h1

Noutăţi pe blogul lui Daniel Mitrofan

Ianuarie 12, 2008

Daniel Mitrofan a revenit şi n-a revenit degeaba!

Ieri a publicat o nouă serie de documente, cu mininime comentarii, că să nu mai fie acuzat că face operaţii foarte fine ca necalificatul…

AICI sînt documentele cu  pricina.

Nu împuşcaţi poştaşul, vă rog!

Ce conţin documentele şi problema autenticităţii lor? Asta nu-i nici treaba mea, nici a lui Daniel.

Din această cauză, dacă tot spumegă mînia şi frustrarea, încercaţi să nu le revărsaţi nici în capul meu, nici în capul lui….  🙂

55 comentarii

  1. Nu vreau sa defulez, refulez sau cum s-o spune corect. De aceea scriu aici despre ce-am citit „dincolo”.
    Mi-a luat mult sa citesc toate documentele. E greu sa silabisesti pe copiile xerox postate de DM. Si iti trebuie timp la dispozitie. Am asteptat weekendul sa termin. A fost obositor. Dar a meritat! Inteleg altfel lucrurile acum. Multumim tuturor celor ce au contribuit: DM, AP, PN.
    Mi-e mi-e tot mai clar: IT, IB, PD si altii au amestecat lucrarea lui Dumnezeu cu realizarea personala, cu satisfacerea ego-ului. Asa se face ca au acceptat sa-si toarne fratii sau au avut atitudini duplicitare cu consecinte grave.
    Doamne, fereste-ne de cadere. Ajuta-ne sa rastignim firea pamanteasca din noi si fereste-ne sa umblam dupa cinstiri si onoruri pe care atat de usor ni le acordam unii altora.


  2. Draga Cristi B. Aşa cum spui, cel ce crede că stă în picioare să ia seama să nu cadă… Dumnezeu să se îndure..

    Mă bucur că începe să se formeze un grup de oameni lucizi, care nu sînt umbriţi la minte de umbra statuilor pe care tot oamenii le-au făcut pentru oameni…


  3. » Puteti ierta?
    „Pot sa iert un om care isi cere iertare. Dar cum sa iert niste oameni care intorc spatele trecutului? Eu cred insa ca aceia care se refugiaza numai in prezent se insala. Trecutul ii va ajunge din urma.” (Romania Libera, 12 ianuarie, 2008, interviu cu fica scriitorului Dinu Pillat)

    http://www.romanialibera.ro/a115340/calvarul-familiei-pillat.html

    UN SEMNAL DE ATENTIE TUTUROR!!! MAI ALES CELOR CARE SUNT IN POZITII INALTE.


  4. Oare de ce nu intelegem toti,ca daca fratii ar recunoaste si si-ar cere iertare,am fi cu toti mai fericiti;pentru ca:
    biserica ar deveni mai curata,s-ar mai duce din zbarcituri,
    ei,af fi iertati si eliberati,
    Slava si Gloria ar fi a Aceluia care ne da iertarea!


  5. nu sunt deacord cu toate afirmatiile fratelui in scrisoarea deschisa.pe ce se bazeza cind acuza de a fi agent dublu.pe de alta parte tradatorii sunt tradatori si nu ar trebui sa fie printre noi.nu cred ca toti care au semnat au si colaborat cu securitatea !totusi daca acum acuzam zece frati si doar noua sunt vinovati cum ne vom spala pacatele ?am trait din plin timpurile acelea si citind si acum documentele securitatii ..securitatea a fost diabolica..m-as ferii sa folosesc uneltele si documentele diavolui..sa acuz pe frati ..si nu pentru cei „noua”care ar fi trebuit sa se pocaiasca ci pentru cel nevinovat fratele meu pentru care a murit Cristos..


  6. Mi-a scapat in comentariul trecut sa multumesc si pastorului Talos pentru contributia la restabilirea adevarului privitor la trecutul cultului baptist. Am observat ca se fereste totusi sa dea numele unora dintre reprezentantii cultului care in acei ani (si poate si mult dupa aceea) au facut jocul securitatii, departamentului religiei si autoritatilor comuniste. Dan Mitrofan i-ar putea cere detalii legate de anumite intamplari. Nici intr-un articol pe care l-am citit intr-o revista crestina acum cateva luni nu dadea nume, desi era clar ca persoanele acelea erau tot pastori si aveau si functii in cult.


