h1

Cine este Răsvan Cristian? 3

Ianuarie 12, 2008

Draga Marius,

In urma cu cinci ani am cunoscut iertarea la crucea Domnului nostru Isus Cristos.

Am primit mantuirea si rugaciunile mamei mele si a multor alti frati si surori care ma cunosteau au primit raspuns.

Marius, nu am fost securist, turnator, colaborator, nu am dispretuit pe cei cu care am lucrat, pentru ca cei cu care am avut misiuni faceau meserie nu porcarii.

Dar am facut restul de pacate, toate insirate la “firea pamanteasca” din Galateni 5.

Stiu de ce s-a cutremurat Domnul de groaza pe cruce, pentru ca ma vad pe mine in pacat, incarcandu-L.

Nu am mai facut nimanui marturisirile pe care le citesti aici, nici macar partial.

Dar eu am fost atat de pacatos, Marius, ca tu nu poti sa bei cafea cu mine. Sunt iertat dar ma simt ca Pavel, iubitul de el, care a stat trei ani departe de frati, ca-n pustie.

Am fost botezat de fr. Gavriliuc si fr. Groza de la Bucuresti, odata cu sotia mea, Carmen.

Pana cand mama s-a imbolnavit, veneam o data la 2 saptamani la Targu Neamt. La Harlau nu e adunare si duminica ascultam predica, ne rugam, citeam din biblie, eu Carmen si Ana-maria, fetita.

Copiii mei vin de la Bucuresti doar in vacanta mare, aici si la Targu.

De doi ani de cand sunt studenti, au fost in vacante in strainatate, n-au mai venit.

Din august anul trecut, fiecare sfarsit de saptamana il facem la Neamt.

Duminica de duminica mergem la Evanghelici, la adunarea pastorita de fr. Corneliu Almasanu. Invat de la el mereu.

Adunarea e plina de tigani si Carmen se ocupa de tineret, toti tigani.

Ii iubesc si cred ca si ei ma iubesc pe mine. Trebuie sa ia Carmen carnet de sofer, daca Domnul va ingadui, acum, in decembrie.

Eu nu vreau sa conduc. Iau masina dar nu pot sa parasesc adunarea asta si sa merg la Piatra, la fr. Marin, la noi, la baptisti, pentru ca stau in spartura aici, la tigani, cu fr. Cornel.

Marius, am o viata binecuvantata de cinci ani. Am cunoscut Cuvantul de mic dar nu l-am trait.

M-am lasat de fumat de cand am fost chemat de Domnul si m-am ingrasat  20 de kile, mai mare jalea.

Am ostenit si cred ca si tu esti obosit sa citesti toate astea.

Acum sunt la Harlau, aici sunt seful sectiei de interne. Maine plec la Neamt.

M-ai intrebat si ti-am raspuns. Nu-ti dau telefoanele si adresele, pentru ca mi le-ai cerut cand nu stiai cine sunt.

Te imbratisez,
Rasvan

46 comentarii

  1. „nu stiai cine sunt”
    cine trebuie sa fim?
    nu suntem toti la fel?adica frati?
    nu am fost toti pacatosi rai?
    trebuie sa fim cei care,chiar daca ar trebui sa mergem cu cei putini si ostracizati pentru a primi putere, sa o facem cu bucurie,
    pentru ca nu conteaza pretul in acest caz,oricum,nu se compara cu puterea pe care o primesti,ea fiind mult mai mare,
    acolo unde Domnul te-a pus…ai primit puterea sa poti marturisi,ca sa ne incalzesti inimile,vazand ca nu exista doar”impietriti”


  2. La Hirlau este o Adunarea a crestinilor dupa evanghelie.


  3. Rasvan, multumesc de marturie.
    Ai experienta, esti un om matur, trecut prin viata.

    Scrisul insa, are muscatura unui tanar sclipitor, independent, cu pofta de viata. Se-nfige penita cu sete in hartie trantind cuvinte sanatoase, luptand pentru ideile ce le asterne, iar punctul cade ca un obuz ce naste un crater in urma sa.

