h1

În sfîrşit avem un „bărbat” la justiţie: Norica!

Decembrie 17, 2007

Dacă avem „Noră pentru maică-sa” acum avem şi „Norica pentru justiţie!” Iată că s-au decis politicienii noştri! Au ales un adevărat „bărbat” la justiţie, la fel ca în vremea judecătorilor: după ce s-au terminat toţi bărbaţii din ţară, Dumnezeu a ridicat ca judecător „un bărbat care se numea Deborah”, cum spunea cineva zilele trecute tot pe-aici.

N-am nimic împotriva femeilor ca miniştri. Numai preoţi sau pastori să nu fie! Miniştrii se poate, se pare că fac treabă mai bună ca bărbaţii.

Bine că l-au înlocuit pe domnu Chiuariu, acest tinerel obrăznicuţ, cam încrezut şi tupeist, care părea să aibă habar doar de felul cum la Paris se face nod cravatei.

De ce scriu acum, pentru că tocmai am aflat dimineaţă că domnişorul cu pricina a cărui masculinitate este pusă în evidenţă doar de barbişon, s-a ocupat zilele trecute cu datul în gît de ciudă că a fost înlocuit, aşa, na, să ştie lumea încă de el.

Ce arată această situaţie?

Două lucruri:

1. cît de lipsiţi de onoare, demnitate şi decenţă sînt politicienii noştri!

2. cît de emasculată este naţia.

Oare cînd vine şi rîndul ministerului învăţămîntului? Cînd dispare domnul doctorand de la învăţămînt.

Am auzit că tot azi dă noul pachet de legi cu noile visuri pe care le-au mai avut cei din comiţiile dînsului de consultanţă, că aşa s-a întîmplat în ultimii ani la învăţămînt, ce a visat un ministru noaptea s-a transformat în lege a doua zi.

PEnibil, pînă şi domnul Traian Băsescu, despre care se ştie că nu a fost profesor de limba română a remarcat greşeli gramaticale în textele organului care este responsabil de educaţia copiilor şi copiilor copiiilor noştri! 🙂

Între Suzana Gîdea şi actualul ministru, domnul Adomniţei, România a avut un singur ministru mai de „Doamne-ajută”, fostul rector de la Cluj.

În rest!

Trăiască bărbaţii de seamă a acestei ţări!

Braţele vînjoase, frunţile late, piepturile de fier!

Dumnezeu s-o ajute pe doamna Norica Nicolai, poate scoate măcar pachetul ăla anticorupţie ca să nu mai avem, cum dînsa spunea o „justiţie de operetă”. Aia-i bine, eu zic că pînă acum a fost de circ şi cabaret! Moulin rouge-ul spaţiului politic autohton!

Să trăiască!

UPdate

Iată că mai reacţionează şi alţii la debitările lui Pinochiuariu 

şi iată cîteva dintre ideile reformatoare ale domnuţului Adomniţei.

Dumnezeu să aibe milă de noi într-o ţară în care ministrul (nu ştiu dacă are copii sau nu) vrea să ia copiii tot mai devreme din case şi să îi bage în maşina de tocat a instituţiilor de învăţămînt bîjbîinde tot mai devreme.

Liceul?  Un dezastru care va deveni catastrofă, iar învăţămîntul superior este privit ca o mafie care trebuie controlată.

Cel puţin aici, gura păcătosului adevăr grăieşte..

7 comentarii

  1. Sunt sigur ca Chiuariu ar trebui sa treaca pe la fabrica de barbati sa se mai ‘imbarbateze’ un pic, dar nu sunt sigur ca va trece de cele 30 de flotari necesare intrarii in procesul de finisare.


  2. N-ajută, fără pocăinţă nu ajută!


  3. Daca tot am deschis subiectul… unde se afla „fabrica”? Castig sau pierdere? Stiu ca sunteti ocupat, dar nu am mai vazut prea multa miscare, nici pe site, nici pe blog.

    La unii le-a prins bine.


  4. La ora asta îmi dovedesc bărbăţia stînd acasă şi îngrijiînd-o pe soţie.

    N-am încetat.
    Săptămîna asta am avut o ieşire cu unii care fac parte din fabrica, din anul I şi II, numai că nu îmi mai rămîne timp pentru PR.

    Avem prea mulţi înscrişi, nu mai trebuie reclamă 🙂


  5. „N-am nimic împotriva femeilor ca miniştri. Numai preoţi sau pastori să nu fie!” – de acord!!!

    Cat despre Adomnitei…ce sa mai spun, chinuie elevii, parintii si profesorii cu toate „reformele” din invatamant.

    Domnul sa aiba mila de noi si de tara asta!


  6. Aha, e mai mare dezastrul acum cu noile legi, ieri le-am citit.

    am avut senzatia aceea pe care o am tot timpul în Romania, de amatorism, neterminat, de „las-o bă, că merge-aşea… „


  7. Cred ca o sa ma arunc in mare… si plec la turci.



Lasă un răspuns

