h1

Calendare de studiu biblic

Decembrie 31, 2007
În Biserica noastră am folosit mai multe programe de studiu biblic.Am încercat să articulăm programele de studiu biblic pentru nevoile bisericii, dar să mergem pe cărţi, nu tematic. Am mai discutat chestia asta despre calendare .

Iată cîteva exemple din ceea ce am făcut pentru biserica noastră:

2003

2004

2005

2006

În 2007 am studiat toată Geneza.

În 2008 doream să studiem Apocalipsa, dar vrem să încercăm un an calendarul de studiu biblic al Uniunii.

Deocamdată am o singură observaţie asupra calendarului uniunii: cred că problema luptei spirituale nu trebuie studiată cu toţi pruncii spirituali la un loc. Este o chestie mult prea pretenţioasă şi cu mult prea multe probleme implicate, o chestie pentru umeri ceva mai solizi decît cei care îi găsim prin bisericile noastre.

14 comentarii

  1. Chiar credeti ca merita sa incercati anul acesta calendarul de studiu al uniunii? Doriti sa faceti un experiment sau o demonstratie?
    Nu sunt gata sa imi asum responsabilitatea nici pentru prima, nici pentru cea de-a doua varianta …


  2. Biblia este tot Biblia, Ezdrah!

    Nu contează calendarul!
    Asta vreau să „demonstrez”! Tuturor, dar mai ales mie!
    că pot citi biblia de oriunde, pe teme, pe cărţi, pe sărite, de la Apocalipsa spre Geneza, invers, de la Maleahi spre Ezra…

    După metoda celor patru începuturi… GEneza, Ezra, Matei, Fapte…

    Biblie să fie!

    2. Să fie călăuză!
    Nu-mi las biserica singură prin jungla de subiecte!
    Bilie să fie şi învăţător să fie, în rest… ne descurcăm noi şi cu acest calendar.

    De ce mă tem cu acest calendar? De subiectele de demonologie.

    Şi de o abordare teologică destul de chestionabilă pe alocuri faţă de puterea celuilalt… dar să vedem, să vedem…

    tragem „confuziile” anul următor pe vremea asta.


  3. nu vreau saq fiu carcotas, dar pe mine nu am informeaza mare lucru link-ul ala pe acre ni l-ai dat despre calendar.
    adica ce, ca sa vad si eu ca baptist de rand ce contine calednarul ala trebuie musai sa cumpar varianta de perete sau varianta de biblie? nu meritam si eu un pdf cu formatul de baza salvat din word, fara poze fara design, pur si simplu informatie? nu meritam atata? 🙂

    si inca ceva……….in numele cui vorbeste „misiune.ro”? in numele departamentului de misiune al Uninii Baptiste, in numele departamentului educatie…….? sau in alt nume… dupa ce am vazut ce continut are site-ul am intrat total in ceata… 🙂


  4. Poate că după ce se termină cu vînzările îl pun şi on line.
    Eu în locul tău aş aştepta. 🙂


  5. eu daca as fi pastor as merge pe Istoria Binecuvantarii a lui Beni Faragau, mi se pare clara, simpla , ordonata …si asta pt mine care nu sunt „din breasla”, ma gandesc ca cu atat mai mult pt un pastor ar trebui sa fie un ghid bun.


  6. Am făcut-o şi pe aceea, Ionel! Cu Istoria Binecuvîntării este o întreagă istorie 😉


  7. Poate ca Istoria binecuvantarii e o intreaga istorie pe care noi nu o stim si mai bine asa. Eu personal ascult seriile de predici ale fratelui Beni Faragau, anul acesta Iov mi-a prins tare bine. Prefer sa merg acolo sa ascult, nu de alta, dar anul acesta in biserica noastra au fost cam 7-8 luni de predici din Romani, n-am inteles nimic… Suntem noi mai neintelepti, fara prea multa greaca, dar chiar asa :). Poate pastorii baptisti trebuie sa predice o teologie inteligibila doar pentru cei cu masterat ? Un an 2008 cu Domnul !


  8. adica ce, ca sa vad si eu ca baptist de rand ce contine calednarul ala trebuie musai sa cumpar varianta de perete sau varianta de biblie? nu meritam si eu un pdf cu formatul de baza salvat din word, fara poze fara design, pur si simplu informatie? nu meritam atata? 🙂
    by mircea decembrie 31, 2007 at 2:15 pm

    banii vorbesc 🙂


  9. Irina, pot şi eu să am un calendar ortodox gratis.
    Vreau de perete! 🙂

    Culoarea nucii, dacă se poate! 🙂


  10. calendar de perete nu cred ca este pe net(n-am cautat), ca e cam mare a poata fi scos la imprimanta.Eu il folosesc pe cel de pe credo.ro(mai gasesti calendar pe situl patriarhiei)dar am si calendar cumparat(in format de carnetel, pentru purtat in poseta 🙂 )


  11. http://calendarortodox2008.crez.ro/

    uite si aici, de asta nu stiam 🙂


  12. Mulţumesc, Irina, l-am salvat!

    Poate că şi pe al nostru îl vom pune on-line!


  13. io zic ca inainte sa-l puneti sa cereti permisiunea autorului. 🙂


  14. Nu eu, nu la mine mă refeream, că nu am eu drepturile de autor… cei care l-au făcut!



Lasă un răspuns