    Te salut, pe tine si familia ta, cu paragraful meu preferat:

    Iată dece, zic, îmi plec genunchii înaintea Tatălui Domnului nostru Isus Hristos, din care îşi trage numele orice familie, în ceruri şi pe pămînt, şi -L rog ca, potrivit cu bogăţia slavei Sale, să vă facă să vă întăriţi în putere, prin Duhul Lui, în omul din lăuntru, aşa încît Hristos să locuiască în inimile voastre prin credinţă; pentruca, avînd rădăcina şi temelia pusă în dragoste, să puteţi pricepe împreună cu toţi sfinţii, care este lărgimea, lungimea, adîncimea şi înălţimea; şi să cunoaşteţi dragostea lui Hristos, care întrece orice cunoştinţă, ca să ajungeţi plini de toată plinătatea lui Dumnezeu. Iar a Celui ce, prin puterea care lucrează în noi, poate să facă nespus mai mult decît cerem sau gîndim noi, a Lui să fie slava în Biserică şi în Hristos Isus, din neam în neam, în vecii vecilor! Amin.


  4. Multumim in numele Domnului, Pety! Amin!


  5. Razvane draga,

    Stiu ca nu ti-a fost usor sa-ti deschizi sufletul, dar multumim, pentru ca tuturor ne-a fost incurajare si cercetare.

    As vrea sa-ti fac si eu un mic dar, impresionat fiind de marturia ta si de inima ta. I’m getting emoptional now 🙂 . E un cantec care imi este foarte foarte drag, pentru ca, vorbeste despre viata noastra a fiecaruia dintre cei care am fost iertati prin Harul lui Dumnezeu. Aproape de fiecare data cand ascult aceasta piesa, imi dau lacrimile. Pentru ca si eu sunt doar “un pacatos salvat prin Harul Sau” – asa se cheama piesa. As vrea sa ti-o impartasesc ca un dar acum, desi poate ai mai auzit-o. Sunt convins ca intelegi in engleza, dar totusi am tradus-o/adaptat-o in romaneste, si pentru cei care poate nu inteleg. Sper sa te bucuri de aceasta cantare. Canta Gaither Vocal Band.

    M-as bucura daca ai avea cumva posibilitatea ca in timp ce asculti piesa, sa urmaresti si textul o data cu versurile. Am tradus si cuvintele lui Bill Gaither dinainte de a canta aceasta ultima cantare din concertul lor. Iata clipul si mai jos traducerea:

    “A fost o seara speciala, iar voi ati fost o audienta extraordinara, careia ne-am bucurat sa-i cantam. E intotdeauna placut sa vorbim cu voi si ne simtim coplesiti atunci cand, asa cum spunea Mark, oamenii zic lucruri bune si frumoase despre noi. Dar adevarul este ca in cele mai bune momente din viata noastra, atunci cand Dumnezeu ne ajuta sa facem binele, sa facem ceva bun si special, in cele mai bune zile din voata noastra, totusi noi nu suntem decat niste pacatosi salvati prin Harul Sau!

    Cantarea:

    “1. Daca ai putea vedea ce am fost eu candva
    Daca ai putea calatori cu mine inapoi in timp
    Pana la locul inceputurilor mele,
    Atunci ai intelege miracolul acestei Dragoste
    Care m-a luat si m-a dus in dulcea Sa imbratisare
    Si a facut din mine ceea ce sunt astazi
    Un pacatos salvat prin Harul Sau”

    Ref. Sunt doar un pacatos salvat prin Har
    Cand stateam fata in fata
    cu propria-mi condamnare la moarte
    El a luat locul meu.
    Acum traiesc, respirand libertatea
    de fiecare data cand inspir.
    Iubit si iertat, inapoi intre cei vii,
    Nu sunt decat un biet pacatos salvat prin Har.

    2. Cum as putea sa ma mandresc
    cu ceva din ce am vazut sau am facut
    Cum as putea sa pretind ca-mi apartin,
    ca ar fi ale mele,
    Victoriile pe care de fapt Dumnezeu le-a castigat.
    Oare, unde as fi eu azi,
    Daca Dumnezeu nu m-ar fi adus cu atata blandete,
    in locul unde sunt azi?
    Stau aici, ca sa marturisesc si sa declare ca
    Nu sunt nimic altceva
    decat un pacatos salvat prin Harul Sau.

    Ref. Sunt doar un pacatos salvat prin Har
    Cand stateam fata in fata
    cu propria-mi condamnare la moarte
    El a luat locul meu.
    Acum traiesc, respirand libertatea
    de fiecare data cand inspir,
    Iubit si iertat, inapoi intre cei vii,
    Nu sunt decat un biet pacatos salvat prin Har.


