dumnezeu să aibe milă de noi de toţi!

Deocamdată atît.

7 comentarii

  1. Se pare ca salvele mele de tun au avut efect, Danut a urcat spectaculos in topuri 🙂


  2. La rubrica „cine sa-si mai faca blogg?” ne-am gandit la el?….eu nu, si nici acu’ nu-s mai interesat decat atunci!
    Dar ma bucur ca neo-protestantii invadeaza piata ideilor on-line, dar sper sa nu expunem „marfa” alterata!!!(n.b. – de asta nu va voi dezvalui de ce nu sunt interesat de blogg-ul dlui Danut M!)


  3. Draga Marius,
    Multumesc de ajutor, dar te asigur ca nu ma intereseaza citusi de putin topurile.

    Multumesc si lui CiprianS. Poate ne cunoastem, poate nu, dar vreau sa-i spun ca blogosfera este absolut democratica si blogurile se viiteaza numai din proprie vointa. Iar daca ‘mafra’ pe care o expun este alterata, cei care vad asta sa-mi spuna, ca ma caiesc imediat, daca obiectia este justificata. Cei care ma stiu direct, nu din spusele ‘binevoitorilor’ stiu ca nu glumesc cu astfel de lucru. Deci, Ciprian, chiar te rog sa nu intri pe blogul meu (despre care se vede ca ti-ai facut deja o opinie, fara sa-l vezi), ca nu cumva sa faci indigestie. sa fii iubit. Vorba lui Marius, de cine merita. DanutM


  4. danutm: n-am sustinut ca blogg-ul pe care l-ati conceput ar fi un vector pt „marfa” alterata! Imi exprimam si extrapolam o temere, care daca suntem sinceri si cu discernamant, este intemeiata,nu credeti?
    Vizita am facut-o inainte sa emit prima postare…si ma repet: sunt bucuros ca suntem si „noi” – multi!
    Va doresc cat mai multi si cu folos cititori!

    Eu imi rezerv dreptul de a avea anumite opinii -prezentate poate prea putin voalat:mea culpa!- si de a accepta rugamintea dvs de a nu va vizita blogg-ul!
    Cu respect!


  5. Draga Danut, nici pe mine nu ma intereseaza topurile, dar nu pot sa spun ca nu m-am distrat cu ele. Mai ales la ultimul post al lui bastrix, asta ma distreaza cel mai tare.

    Cipri, fii sigur ca la Danut nu vor apare numai dosarele de Securitate si scrisori deschise sau reactii fata de emailistul Ioan Pop, Danut poate da mult mai mult.
    De asta l-am asteptat in blogosgera.

    Slava Domnului pentru blogosgera! Sa o tinem curata, cit se poate si sa fim sare si lumina pe acolo.


  6. CiprianS este Ciprian Simut?


  7. La multi si binecuvantati de Domnul ani, lui Danutz Manastireanu, in aniversar!
    Multumesc mult, Marius, pentru un de neuitat Craciun, in care urechile nu mi se saturau sa asculte teologhisind pe Cruceru,Vasile-„Siberia” si Manastireanu 🙂 …

    Fie ca Domnul sa va binecuvanteze cu dar peste dar si masura clatinata si adaugata, cum numai El stie sa faca pentru preaiubitii Sai!Amin.



Lasă un răspuns