  7. Aceia erau Cristi B.
    Libiu, se bazează pe fapte..
    Nu toate documentele de acolo sînt din arhivele securităţii, unele sînt din arhivele noastre, ale comunităţilor…

    anumite note au fost păstrate în copie şi în arhivele de la sediile noastre…


  8. Fratele Aurel Popescu l-a cunoscut in deaproape pe I.T
    si asta se vede in scrisoarea dinsului.El prezinta fapte autentice schimbari de pozitii ale unui om cu care a colaborat o vreme.


  9. Dupa care verset din scriptura v-ati orientat voi sa faceti toata treaba asta?


  10. C.t.daniel:judecati drept:1 cor6-2,3
    luca7-43
    luca12-57


  11. Dupa care verset s-au calauzit acesti colaboratori ca sa vinda pe frati?


  12. pt elev! Au deschis Biblia la intamplare si le-a cazut Mat.26.23b ,,Cel ca a intins cu Mine mana in blid ,acela Ma va vinde ” si a doua oara Luca 10 37b ,,Du-te de fa si tu la fel … „.


  13. Pentru intarire 😉 , asa intre doua reprize de citit arhiva :

    NU-MI PARE RAU PE NIMENI

    Nu-mi pare rau pe nimeni din cati m-au dusmanit,
    eu vad acum ca nimeni vreun rau nu mi-a facut,
    nici cei ce mi-au ars casa, nici cei ce m-au lovit,
    Spre bine-mi erau toate, dar eu n-am cunoscut!

    As vrea sa-mi cer iertare la toti cati m-au urat
    si mi-au pandit viata atat amar de ani,
    la toti cati ma barfira, la toti cati m-au parat;
    ei mi-au facut doar bine, EU i-am crezut dusmani.

    Iertati-ma cu totii de judecata rea,
    acum vad adevarul ce, ani, nu l-am vazut;
    cat rau mi-ati vrut voi mie e bine-n viata mea,
    cat bine v-ati vrut voua – pacat vi s-a facut.

    Nu-mi pare rau pe nimeni, ci mila mi-e de toti
    acum cand doar o clipa mai stiti pe unde-s eu,
    Hristos sa aiba mila de voi, ascunsii-mi soti,
    si sa va dea si voua lumina Dumnezeu!…

    Cantarea Biruintei, Traian Dorz.


  14. Wes , multumesc pentru versete.
    Acum daca nu e cu suparare pun si eu o alta intrebare, asa ca si COLOMBO, ONE MORE THING…
    Daca sau inspirat din versetele care le mentionezi, cum de acuma au tupeul sa vina sa ne invete DESPRE BUNATATE SI DESPRE OMUL BUN?


  15. Ma intreba cineva plecat de mult din tara: „ce vrea, dom’le, Mitrofan asta?”. Sa scoata adevarul la lumina, spusei eu, dar in timp ce spuneam, mi-am dat seama cat de general suna. Si am realizat cat de putin sunt interesat de aspectul asta al realitatii evenghelice.

    Bun, dar are documente, are dosare…oricum, un singur dosar conteaza, iar cel al talharului de pe cruce a fost curatit in al 12-lea ceas!


  16. Poate au deschis iar Biblia, la întâmplare, să „afle Voia Domnului” şi au citit: „Iatã cã vei fi mut, şi nu vei putea vorbi, pînã în ziua cînd se vor întîmpla aceste lucruri” (Luke 1:20).
    Deci aşteptăm naşterea lui Ioan B, pentru ca apoi să se dezlege limbile…


  17. Pe mine nu ma surprinde faptul ca nu se deconspira singuri cei ce au colaborat. Poate si eu as face la fel daca as fi in situatia lor. De ce sa ies la interval cand stiu ce ma asteapta? As amana cat mai mult posibil daca Domnul si asa m-a iertat si sunt sigur de asta.

    Ceea ce ma surprinde cel mai mult este faptul ca fratii din conducerea Uniuni care nu au colaborat nu forteaza mana tuturor pastorilor sa semneze declaratia notariala prin care neaga colaborarea. Un proiect care s-a inceput dar care nu stim unde a ajuns. Din cate imi aduc aminte cineva pe blog spunea ca fr. Paul Negrut ar fi spus ca din cate stie dansul inca nimeni nu a recunoscut ca a colaborat.
    Pentru ca totul a inceput cu acte trebuie sa se inceapa tot cu acte. Acest prim proiect trebuie finalizat, apoi mers mai departe.