  6. Domnule Rasvan, foarte frumoasa istorisire despre rascupmararea lui Dumnezeu. Multumesc ca ati impartasit-o cu noi. Fie ca Domnul sa va binecuvanteze in continuare.


  7. Logik, multumesc in numele Domnului pentru cuvintele tale, pentru darul pe care mi l-ai facut astazi, pentru acest cantec minunat care vorbeste despre mine!
    Domnul sa te binecuvanteze pe tine si pe toti ai tai!


  8. Draga Rasvan,
    Si voua dragilor, celor care va identificati mai mult sau mai putin cu povestea lui Rasvan ,
    va dedic cu toata inima cateva versuri dintr-o poezie a lui Traian Dorz, el le scrisese la iesirea din inchisoare, dar ni se potrivesc tuturor ca semn de aducere aminte la iesirea din „inchisoarea” din care ne-a scos Domnul:


    N-am sa uit Isuse Doamne, niciodata
    din ce greu, prin ce minune, m-ai scapat,
    n-am sa uit iubirea Ta namasurata,
    bunatatea Ta si grija-Ti minunata,
    c-am fost mort si dintre morti m-ai inviat.

    N-am sa uit cum, cand durerea era mare
    si-am strigat sa nu ma lasi ca nu mai pot,
    n-am sa uit cum mi-ai raspuns, cu ce-ndurare,
    cand in noaptea cea mai neagra de-ntristare
    mi-ai umplut de stralucire cerul tot.
    ……
    ……
    Dar acum, cand dupa ani de patimire
    eu imi reamintesc de bunatatea Ta,
    vreau sa-Ti cant un cantec numai multumire,
    dar, Isuse, Te rog iarta-mi ca-n nestire
    ma trezesc ca-mi scalda lacrimi fata mea.
    ……
    ……

    Si-acest cant doresc sa-Ti fie-o marturie
    pentru toti cati vor mai suferi candva,
    ca sa creada-n Tine, Doamne, cu tarie
    si sa strige catre Tine din urgie
    ca sa-Ti cante-apoi, ca mine, slava Ta.

    Fii binecuvantat !


  9. Ionele, din urgie am strigat catre El, asa este! Domnul sa te conduca in tot ce faci, pe tine si ai tai si sa va intareasca.

    Filip Ologeanu, va multumesc! Avem un Domn minunat si binecuvantarile Lui sa se reverse peste tine si casa ta!


  10. Ionel,
    scuza-ma ca nu ma identific cu experienta lui Rasvan. Si eu am „povestea” mea. Si tu ai una diferita. Punctul comun e Christos.

    Dar multumesc pentru poezie.

    Ca sa „demonstrez” ca fiecare avem istoria lui argumentez in domeniul tau, IT. Avem fiecare un soft care face acelasi lucru, la indigo, dar scris in limbaje diferite, cu sintaxa diferita, chiar daca in general se apeleaza cam la aceleasi structuri logice constructive (conditionari, functii etc., etc.).

    De parca nu stiai…. 🙂


  11. Rasvane , nu credeam ca dupa o limba asa de ascutita sta o marturie atat de impresionanta. Totdeauna mi-au fost dragi oamenii care au avut curajul sa spuna si altora ce le-a facut Domnul lor. Ma regasesc si eu partial in marturia ta. Te salut cu Coloseni 3:1-4. Dumnezeu sa ne dea harul sa putem trai aceste versete.


  12. Rasvane , si mie mi-ai atins inima cu aceasta marturisire de credinta .Ai un toc care parfumeaza tare frumos meleagurile astea …Numai bine .


  13. Ceea ce ma fascineaza este ca fiecare are experienta lui unica cu Dumnezeu, din care fiecare poate invata ceva.

    Experienta lui Rasvan este deosebita, frumoasa. Este de folos pentru mine, deoarece adauga inca „un sac de ciment” la intarirea credintei mele.

    Cineva se intreba la ce slujeste blogul lui patratosu. Iaca la ce slujeste. Are si functie constructiva la nivel de credinta.


