h1

De ce mi-am schimbat faţa?

Ianuarie 1, 2008

Da, aţi observat că headerul este schimbat. Da, l-am schimbat ca să fim în ton cu anotimpul, că e iarnă.

Aşa arată peisajul în care aş vrea să conduc de „îmi lasă gura apă”

mercedes-g-in-zapada.jpg

Unii m-au întrebat ce-i cu farul ăla de Mercedes G, care se chiorăşte la noi. Asta pentru că nu ştiţi povestea.

De fapt „pătrăţosu” este porecla dată acestei maşini.

Iată imaginea originală de header aici

la-patratosu-original.jpg

Iată AICI toată povestea ca să nu mă mai „repetez” 🙂

Şi AICI un filmuleţ cu maşinuţa asta superbă şi …. foaaaaaarte scumpă!

Tare, dură… reclama, nu?

Dar şi ceva mai romantic… mai soft…AICI

Iată că pătrăţosu poate fi şi „dur” şi „dulce” 🙂

11 comentarii

  1. … şi-l cauţi pe Dumnezeu cu Mercedesul… Hi-hi-hi…


  2. Păi, de ce nu… n-ai fugit niciodată de acasă ca să ajungi într-un loc în care să te simţi mai aproape de Dumnezeu?

    eu fac asta de cel puţin două ori pe an… o iau la picior, pardon… „la cauciuc” şi măhăhă tot duuuuc… unde văz cu ochii, cînd ajung sus, pe vreun munte sau deal înalt, stau acolo şi stau pînă cînd Dumnezeu îmi vorbeşte.

    După aia mă întorc! Ştiu ce am de făcut mai departe.

    Cam aşa merge treaba, ca pe roţi”


  3. Sigur că am plecat uneori ca să mă regăsesc. Totodată, mă rog foarte bine şi dimineaţa pe wc.


  4. Evreii, dacă nu mă înşel, să ne spună EdiKup, au o rugăciune specială.. după…

    este o rugăciune de mulţumire că au făcut ceea ce era de făcut…

    mare binecuvîntare să îţi meargă cele nouă orificii ale corpului normal.

    Noica spunea că marea provocare a omului este să îşi poarte cu demnitate cele nouă orificii ale corpului..

    Fratle nostru „corpul”, fratele nostru „porcul”


  5. Ti-ai schimbat fata ptr ca ti-am spart, io, masca la mertzan! Crezi ca asta-i fata de bloger number one?


  6. mai patratosule nu stiu cine esti si cu ce te ocupi dar eu de cind vorbesc lb romana inca nu am auzit de expresia „header”; cam ce ar putea insemna asta pt noi, taranii,care nu am uitat sa vorbim romaneste


  7. Liviu, nu contează cu ce mă ocup… cînd vorbim de barbarismele, enlezismele, franţuzismele intrate în limba română…

    Limba este o realitate dinamică, n-am găsit alt cuvînt în Vulgata mea, ăsta mi-a venit prima dată la gură… pentru că se pare că limbajul în IT este destul de binişor „anglificat”…

    Nu sînt pentru teoriile lui Pruteanu cu echivalentul „computer de pus în poală” pentru „laptop”, prefer de 1000 de ori laptop-laptopuri şi fastfood şi henţ şi fault, şi offside şi gugălit şi altele ca acestea.

    dă-mi echivalent şi înlocuiesc


  8. sint curios daca atunci cind esti in fata „oitelor” pe care le pastoresti le vorbesti tot in limbaj IT.Multumesc pt faptul ca mi-ai sters comentariul in legatura cu MARELE PASTOR DUGULESCU; ce, te-a deranjat purul adevar sau esti si tu unul din catelusii pe care ii mangaia?


  9. Liviu, n-ai „grije”, ştiu să vorbeşte în faţa enoriaşilor… 🙂

    Despre ştergerea comentariului… nu există un emoticon pentru bătut obrazul cred… dar l-aş folosi acum pentru tine…

    Ai răbdare, omule, să îşi îngroape mortul. Puţină onoare! Nu vă mai repeziţi ca vulturii…

    Despre „căţeluşi”, ai greşit omul. Se vede că nu mă cunoşti!
    Ca orice român bun (poate naţionalist, după comentariile tale) tragi „confuziile” repede şi trăieşti cu aceleaşi prejudecăţi…

    Sănătate!


  10. Scuze…. diverse probleme m-au facut sa neglijez net-ul.
    Da, exista, dar nu e rugaciune, ci binecuvantare, si se numeste „Aşer iaţar”


  11. Poţi să ne-o reproduci, Edi?

    N-a ajuns încă cartea aia de rugăciuni de care vorbeam 🙂



Lasă un răspuns