    Cei ce nu vor sa dea declaratiile se incrimineaza din start. Cei ce dau si mint ar trebui sa fie scosi cu forta din functii. Cei ce recunosc trebuie sa li se ofere un cadru in care sa-si marturiseasca public „caderea” si sa fie lasati in pace. O data pentru totdeauna.

    Ne facand nimic facem cel mai mare deserviciu cultului, credinciosilor, pastorilor care nu au colaborat si celor care au colaborat dar care s-au pocait cu adevarat. Ne facand nimic facem cel mai mare serviciu celor care au colaborat si nu s-au pocait si vor sa continue sa se dea mari pe spatele altora.

    “Boală lungă moarte sigură” Se moare de două ori:
    1. Moare problema. 2. Mor relatiile.

    Ei vor sa-şi atingă telul in ambele situatii. Şi vor reuşi, dacă nu se face nimic.
    IN CAUDA VENENUM (trad: În coadă au veninul)


  18. Credeti ca Domnul iarta in intunerec?in alte situatii da,dar nu aici,cum sa fii sigur de iertare daca nu te-au iertat si fratii,
    doar daca fratii nu au vrut sa te ierte desi te-ai marturisit…fara marturisire in fata fratilor,in cazul lor,NU ESTI IERTAT,
    daca erau iertati deja,,nu mai stiam noi numic.
    Domnul ar fi ingropat totul.


  19. Brother Joseph, brother Joseph… who are you? interesanta intrebarea (retorica intr-o anumita masura) pe care o pune Aurel Popescu.

    To be or not to be… aceasta este intrebarea; daca nu cumva, intr-o oarecare masura este deja raspuns 🙂


  20. elisa,
    Da-mi voie sa te contrazic. Daca erau iertati tot se afla… de ce? Pentru ca este vorba de un pacat public indreptat impotriva Biserici. Dumnezeu are grija ca noi ceilalti sa avem de la cine invata. Vor veni alte ciururi prin care ne va cerne Satana si va trebui sa rezistam. Domnul ne da exemple negative si pozitive. Cine ar fi crezut ceea ce s-a intamplat cu acesti oamenii?


  21. da, Cipri, nu-i interesant că asta este prima întrebare pe care mi-o pun oamenii şi mie, „Tu ce vrei cu blogul ăsta?”, la fel ca la Mitrofan,..

    uite, eu vreau să găsesc adevărul despre mine… se poate? Ajunge?

    Maxian, cineva se va găsi să îi taie capul şi lui Ioan cel nou…

    Draga Cornel, problema nu este mai poate continua, dacă te interesează de ce îţi spun pe privat.. mă refer la declaraţiile notariale..

    Sper să apară totuşi în preaînaintedefunctele poveştiri baptiste…


  22. elisa … mai … va rataciti, acolo nu scrie ca o sa judecati lumea se revera atunci la judecata cea mare.

    Dar ce zici de versetul asta: care este fara pacat sa arunce primul cu piatra

    Luca 7:43 nu are nici o legatura cu ceea ce dati voi acolo. Elisa chiar te simiti competenta sa judeci niste oameni? Crezi ca daca Isus ar fi aci i-ar place sa duceti murdaria asta prin toata lumea?
    Poate oamenii s+au pocait (sa nu ma intelegeti gresit nu am nici o legatura cu vreunul)


  23. Citez din Biblia VOASTRA voi astia care sunteti deacord cu ce se intampla acolo
    ” mergeti in toata lumea si vorbiti de rau pe fratii vostri, spuneti la cat mai multa lume prin toate mijloacele pe care le aveti la dispozite, toate pacatele savarsite de fratii vostri. In felul acesta inmultiti-va si umpleti pamantul”

    Hmm, interesanta traducere a Biblie, as vrea si eu versiunea asta.

    us66 sunt deacord la partea cu lasatul in pace. Daca sunt dovezi impotriva acestor oameni – sa li se ofere ocazia sa-si marturiseasca vina si sa fie lasati in pace. Daca nu afara cu ei. Dar nu treubuie facut un scandal public pe tema asta. Daca facem asta cu ce suntem mai diferiti fata de cei din lume.