  14. Exact Pety !
    E un blog multifunctional 😉
    Am zis ca poezia se potriveste mai ales celor care se identifica cu povestea lui Razvan pentru ca probabil ei (si eu intre ei) inteleg cel mai bine ce inseamna
    „si-am strigat sa nu ma lasi ca nu mai pot”…

    Cei care au crescut in biserica,au fost adolescentii bisericii si au avut o trecere lina, naturala, normala la starea de crestin botezat poate ca se simt mai bine reprezentati de alte versuri …
    Ai dreptate. ne intalnim cu totii in poezia harului revarsat: …
    „Harul! Harul! Harul e darul nemeritat…”


  15. Multumesc inca odata de poezie Ionel.


  16. Ionel, nu cred in treceri line, naturale, normale la starea de crestin botezat. Nicaieri in Sfanta Scriptura nu gasim asa ceva. Intalnirea cu Hristos este dramatica si de neuitat. Poti sa nu o mai iei in seama,lepadandu-te de Hritos dar n-o poti uita. Aunci cand pacatuiesti esti alt om, te ridici, te scuturi de colbul ce s-a prins de tesatura si mergi mai departe patruns de dragostea lui Dumnezeu. Lentuarea e ca duhoarea, miroase greu, o simti in multe biserici. Sfintirea efectiva este un proces lent, dar intalnirea cu Hristos este sau nu. Niciodata nu poti spune despre cineva ca l-ai intalnit lent, l-ai intalnit sau nu.


  17. Marius, fi vrut sa ramana numele dar se vede ca nu-mi da voie, nu este nici o setare sa permita pastrarea numelui aterior? Acum sunt vizibil ca 1plus1egalx.


  18. Ionel, nu cred in treceri line, naturale, normale la starea de crestin botezat. Nicaieri in Sfanta Scriptura nu gasim asa ceva. Intalnirea cu Hristos este dramatica si de neuitat. Poti sa nu o mai iei in seama,lepadandu-te de Hritos dar n-o poti uita. Aunci cand pacatuiesti esti alt om, te ridici, te scuturi de colbul ce s-a prins de tesatura si mergi mai departe patruns de dragostea lui Dumnezeu. Lentuarea e ca duhoarea, miroase greu, o simti in multe biserici. Sfintirea efectiva este un proces lent, dar intalnirea cu Hristos este sau nu. Niciodata nu poti spune despre cineva ca l-ai intalnit lent, l-ai intalnit sau nu. Se pare ca se poate.


  19. Multumesc si eu pentru marturie,Razvane, si tie Marius, pentru spatiul pus la dispozitie pe blog…
    Carmen a luat carnetul ?


  20. Fratele Niculita Moldoveanu are o cantare care exprima „nuiaua” ce se aplica celor ce sunt iubiti de Domnul.
    Sunt uimit de ceea ce am citit in marturia lui Razvan Cristian.
    Domnul sa te intareasca frate Razvan si sa-ti dea nespus mai mult, decat ceri sau te gandesti.

    Faca-mi-se ‘ntotdeauna
    Dupa sfantul tau cuvant.
    Chiar de-ar fi sa-mi cada toate
    Planurile la pamant.

    Voia ta sa se-mplineasca
    Nestirbit in mine oricand.
    Chiar de-ar fi sa se darame
    Tot ce mi-am zidit in gand.

    Voia Ta sa se inalte,
    Ca stapana-n viata mea.
    Si-n farame sparge-mi voia,
    Printr-o lovitura grea.

    Rugaciunea asta Doamne
    Tu sa mi-o asculti mereu.
    Iar de-ar fi s-o schimb vreodata
    N-asculta de gandul meu.


  21. Multumesc, Nicule, si multumesc ca ai fost la mine i brr- blog si mi-ai spus buna dimineata!


  22. sunt curios sa inteleg de ce rasvan cristian nu este interesat de faptul ca in Hirlau este o biserica evanghelica plantata de fratii crestini dupa evanghelica de aproximativ 10 ani.Acum orasul Hirlau nu este asa de mare iar acea biserica are nevoie de barbati pentru lucrare merg frati din Iasi la 80 de km sa ajute.asa ca aici pot corecta afirmatia ca in Hirlau nu este nici o biserica.probabil daca ar dorii sa o gaseasca se poate.din cite stiu biserica suferea de nevoia de lucratori sinceri si statornici am un fratior prieten acolo membru si chiar am sa-l pun in tema cu aceasta marturie!am postat si ieri aceasta se poate verifica si surpriza ..nu am vazut interes…!


