h1

O nouă serie – „şi lucruri bune”

Decembrie 3, 2007

Pentru că sînt atîtea chestii care ne-au dat bătăi de cap în ultimele zile, multă otravă scoasă din „dosare” sau din amintiri.

I-am provocat pe mai mulţi să ne spună şi poveştile bune pe care le ştiu.

Mi-a răspuns pînă acum doar Doru Radu.

Iată ce îmi scrie:

„M-am oferit sa scriu pe posta private pt unii dezamagitii ceva intimplari ce m-au zidit pe mine. Marius C. m-a complicat spunind ca vrea a faca o pagina. Asta presupune munca de care n-am timp; poate vrea cineva a adauge/completeze. Apoi, Vasile mi-a pus piedica comparindu-ma cu „ovreiul” Brinzei. Am eu nasu’ coroiat, Vasile, da talentat nu’s! Si mai am un handicap trebuie sa operez in”safe mode”. Adica sa-mi aleg eroi care sa nu poata fi rasturnati de pe socluri de „departmentul epurare’. Ce ma fac daca mai scot documente care-mi demoleaza eroii?… Cu atitea handicapuri, mila Domnului peste cititori!”

3 comentarii

  1. cum ma pot abona la astfel de „povesti bune” ?


  2. Am „umplut” pentru toată luna. Vor veni cam din două în două zile….


  3. in sfarsit…putem citi si lucruri bune…mai mult decat cele care provoaca discordie si cometarii acide. Vorbirea de bine e unul din liantii care ar trebui sa ne lege!



Lasă un răspuns