    Ce or sa zica necredinciosii? „Unde sa ma duc mai? la pocaiti? Poi aia is spala hainele murdare in fata intregului pamant”

    Rusine fratilor.


  24. Daniel, Domnul Isus a spalat rufele bisericii in vazul lumii intregi si pentru generatii intregi, crezi ca daca am calca pe urmele Sale ar trebui sa sarim peste aceasta? Nu sunt de acord cu publicarea lucrurilor inainte ca cei in cauza sa fie mustrati, personal, apoi cu martori si mai apoi bisericii si lumii intregi daca nu vor sa se pocaiasca. Necredinciosii sunt satui de ipocrizia, impostura si completa neconcordanta intre vorbele si faptele noastre, asta este primul pas spre o mica limpezire, dar sti de ce? Nu te supara, te rog, pentru ca oameni ca tine ineaca adevarul in tot felul de rusini inchipuite, iubiri aproape idolesti fata de oameni si nesuferirea adevarului. Nici un om ispravnic inaintea lui Dumnezeu nu este fara vina, doar de asta s-a coborat Mantuitorul-asta inca este esenta, inca mantuieste, nenorocirea in ochii nostri este ca am vrea si iertarea si pacatul, aici apare marea diferenta intre omul lui Dumnezeu si pacalitul celui rau. Primul se lasa de rau, al doilea il ascunde, iata frumusetea sfintirii venita dupa pacatuire in urma parerii de rau a lepadarii pacatului si continuarea ascultarii si iubirii. Sa nu fim smecheri, fara pocainta (marturisirea pacatului si lasarea lui in urma) nu exista umblare cu Dumnezeu, fie ea si anemica ca a multora dintre noi, cel putin a mea. Deci cu grija mare la indemnul:rusine, ar trebui schimbata persoanele caruia li se rosteste, hm…si zici ca este putin lucru sa vinzi pe fratii tai, pacatul cel mare este sa-i confrunti cu nelegiuirea? Mai gandeste-te si nu te supara.


  25. Vlad, am specificat mai sus, nu am nici o legatura cu nici unul din acesti oameni, personal nu simpatizez nici un predicator, evanghelist sau altceva de genul asta asa ca „iubiri aproape idolesti” cred ca ai exagerat putin.
    Nu incerc sa „inec adevarul” – cred ca o prioritate a noastra ar trebui sa fie oamenii din lume. Chiar crezi ca ii poti aduce la Hristos in felul acesta? Daca oamenii acestia au gresit fata de biserica,, atunci in fata bisericii trebui rezolvate nu in fata lumii.

    Ce rufe a spalat Domnul Isus? Care biserica?


  26. Singura problema a celor care au colaborat (semnat) este ca si-au facut un idol din propria imagine la care nu vor sa renunte, pe care nu-l vor daramat. Inca se mai inchina acestui idol (imaginea propriei persoane) si este greu sa se intoarca la Dumnezeu. De aceea nu vin ei insisi sa marturiseasca. Asta cere umilinta, smerenie, lepadare de sine, condamnarea eului si rastignirea lui pe cruce.

    Ma infior citind aceste documente. Acum inteleg mai bine metodele diabolice la care au recurs cei din sistem pentru a-si atinge tintele utopice. Poate cu unii au reusit, dar a fost doar o chestiune de moment. Adevarul a inceput sa iasa la iveala. Poate ar fi trecut neobservati cu matza-n sac, dar se vad ghearele prin sac. Odata si-odata s-a mantui el, sacul de minciuni.


  27. As mai vrea sa precizez o treaba. Nu vrea sa acuz nici un frate pentru ca nu am cu ce sa-i acus- toutsi pot sa trag concluziile.
    Daca aveti aceste documente la mana, de ce nu-i aduceti pe acesti oameni in fata cu realitatea, aducetii in fata uniunii sa vedem ce au de spus in apararea lor. Sau se intampla ca in parlament nu poate spune unul despre celalalt ca a colaborat cu securitatea sau alte chestii pentru ca ei insasi sunt murdari de nu se pot vedea in oglinda


  28. draga Daniel, scumpul meu frăţior, asta cu aducerea în faţa uniunii a fost dulce de tot, păi ce crezi că se întîmplă de 7 ani?

    Ne rîd în nas.. asta fac.
    Stai liniştit, scumpule, deja Domnul a început să ne judece şi începe cu Casa Lui!