  23. Pt. Libiu: nu raspund in numele lui Rasvan, o poate face el singur. Nu ma indoiesc de faptul ca biserica din Harlau are nevoie de lucratori, ca oricare alta biserica, mai mica sau mai mare. Dar de ce ar trebui sa mearga Rasvan acolo? Daca Dumnezeu il trimite, va merge, daca-l trimite la Tg. Neamt, va merge acolo.
    Dar sa ne imaginam ca merge Rasvan acolo, la Harlau. Mai ales acum dupa ce s-a „dat sfoara in tara”. Toti asteapta sa vina „dom’ doctor”. Unii si-l vor pune pe panoplie. „Pai, la noi vine „doctoru’ sef” de la Spital. Altii se si vad rezolvati cu problemele medicale care nu le dau pace. N-or sa mai stea la mana unor asistente, sau la coada. Se duc direct la „fratele”.
    Il vor pofti in fata, poate chiar il vor invita la predica. Ca asa se face. Oare asta este nevoia bisericii/adunarii de la Harlau?


  24. LiBiule, sunt si eu de acord cu ce zice Cristi B. No offence, dar ma cam irita ce faci: mi se pare ca esti un pic cam pushy, cum zic engelzii – to put it in a nice way, sau cum ar zice romanul, te cam bagi cu bocancii in viata omului. Bine ca nu ii planifici tu intraga viata omului, acuma il faci tu si „lucrator” unde vrei, il si pui in legatura cu nu stiu e „fratior” fara ca omul sa-ti fi cerut asta, sau macar sa fie de acord, macar asa de rusine pentru tine, ca el e om simtit. Stilul asta „bagaret”, fortat m-a enervat totdeauna la romani, si la unii pocaiti. Imediat, iti planifica ei viata si voia Dlui pentru tine. Iarta-ma, dar stilul asta intodeauna m-a revoltat. Se cuvine mai mult simt, mai mult tact si common sense, ca sa nu zic mai mult. Ba chiar, asemena chestii nu se fac si asemenea abordari nu trebuie sa existe. Dar la romani in general, si la unii pocaiti in special, no chance. As transplanta romanilor o gena de la englezi, spre exemplu, daca s-ar putea, ca sa vezi cu cat tact si inteligenta si bun simt abordeaza chiar si problemele sensibile. Si cand is rai si ironici si taiosi, tot cu tact si cu respect si cu inteligenta o fac.

    Si Cristi draga, ai mare dreptate referitor la tipul asta de atitudine: „s-a “dat sfoara in tara”. Toti asteapta sa vina “dom’ doctor”. Unii si-l vor pune pe panoplie. “Pai, la noi vine “doctoru’ sef” de la Spital. Altii se si vad rezolvati cu problemele medicale care nu le dau pace. N-or sa mai stea la mana unor asistente, sau la coada. Se duc direct la “fratele”.”

    Daca nu as fi vazut josnicia asta de atatea ori. Ca sa dau un exemplu apropiat mie. My brother in-law, crestin autentic, e judecator si chiar la inceputuri cand era la Civil (cu imparteli de pamant, de mosteniri, din alea… Acum e la Penal) sa vezi cum apareau „fratiorii”, ca dupa mintea lor credeau ca daca-s „fratiori”, le va iesi lor tarlaua cum vor ei, sau mai stiu eu ce. Evident ca judecatorul, extrem de corect si drept fiind ca om in primul rand si si profesional, ca unul care isi ia in serios raspunderea inaintea lui Dumezeu si inaintea Legii, always by the Law, (ceea ce de altfel un crestin autentic trebuie sa fie in orice slujba ar face) le-a explicat el cum sta treaba cu „infratirea”. La plimbare cu voi si, rusine baieti. Mare rusine.
    Deci da, din pacate unii asa inteleg sa fie „fratiori”. Da’ ce sa ne miram…, nu au venit unii si la Domnul Isus, sa le imparta lor tarlaua?


  25. In cazul in care, efectul scontat, este greu de realizat, am sa fiu si mai explicit. Draga Libiule, te rog, nu mia pune pe nimeni, pe nici-un „fratior – prieten” in tema. Be sensitive, te rog!


  26. Incerc sa raspund dar am facut gresala sa schimb numele si astept la „moderare” de cateva ore. Vreau sa-i raspund lui Libiu 🙂 si multumesc pentru ajutorul fratesc al lui Cristi si Logik. 🙂

    Nici Marius nu mai zice nimic, nici pe privat!


  27. Vei sice, ca tu nu te-ai gandit la alte cele, decat la „lucrare” si „nevoia de slujitori” de „brabati statornici pentru lucrare” etc. Nu pun la indoiala bunel tale intentii si motivatii, dar chiar si asa, nu se face. Fiecare, el si Dumnezeu, stie unde e chemat sa se inchine si sa slujeasca. Punct.


