h1

V-aş lua fiecăruia cîte o agendă

Decembrie 31, 2007

….specială, unică, personalizată, acum la început de an….şi la (mirare!!!) tocmai azi, 400.000 de vizite 🙂 (iar o să spună ironic că mi s-a umflat ego-ul)

ştiu unde se găsesc toate acele agende, dar n-am putut să le iau.

Se găsesc în mîinile lui Dumnezeu.

Numai voi puteţi să le luaţi. Fiecare pentru el şi …. numai cîte o pagină, o singură pagină pe zi…

Mergeţi la Dumnezeu să vă luaţi agenda în fiecare seară…în rugăciune!

La mulţi ani, dragii mei prieteni! La multe seri cu El, Lumina noastră cea neînserată!

PS.

pentru cei care sînt necăjiţi de acest spaţiu…. este ca o salată beuf, ca o sarma! aşa este şi blogul meu 🙂

daţi cu scobitoarea la o parte ce nu vă place şi luaţi numai ce vă place… mie nu îmi plăcea mazărea.

11 comentarii

  1. La multi ani! 🙂


  2. Dragă prietene, Marius, chiar dacă ţi-am mai urat, mai am să îţi spun.

    M-am bucurat de venirea ta între Cuvintele care se schimbă. Chiar dacă se schimbă cuvintele dintre oameni, chiar dacă se schimbă şi oamenii în timp, distanţa dintre cuvintele lor poate să rămână aceeaşi; sau chiar să se micşoreze.

    M-am bucurat când ţi-ai făcut blog. Era o modalitate de a sta aproape de cuvintele pe care le schimbi tu cu tine şi de a vedea omul dincolo de profesor. 🙂

    M-am bucurat să ne batem cu săbiile cuvintelor, din care au ieşit artificii colorate spiritual, intelectual…

    Cele mai puţin reuşite să le dregem, cele plăcute să le încurajăm. Îmi pare bine că am câştigat un prieten.


  3. La multi ani, Marius. Desi nu ti-am prea crescut numerele la comentarii, cu siguranta am multe din cele 400000 de intrari. M-am bucurat sa am o comunitate cu care sa impartasesc idei si in care sa pot invata cum se discuta civilizat (aproape tot timpul). Sa dea Domnul sa continuam.


  4. Prin natura imprejurarilor am facut putine ore cu profesorul Marius Cruceru. Ultima data am avut un profund regret,as fi dorit sa invat mai mult de la nonconformistul asta. Ce bucurie poate sa ne faca Domnul dupa 11 ani.Acum invat mereu ,de la el si de la comentatorii acestui blog.(si ii bine ca nu trebuie sa mai dau examen!!!) Va doresc multa sanatate, har si chiar daca nu ne vom vedea niciodata pe acest pamant ,sa fim prezenti in cer la Domnul Isus!


  5. „400000”
    La mai mare si la posturi de calitate


  6. La mai multe vizite si posturi la fel de bune. Apropo mie imi place salata de beuf asa cum e deci si blogul tau imi place asa cum e. 😀


  7. La Multi Ani, in noul an toate urarile de sanatate si fericire!


  8. V-as lua fiecaruia o aenda blah blah… ar fi nitel mai corect.


  9. ai dreptate, Moromente, merci! Am luat-o pe Vulgata! 🙂

    Corectat!

    Mulţumesc, Teologeanule, bun venit în lumea blogărilor, dar să ştii, suflet sensibil, că pe aici este cotonogeală mare. Vrei să îţi arăt cicatricile? 🙂

    Merci, Irina, Tribanp, Forevergreen!

    Camix, da, repet. Bloggingul este o chestie extrem de egoistă! Eu am fsot cel mai cîştigat. Eu am cîştigat cei mai mulţi prieten! Mă bucur că am putut fi şi eu prieten pentru o minoritate dintre voi! Mi-aş dori ca anul viitor să fiu prietenul unei majorităţi. E bine Moromete? 🙂

    Daniel, îţi mulţumesc pentru comentariile tale consistente şi pentru înclinarea şi reflexele dialogului… destul de greu de găsit uneori în ţărişoara ta de baştină, dar mulţumesc lui Dumnezeu pentru cei care m-au învăţat şi împreună-nvăţat disciplina dialogului.

    A fsot o plăcere.

    Wes, eu am învăţat de la voi! Vă sînt dator tuturor şi zilele astea mă chinui să fac o listă cu toţi cei care au intrat pe aici. Se va transforma, probabil, într-o listă de rugăciune.


  10. Un an nou fericit si binecuvantat cu si de Domnul Isus Hrsatos tuturor dar in special gazdei noastre, fr. Marius. Multa sanatate, bucurii si tot ceea ce va este necesar in 2008 de la Cel care le are pe toate si ne da din toate.


  11. LA fel îţi doresc, Călin! Sper să pot merge mai mult după agenda Domnului, atît!

    La fel îţi doresc şi ţie!



Lasă un răspuns