    Nu mai trebuie să ne judecăm noi, chiar crezi că Domnul îngăduie minciuna şi nemernicia la altarele SAle? Pentru atîta vreme?

    Eşti aşa de tînăr, Daniel, aşa de tînăr… Mi-e frică de ziua descoperirii lumii aşa cum este ea pentru tine .


  29. Draga Patratosu, sunt constient de multe „prostioare” care se intampla in bisericile noastre, poate mai mult decat ti-am/v-am lasat impresia. Daca nu se vede ceea ce se face, atunci se simte. Probabil ti-am lasat impresia ca eu percep lumea ca pe ceva roz – Domnul Isus e in roz, biserica in roz, lucratorii, pastorii tot in roz vrea sa-ti dau o veste buna, nu percep lucrurile chiar asa. Ma doare cand vad anumite lucruri care se intampla in bisericile noastre. Problema e ce fac eu? Ii judec sau mai nou, dau oportunitatea la altii sa judece.

    De multe ori este multa vorbarie dar nimic de la Duhul, multa teologie dar … nimic care sa atinga inima, sa te cerceteze, sa te intareasca , etc De ce oare? Incerci sa faci ceva, vin altii si te darama, slava Domnului ca si-a lasat Duhul printre noi sa ne mangaie. Nu ma bazez pe sentimente, dar cand Duhul Sfant lucreaza, nu se poate sa nu se vada rezultatele

    Banuiesc ca am perceput bine mesajul tau.

    p.s. toti suntem tineri, depinde cu cine te compari.


  30. Draga C.T.
    mă bucur că te doare 🙂 (uite cum sună), dar nu ajunge…
    asta e, ce faci tu?
    spui că e multă teologie şi nimic care să atingă inima, păi dacă nu atinge inima aia nu este teologie.
    TEologia adevărata atinge inima.
    Schimbă.
    Ah, nu crd că vrei lucrări sentimentalisme şi alte alea-alea…
    Sper că nu te apuci să spui că ori teoria ori practica şi retorică din asta..

    nu se poate teologie fără simţire şi teorie fără practică în biserică…


  31. Am vrut sa spun ca nu sentimentele sunt prioritare.


  32. Daniel, consider biserica a lui Dumnezeu pe toti cei ce sunt ai lui Dumnezeu de la venirea Sa in lume prin Fiul Sau Isus, au fost adaugati si cei din VT. Atunci insa, cand Domnul disciplineaza (verbal) pe Apostoli pentru greseli, interventii necugetate sau stare de spirit, iar prin Apostoli pe cei ce urmau pe Domnul in urma propovaduirii chir pana la pedeapsa „capitala”(Anania si Safira), o face in vazul tuturor celor ce citesc despre ei in Scripturi, crestini, pagani, tari sau slabi in credinta, pana la cei ce vor sa-si ia chiar argumente impotriva Bisericii dintre aceste exemple.
    Deci rufele se spala in public cand omul este public si pacatul savarsit a fost impotriva publicului. Dumnezeu nu se teme de ce fac oamenii Sai, pentru ca in oameni slabi se vede o mai mare bunatate a Sa, precum si elementul cheie atunci cand alegem partea slaba: daca nu va pocaiti, toti veti pieri la fel. Ce urmeaza dar, sa pacatuim mereu ca sa se inmulteasca harul? Raspunsul il cunosti: NICIDECUM! Noi care am murit fata de pacat, cum sa mai traim in pacat? Romani capitolul 6.


  33. Oamenii acestia au gresit nu numai in fata Bisericii, ci si in fata lumii, securitatea era a lumii, iar lumea judeca dupa cele de la indemana: Aha ala care predica este sursa X si a nenorocit pe Y si familia lui. Ma duc sa aud despre Dumnezeu de la el, s-ar putea sa tradeze la fel de bine cand predica. NEEEE
    Auzi ma, la noi in politica avem turnatori si stim cum sunt tratati, voi cu cei pe care ii aveti ce faceti? Ii ajutam sa marturiseasca, sa-si ceara iertare si cautam sa-i sprijinim in drumul lor greu spre ceruri. Asta imi place:ii pare rau pun si eu umarul sa-l ajut, e pui de naparca si nu se pocaieste ma despart de el in vazul tuturor. Camaraderia este frumoasa dar ea nu poate exista fata de cei ce toarna la vrajmas si nu le pare rau.