  28. Da, in sfarsit, asta a intrat.

    Pt. Libiu

    Libiu, am fost si eu si sotia mea de vreo doua ori pe o strada in apropierea pietei orasului si in afara de un lacat mare nu am gasit atceva. E cam mult de atunci, e adevarat, dar am fost in cautare pentru ca aparuse un anunt pe cablu ca s-a deschis adunare a crestinilor dupa evanghelie. Cred ca sunt doi ani de atunci. De un an si jumatate, de vineri seara pana luni dimineata, suntem in Targu Neamt, dupa cum am scris mai sus. La Targu Neamt, pe de alta parte, din adunarea crestini dupa evanghelie s-au mai desprins vreo doua „grupuscule” ciudate si nu prea ma indemna inima sa caut in Harlau, de teama sa nu nimeresc peste cine stie ce. Langa fosta posta, cea din centru, era un magazin de incaltaminte si cand treceam sa-mi iau reviste de la chioscul din apropiere, zaream in acel magazin un tanar ce parea sa lucreze acolo si care citea mereu o Biblie. Stiind ca sunt foarte multi adventisti in oras, cei care au ridicat cladirea aceea mare din piata, am crezut ca adventist o fi. L-am intrebat si pe fr. Almasanu si nu stia sa fie adunare prin zona aceea, el apartine de zona Pascani- Neamt si pe aceia ii stia. Dar am o rugaminte, da-mi adresa locului de adunare si programul vostru. Eu mai raman la Targu saptamana asta, dar Carmen va poate cauta, sau voi pe ea, la sectia de boli Contagioase. Al doilea nume e ca si al meu! 🙂

    Acum, sa-ti mai spun un lucru: toti al spital stiu ca suntem „pocaiti” si baptisti. Carmen era acum doua zile in cautare de Biblie pentru infirmiera ei.

    Sa-ti mai spun un lucru: in seara asta ne-am rugat Domnului la adunare sa nu se prabuseasca totul aici, pentru ca mandria a intrat in biserica, barfa, minciuna si nu prea ma indemn la cercetari suplimentare.

    La Targu il am pe fr. Cornel Almasanu, citeste pe blogul de dezvaluiri al fr. Branzei despre el, care-mi spune „ce si cum”.


  29. Multumesc rasvan cristian pentru raspunsul pertinent,insa am acolo un vechi fratior pe calea credintei si m-as bucura pentru el sa aiba si mai multi partasi in ale Domnului.
    in ce priveste LogiK, am avut impresia ca dac nu-mi scria el mi-ar fi vorbit magarita lui Balaam,sincer imi este greu sa-ti inteleg mesajul.consider ca acolo unde ucenicii domnului sunt intr-o minoritate este bine sa se cunoasca intre ei.daca ei nu se vor cunoaste intre ei si sa se roage pentru oras .atunci cine.apropo Logik cind te-ai rugat ultima oara pentru Hirlau.Am o slabiciune imi doresc unitate intre fratii.si daca imi lipseste intelepciune ma voi ruga continuua pentru ea.dragii mei care cititi rugati-va pentru mine ..penru Hirlau si pentru ..Tirgu Neamt..de curind o masina mare a intrat si a darimat gardul la biserica baptista,luna de luna aceasta biserica este hartuita facindu-se pagube materiale si autoritatile nu iau nici o masura.ne ramine sa ne rugam ca Domnul sa binecuvinteze si aceste evenimente sa produca o adinca cercetare orasului


  30. libiu..asta numele?
    frumos a raspuns fr.Razvan..Domnul stie El ce va face
    …e nevoe de multe rugaciuni,pentru toate cele de pe acest pamant,mai ales pentru calauzire in lucrare.


  31. Mare dreptate, are Cristi B. Cind apare în cîte o biserică de genul asta vreun „doctor” lumea ori abuzează de el, ori îl pun prea devreme în faţă să conducă „predica”.

    Rasvan este un copilaş fragil şi trebuie să crească în Domnul. Lăsaţi copilaşii să vină la mine şi nu le faceţi ce au făcut alţii actorilor şi cîntăreţelor care s-au pocăit… i-au transformat într-un fel de urs care a fost dus din biserică în biserică … să le arătăm ălora că şi ei e de-ai noştri…

    Rasvan, ţine-te tare, băiatule, nu te lăsa folosit!

