h1

Există limită de vîrstă ca blogger?

Decembrie 22, 2007

Nu cred, n-ar trebui să fie. Deşi bloggingul este un sport preferat pentru cei care se află între 25-40 (unii ar spune că-i specifică generaţiei decreţeilor în România…), am auzit că unul dintre cei mai citiţi bloggeri ar avea undeva pe la 91 de ani.

Draga E., poţi să îmi spui exact adresa?

Iată un alt exemplu: la 71 de ani, nu-i chiar blogger, dar domină web-ul cu naturaleţe. Bravo!

Aşa e normal, cred! Cu cît îmbătrîneşti cu atît ai mai multe de spus!

Ce bine că nu se inventase bloggingul în urmă cu 20 de ani! Şi acum îmi păstrez jurnalul meu roşu, caiet cu 200 de file. Doamne, „păcatele tinereţii” …

7 comentarii

  1. Slobozâ-ne, gazdă,-n tindă,
    Că-i omătul până-n grindă
    Şi cârnaţii se perindă
    Gura lumii să îi prindă!

    Uitaţi-vă în oglindă:
    Oameni buni că vă colindă!

    Nu vor cursă să vă-ntindă
    Nici, ca Iuda, să vă vândă,
    Ci singura lor premândă
    E Hristos! Şi-a Lui orândă:
    Ispăşirea-i, de osândă…

    ___________________

    PS

    La Pătrăţos, Vă dăm urare:
    Pace! Binecuvântare!


  2. Slava lui Dumnezeu în locurile prea înalte!
    Şi pace pe pămînt între oameni plăcuţi Lui!

    Nu obosesc să spun asta tot Crăciunul!

    Ce tensiune: sus-Jos, Dumnezeu-oameni, prea înalt – pămînt, slavă-pace…

    Ce nedemocratic, ce exclusivist: pacea nu-i pentru toţi, este numai pentru cei plăcuţi Lui?

    Care-o fi aceia?
    Răspunsul corect: numai Domnu-i ştie!

    PS. Delavadule, vezi ce-a păţit Bastrix, dragă, că mă îngrijorează. Să nu fi păţit ceva! N-a mai scris nimic pe blog. Aia nu-i normal.

    Sper să-i fie bine, dacă nu ţine post la scris.
    Dacă ţine post la scris, atunci e şi mai bine!


  3. „Prea înalte”- or fi de voi!
    Vezi, însă, că pentru noi
    ele sunt ca şi acasă!…

    Despre Bastrix mă mai lasă!
    Îţi e ciudă şi ruşine(hehehe)
    că nu se mai ia de tine???…


  4. Wow Delavad,
    m-ai facut sa rad.
    Iti doresc toate cele bune.
    Ai renuntat la stilul agresiv.
    Pot sa spun ca esti fratele meu intru Hristos.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu tot ce are El mai bun.


  5. Am văzut că nu exisă limite. Am fost surprinsă ce frumos poate scrie o adolescentă la 15 ani!


  6. De ce ar exista limite?


  7. Aşa crez şi eu, Tony şi Anayana, fiul meu are 10 ani şi are blog, iar eu sper să trăiesc pînă la 72, probabil că voi murit tot blogger 🙂



Lasă un răspuns

