h1

Regele a murit… trăiască Împăratul

Decembrie 27, 2007

Regele ţiganilor a murit! De infarct! Păcat! Îmi pare rău acum de toţi cardiacii. Compătimesc cu ei. Şi de regele lor. Era un tip de treabă…

Dar, avantaj ţiganii. Mai au un Împărat! Şi mai au un rege!

Regele va fi înmormîntat în sicriu de aur! Cine va păzi mormîntul după aia?

Asta e! Să mă ierte rromii, nu-i un comentariu ofensiv, dar asta-i „ţigăneală”!

Poate că ştirea asta mi-ar fi trecut pe sub ochi fără prea multă osteneală, dacă ceea ce urmează în articol nu mi-ar fi ridicat întrebări de ordin canonic şi teologic.

Vă rog să îmi spuneţi şi mie ce treabă are Episcopia Argeşului cu intronizarea unui astfel de rege „autoproclamat”?

Atunci pe Împăratul Iulian cine îl confirmă?

Dar pe REgele Cioabă? Biserica Penticostală?

Care-i monarhul ţiganilor „pînă la coadă”, Împăratul sau Regele sau REgele? Cel confirmat de episcopie, pastorul penticostal, la fel de autonumit Împărat?

Să fim în clar, ţiganii au şi Rege şi Rege şi Împărat şi Preşedinte!

Lămuriţi-mă şi pe mine, frăţiilor, pupa-v-aş!

Care-i ăla adevărat?

16 comentarii

  1. Ala negru, domnu’, ca e cel mai gadjo dilo.


  2. Dincolo de hazul sau necazul lor, m-am bucurat de prima data cand a fost mediatizat cazul lor si prezentat clanul Cioaba ca fiind penticostali!

    Nu m-am bucrat ca-s penticostali si nu baptisti, cum ar crede unii mai hatrii 😀 😀 , ci pentru ca vor fi si ei in CER! si cu alte cunune decat cele de aur masiv! 🙂

    Si-atunci, ala adevarat ramane REGELE REGILOR & DOMNUL DOMNILOR!


  3. şi .. ÎMPĂRATUL ÎMPĂRAŢILOR….


  4. Dar mai ales DOMNUL DOMNILOR!


  5. Onorabil ar fi ca si ostenii Mariei Sale sa se simta…


  6. Ce să simtă, Kross, să folosească Speedstick-urile?


  7. Ţigănia compromite monarhia; treaba asta cu monarrhii… găurii din covrig a fost încurajată de Iliescu pentru a compromite instituţia monarhică şi pe regele Mihai. Ai fost destul de soft pe subiect, eu am dat hard, mânca-ţ-aş…


  8. Vrei să fii luat la curtea aia cum se cheamă pentru discriminare, Alex?
    O păţeşti ca Băsescu…

    Oricum, sper să nu se supere nimeni că spun „ţigănie”, că aia e, nu?

    Nu-i nimic discriminatoriu în asta, este ca şi cum ai spune la ce facem noi „românism”!

    E bine, e rău?
    Trageţi voi „confuziile”! 🙂


  9. Dar ţiganii îşi spun între ei rromi? Sau bă ţigane…? Bă împărate…


  10. Avelo baxtalo siklaerno !


  11. Eu spuneam ca ostenii ar trebui sa se simta ca in anumite culturi stravechi unde cei mai de seama soldati mureau odata cu regele…din spirit de solidaritate.


  12. Tiganii isi spun intre ei „bai cioara”.

    Dar cel mai ..misto..e cand ii auzi pe tigani scandand din toti bojocii pe stadion „am avut si vom avea mereu..boala pe tigani!”

    in afara de asta..in si din biserica noastra avem tigani pocaiti, care au terminat facultati, muncesc cinstit, sunt misionari, se implica activ in biserica si ..nu suporta manelele


  13. Alex, bă, boierule… aşa îşi spun. fiecare cu ce visează.
    Pasărea mălai visează şi nebunul balamuc, ţiganul, boierie, iar românul…. ce visează oare românul? Uite că atsa n-am mai ştiu cum să zic.

    Kross… e bună, dar vei fi chemat la consiliul ăla la care a fuseseră chemată Băsescu….:)

    Paul, da, sînt şi din aceia, slavă Domnului.

    În urmă cu cîţiva ani se pare că unul dintre guvernele Năstase discuta posibilitatea de a salva social ţigănimea prin evanghelizare…
    Cred că au avut o intuiţie foarte bună.

    Dacă la ţigani merge, la români şi mai mult…

    Oricum, care-i diferenţa dintre rromi şi rromâni…? 🙂

    Întrebaţi-i pe italieni şi pe franţuji


  14. ce va ofticati atat fratilor. De ce sa nu are si ortodocsii regele lor?
    Penticostalii il au pe al lor.
    Imparatul e baptist sau urmeaza in cateva luni sa asistam si la intronizarea unui rege baptist?
    cate culte atatia regi, ce ziceti de asta? 🙂


  15. Îmi găsiţi şi mie o biserică în cdare să mă intronizaţi regele blogerilor baptişti? 🙂

    Un prieten îmi tot aduce aminte că de vreo trei zile sînt pe locul I.
    Merit,nu?

    Ştire

    „Regele autoproclamat al blogerilor pocăiţi a fost întronizat în biserica baptistă din…. La slujbă au participat şapte pastori şi s-au rostit cuvinte de felicitare… Forma coroanei este a unei tastaturi îndoite după frunte… din aur masiv iar în loc de sceptru i s-a dat un mouse de argint masiv… Stema casei regale este compusă din următoarele insemne… (aici n-am idei)… Regele a fost intronizat pentru trei zile pline, atît cît a ţinut topul pe wordpress… şi poziţia 100 în Ze list… Se aşteaptă viitori catindaţi.. ”

    Cum vi se pare?

    O glumă proastă, nu-i aşa?

    Ei la fel este şi cu alăturarea celor două cuvinte :”autoproclamat” şi „întronizat”…

    În nici un comunicat nu ni se spune cît s-a plătit şi cui pentru ca o autoproclamare să devină intronizare de drept într-o catedrală ortodoxă.

    Demnă chestia asta de-o afurisenie?


  16. Nu cred ca indrazneste vreo organizatie sa imi mai zica ceva pe tema discriminarii…nu cred ca ”mai” indrazneste.



Lasă un răspuns