    Eu zic că Rasvan are o cu totul altă slujbă în viaţă şi în biserică decît să fie împins în faţă la măsuţa de studiu biblic şi în comitet.

    Rasvane, am ascultat sfatul medicului şi m-am culcat la 11 aseară, de aia n-am mai spus nimic nici pe privat


  32. Asa deci, inca un moldovean!
    🙂


  33. Nu ca eu as fi altfel….


  34. Rasvan este deja pe locul 55 in topul posturilor…

    Macar la asta sa ma consider si eu maestru lui Rasvan, daca tot m-a numit maestru lui…

    Mă bucur să fiu naşul lui de blog, salut, finule..

    Pe cine mai vreţi să năşesc?


  35. Stii cum spunea Don Corleone, Marius: nu dragoste ta o doream ci respectul tau. Ala nas da! Dar orice nas isi are nasul:

    Don Blogone, 🙂 ai toata dragostea si respectul meu!

    Finu Vindecatoru


  36. Imi place ca ai prins ideea libiule 🙂

    magarita lui balaam 😀 (cumde m-ai ghicit?)


  37. Ai şi una şi alta, Rasvane, acum eşti în BloMafia…
    Welcome… pistol nu îţi mai dau, că ai.. 🙂


  38. in sfarsit „un pastor cu scaun la cap”, bine zis Marius. 🙂 Nu se face sa trimiti copii la razboi ca s-ar putea ca in cativa ani sa plangi „caderea” lor sau cine stie sa te bucuri ca ai scapat de concurenta. 🙂
    In plus, nu degeaba l-a facut Domnul doctor pe Razvan. Daca il vroia la amvon sa ridice si sa coboare mana atunci l-ar fi trimis la ITB. :)Domnul sa ma ierte, pacatosul de mine.


  39. Deja deplîng căderea unora în mîndrie, deplîng şi vreo doi preoţi ortodocşi care s-au pocăit şi au început să îi plimbe prin bieericile noastre ca pe sfintele moaşte.

    unul era de-a dreptul spurcat la gură, povestea toate măgăriile pe care le făcuse prin seminar şi prin altar… numai despre el vorbea… ah, cîte deservicii au făcut aceştia Evangheliei adevărate…


  40. Ai putea sa faci si un film despre viata ta ,ai de toate in ea ,tragedie,actiune,dragoste,convertire…. si ce e mai fain e ca nu te-ai minjit ca-si…..alti care ….de-si minjiti vor avea un film despre viata lor( ”curata”!!???)


  41. Stiu si eu un preot ortodox,care mereu vorbeste de faptul ca n+a invatat la fac.de teologie din Sibiu despre Domnul Isus..in patru ani,

    acuzandu-i mereu pe ortodocsi…fiind ca a fost si
    coleg cu fiul meu(cel ortodox),,,cred ca spune o minciuna,

    acolo se invata despre iertarea pacatelor ,mantuirea prin jertfa Domnului Isus,de nasterea din nou…pe langa altele cu care nu sunt de acord(rugaciunea catre maica Domnului,moastele).

    Dar esenta este tot jertfa Domnului Isus,
    sa faci o facultate,unde 4 ani dormi…apoi sa spui ca la ortodocsi nu ai auzit de mantuire,mi se are chiar urat,cand tu esti vinovat”ca nu ai auzit tu”
    nu ei ,ca nu o spun,cand aud fratii nostrii cred
    ca la ortodocsi se invata altceva..e frumos asta?
    si asta o face in toate bisericile unde este chemat>
    vorbind doar despre el.


  42. Elisa, si daca a spus o data liturghia de la un capat la altul tot a spus de mîntuire, să fim serioşi…
    Astea-s poveşti epntru adormit conştiinţele neoprotestanţilor care vor să fcă evanghelizare pe seama unei asemenea retorici de doi bani, de genul „la noi e mai bine… ”
    Prostii,

    La Isus e mai bine şi cu Biblia e mai bine, cam asta-i


  43. Marius,
    m-ai uitat pe mine.
    Si eu tot de la muchiile si colturile „de la patratosu” m-am molipsit.

    Asa ca-s fin si eu, da mai mic, deci finut.


  44. Pety, pot să te pun în numărul „convertiţilor” la blogoslovire? 🙂


  45. Mai incape vorba?



Lasă un răspuns

