h1

Dacă eu sînt Mercedes, Gramo e Saab!

Decembrie 19, 2007

Cineva mi-a spus ieri: De ce ţi-ai schimbat headerul? Ce te crezi mercedesul blogărilor?

Respectivul nu şi-a dat seama ce era cu imaginea care tocmai a discpărut din headerul meu, tot Merţ era şi ăla. Aceeaşi maşină, mercedes G.

Pe moment i-am răspuns: „Da, scumpule! Mercedesul blogărilor din România, cel puţin pentru ziua de azi! Pe locul 2, vezi, exact ca Merrrrrrrţul!”

panou-wordpress.jpg„Păi de ce, ce Merţu e pe locul 2?”

„Da, pe locul 2 şi 3, este tot „maşină” că restul ca Dacia, Opel, VW sînt vehicule, tot maşină e, dar înaintea lui sînt Volvo şi Saab!”

„De ce Saab?”

„Pen că n-ai condus, de-aia pui întrebarea asta! De aia!”

Dacă eu sînt mercedesul blogărilor, atunci cine este înaintea mea este Saab, da?

Pentru că Saabul este una şi Mercedesul este alta şi nici Mercedesul nu mai este ce-a fost şi nici Saabul nu va mai fi ce este, pentru că a intrat pe mîna GM-ului.

Eh, cel puţin prin învecinare mă mai veselesc şi eu de Saab.

La Arad şi Oradea, showroom-ul Saabului este în acelaşi loc cu al Opelului. Pardon, invers. Showroom-ul Opelului este în acelaşi loc cu al Saabului, ca să punem lucrurile cum trebuie. 🙂

13 comentarii

  1. A-ul , C-eul , E-ul , S-ul mai merg …G-eul inclin sa cred ca ti se potriveste numai tie ( nu puteai alege ceva mai patratos mai greoi si asemanator cu Aro-ul )!!Ehehe dar cine-i cunoaste performantele ,calitatile , dotarile si pretul …isi da seama ca extraordinarul nu sta in ambalaj ! Nu mai sunt multe ce au fost , Cryslerul american ,Saabul nordic …Mercedesul german asamblate made in Austria ,Audi made in Ungaria ,Schumacher german facand reclama firmei italiene Fiat , Alonso spaniol apare in promovarea unui ultim model Mercedes . Sper ca blogul acesta sa ramana intotdeauna ( original scopului cu care l-ai creat )performant ,atragator , interesant ,fara sa polueze atmosfera …tuningat cu subiecte placute inimii .


  2. aşa să fie, Acidutule, la fel ca Mercedesul G. blogul asta rezistă în condiţii grele, poţi mergeşi prin oraş şi prin cîmpiile patriei, rezistă şi la noroi, dar nu prea bine la apă, dar….consumă mult şi este foarte greu şi costisitor de întreţinut…

    Piesele de schimb? Inexistente 🙂


  3. Si nu cumva si polueaza cam mult? Is it environmental-friendly?


  4. Frica de apa ? ” Intre crocodili si rechini inveti sa inoti cel mai repede ” ..NU PRIN CI PE APA plutesti si rezisti la suprafata ingrijorarilor si apasarilor ! Cine are G-ul in ” sopru ” primeste si accesoriile prin credinta .Daca G-ul exista , inseamna ca si campiile patriei exista si existenta este mai importanta decat inexistenta …valoarea , realitatea , importanta si eficacitatea le gasesti doar la prima . Otira de optimism nu strica celor care doresc sa mai existe si in eternitate …dar aici adio G !!


  5. da ce trabantelul meu nu este bun…?!


  6. s-au shareta…


  7. Nu, Gaalad, Mercedesul G, la fel ca şi blogul ăsta nu este nepoluant.

    Consumă mult şi poluează mult. Asta e!

    Toate lucrurile bune la gust îngraşă şi toate maşinile adevărate poluează şi au taxe mari.

    Ba da, Sfat, in 2003 am fost cît pe ce să îmi iau un trabant, de ambiţie, şi acum îmi pare rău că nu l-am luat, dar am condus o singură dată un trabant,
    o experienţă de neuitat.

    şi şareta, în 1987.


  8. MERCEDES G ESTE SINGURA MASINA PENTRU CARE… dar mai bine lasa, ca iar ma imbolnavesc.


  9. nu te îmbolnăvi, nene, că şi eu m-am îmbolnăvit tînjind după Volvo Crosscountry o perioadă, după care mi-a trecut,
    după ce am citit epistola lui Iacov, cap. IV,

    primele 10 versete.
    îţi trece repede.


  10. e frumoasa imaginea din header; nu prea ne pricepem la masini (n-avem decat o bicicleta veche care arata de parca ar fi fost facuta de un strungar acasa, din piesele luate de la fabrica, acum 20 de ani), dar umbla vorba ca bloggerii adevarati nu stau pe wordpress (ca noi), ci isi fac site-uri proprii, pe care isi pun reclame s.a.m.d. 🙂

    asa ca s-ar putea foarte bine ca si Gramo si Patratosu sa nu fie decat niste masini din alea care seamana cu broastele 🙂


  11. draga Gramo, Saabul e mai bun ca Mercedesu, aia e clar.

    Ai intrat în joc, remarca ta este foarte politicoasă 🙂 „foarte bine ca si Gramo si Patratosu sa nu fie decat niste masini din alea care seamana cu broastele”

    Broscuta VW, cea veche este maşina mea preferată de fapt.

    Dacă ar trebui să vin să dau o VEste Bună maşinilor, într-un pămînt al maşinilor (aşa cum este planeta maimuţelor) m-aş „încarosa” (calchiere pentru „întrupa”) într-o broscuţă VW. E pur si simplu Perfectă!


  12. Asta s-ar întîmpla de Crăciunul Maşinilor!


  13. A spus cineva Volvo? Ce ziceti de un XC70, sau chiar si de un V70?
    Intr-o viata viitoare poate ma „lipesc” si eu de-un asemenea exemplar. Momentan, le pazeste…



Lasă un răspuns

