h1

Daniel are şi el blog

Noiembrie 27, 2007

Nu numai Dănuţ Mănăstireanu are blog cu referire la dosarele Securităţii.

Şi autorul controversatei cărţi Pigmei şi Uriaşi a intrat în blogosferă.

Daniel Mitrofan şi-a creat un blog numit Centrul de istorie şi apologetică.

Cred că deja asistăm la scrierea celui de-al doilea volum din Pigmei şi uriaşi. Ne aşteaptă surprize tot mai mari!

Ţineţi-vă bine! Puneţi-vă centurile de siguranţă în blogovehicul că merge cu viteză din ce în ce mai mare şi curbele sînt tot mai periculoase.

Bun venit, Dane!
Se umple wordpress-ul de neoprotestanţi, fraţilor!

13 comentarii

  1. pt. Patratosu

    pe langa subiect aparent : de ce Penticostalii fac mai multi copii si sunt mai binecuvantati din acest punct de vedere ???????????????


  2. Ce ma bucur de „cosul de bunatati” care se umple tot mai mult. Felicitari celor 2 pentru deciziile luate


  3. Am scanat in viteza corespondenta Tson-Mitrofan de pe blogul lui Mitrofan. Aduce inofrmatii care ma fac sa ma simt si penibil dar si razbunat:
    -penibi, pt ca am vorbit pe „uscat” despre lucruri/oameni despre care nu stiam multe
    -razbunat pt ca imi intareste citeva „principii” pe care le-am proppus pe acest blog si la dezvaluiri; din pacate n-au fost acceptate. Si anume: va trebui sa-i judecam pe colaboratori/informatori diferentiat in contextul in care au fost. Sa facem diferenta intre declaratiile de ancheta si cele in calitate de informatori. A-i pune pe toti in aceeasi oala ar fi nedrept si pacat (Scriptura spune sa nu fim cu nedreptate fata de frati). Chiar daca toti ne-au dezamagit ca nu au marturisit dupa Revolutie!!! Unii dintre ei (de ex. Dr. gheorghita) dau informatii nesemnificative despre Tson si ascund informatii semnificative. Pt asta cred ca trebuie sa-i dam credit, etc.
    Ar fi pacat ca rezultatul cartilor lui Mitrofan (daca apare vol. 2) sa fie acelasi ca in polititca romaneasca, unde liberalii/taranisitii cu ani grei de puscarie au iesit informatori, iar Vadim Tuddor a iesit curat ca un nou-nascut. Ne-am dovedi caractere tare mici daca am concluziona la fel. Nadejdea ramine in Cel care va judeca cu Dreptate pe fiecare (inclusiv pe mine).


  4. Draga Romania, iar bati cimpii fara gratie, sorry, dar nu te pot scoate de la spam.

    Amin, Daniel, felicitari si pentru blogul tau.

    Imi pare rau, Doru, ai dreptate in ambele puncte. Asa-i cind nu stim, dar nu ne trage Dumnezeu la raspundere.

    Da, cred ca este un bun principiu sa nu luam totul cu lopata

    Ma duc la un serviciu de evanghelizare acum, asa ca imi tin gura curata, desi imi vin multe la gura 🙂


  5. excelent! de mult voiam sa citesc blogul lui daniel! felicitari daniel!


  6. ps: amin.


  7. Cum se poate intra pe blogul lui Daniel ?


  8. O.K. l-am gasit.


  9. Imi pare rau de comentarile din ziarele rom.Nusunt departe comentarile dinlista d-voastra.PE cine ajuta?Unul a murit fr.DUGULESCU PETRE.Mai bine s-ar face o lista de rugaciune pentru toti decat sa-n siram vorbarii sa ne aflam in treaba.Luaticontact cu Fr.MIHAI SARBU din ARIZONA SI ELva va lamurii in directia asta.thank you.


  10. ar fi foarte bine frate daniel sa publicati tot pina in 1989 cel putin vom sti odata cu ce fel de oameni am avut de a face .Si lucrurile sa intre pe fagasul cel bun , cei care au tradat sa aibe posibilitatea sa-si ceara iertare si sa se dea deoparte ,fratii mei niciodata un om nu este de neilocuit, in toti anii mei de munca am avut ocazia sa vad clar acest lucru.
    Deci in lucrarea domnului nu va temeti ca nu vor fi oameni pusi deoparte de domnul, ca sa preia lucrarea lui.Daca va indoiti de puterea domnului ,atunci carui dumnezeu ii slujiti?
    Eu cred ca o parte mare dincei care scriu sunt oameni consacrati in lucrare, atunci nu considerati ca a-ti putea face fata marii lucrari a domnului?


  11. Am citit multe de fr. dugulescu si de altii.Eu vreau sa scriu de fr. ION MOLDOVANfost pastor la bisericile de pe malurile dunarii coronin belobresca pojijena. cimpia si altele.FRAtele MOLDOVAN a mai fost pastor la Craiova si prin anul 1968-69 la caransebes.Un timp a locuit in familia noastra la caran sebes.Cam din trei in trei zile venea la el un colonel de securitate si ai spunea ;trebuie sa colaborez cu mine fratele spunea sa-mi pirasc fratii mei nu pot.DACAnu poti nu ai sa stai mult aici.Iau facut o scisoarela departement niste asa zisi frati si a venit gavagina irimia cu ene inputernicitul de atunci si gavagina ia zis;Ioane intro saptamina sa-ti faci bagajele si sa pleci .Vreau sa spun ca inputernicitul na zis nimic.FRATELE SA PENSIONAT SI SA MUTAT LA TIMISOARA.fFratii de la biserica nr i din timisoara l-aurugat pe fratele moldovan sa dea cina domnului odata pe luna biseica nr 1 timisoara nu avea pastorFRATELE Olah LIVIU fusese destituit .Intro vineri seara cind fratele mol dovan venea de la biserica pe bicicleta pe calea girocului o bascula goala avenit in viteza la lovit si a murit pe loc.Soferul a fost internat la neopsihiatrie. LA mormintarea fratelui moldovan au venit doi nechemati .STANCA SI GAVAGINA trimisi de departamentul cultelor .Ma gindesc unde o fi dosarul ion moldovan


  12. Domnul; are oamen pentru lucrarea lui pusi deopasrte E drept ca nu totdeauna ai vedem noi.


  13. Mihai,Undeva vor fi toate dosarele…UNDEVA…cand va fi prea tarziu,pentru „XY” …
    cand se vor CITI NUMELE!”



Lasă un răspuns