  34. … tot nu sunt deacord cu spalatul in public, dar nu are rost, sunt pareri diferit.
    Ma rog Domnului sa ne lumineze pe toti in aceasta privinta


  35. Vad ca dezvaluirile de pe blogul lui Daniel M. continua. Foarte interesanta informarea privind dialogul lui Iosif Ton cu Moscovici. Daca intr-adevar Iosif Ton era impotriva lui Wurmbrand, apoi declarandu-se prieten al acestuia, faptul este detestabil. Daca face respectivele declaratii doar din considerente politice, iar este detestabil. Jalnica istorie. Cine o fi consemnat dialogul. DM este de parere ca apartine lui Tunea I. Dupa ce am vazut si pozitia lui A. Popescu nu stiu daca pot sa mai vad in Iosif Ton un fost luptator pentru drepturile credinciosilor. Mi se pare ca totul a fost doar pentru a atinge alte scopuri. Unele, cred, personale: de marire, de orgoliu, altele impuse.


  36. DAcă Domnul nu le-a spălat fariseilor hainele prin public, nu ştiu cine a mai făcut-o…
    Daniel, poţi să nu fii de acord cu spălatul rufelor în public, este mai bine acolo, decît puturoase, eşti de acord…

    Tu te plîngeai mai ieri că pute prin bisericile noastre de lipsa călăuzirii Duhului şi de oameni integri… nu mai bine facem un pic de aeririre, măcar aşa, un pic de înviorare de dimineaţa…

    Şi mai este ceva, unii dintre aceştia sînt ÎNTRE noi, dar nu sînt DINTRE noi… daţi-mi voie să îmi iau luxul de a mă distanţa de unii pe care nu îi consider fraţi, deşi înting în acelaşi blid cu noi mîinile pătate …

    Draga Cristi B. asta-i numai începutul.. relaţia mea cu RAsvan a început tocmai de la o tensiune pe tema asta… pe tema deconspirării. Mi-a devenit un priten apropiat pentru că iubeşte adevărul…

    Daniel Mitrofan, dacă nu este călcat de vreo maşină prin Bucureşti, este full loaded…

    Despre I.T. s-a scris şi se va mai scrie, şi de bine şi de rău, vor fi apărători şi detractori… Istoria îi va face dreptate şi dînsului pînă la urmă…


  37. Asistam in ultima perioada la o rafuiala fireasca tardiva si paguboasa intre anumiti slujitori ai Cuvantului.Scopul pocaintei invocat afecteaza grav marturia Evangheliei si a evanghelicilor in societatea actuala.Cred ca intorcandu-ne la blandetea si smerenia caracterului Domnului Isus si la etapele reglementarii oricarui conflict din si in Biserica(Mt.18), vom putea fi si in continuare lumina si sarea lumii dezorientete si depravare.Invitatia pe care mi-a pus-o Dumnezeu pe inima este exprimata in urmatoarea poezie si prin ea dorescsa cuprind intreaga fratietate.

    Atentie crestini !

    Opriti-va sa v-atacati crestini
    O lume-ntreaga zace in pierzare,
    Voi sunteti frati nu mai sunteti straini
    Iar cei din jur tanjesc dupa salvare.

    Dar judecati mai aspru ca oricand
    Eul ce-n voi in loc sa scada creste,
    Si-apropiati pe cei mai slabi iertand
    Caci doar iertand iertarea va prieste.

    Diavolul,lumea sunt ai vosti dusmani
    Voi sunteti aliati intru` credinta,
    Nu va-mpartiti pe functii sau pe bani
    Caci gradele se iau in suferinta.

    Opriti-va sa va raniti confrati
    Sunt inca miliarde in pierzare,
    Daca Rapirea o mai asteptati
    Veniti sa adunam recolta mare. Pastor Nelu Rosu


  38. frate pastor,cum mai putem fi noi ceea ce ar vrea Dumnezeu,pentru aceste mliarde_cand noi nu ne rezolvam problemele din ograda noastra
    eu nu vreau nici bani ,nici functii,ci sa deosebim adevarul de minciuna,in biserica unde ma inchin ,sa stiu ca fratii vor curatie,nu salariu,nu programe.

    Domnul Isus cu toata blandetea Lui a luat streangul si a facut prapaad,uitati ce rol ar trebui sa aveti si dv.in biserica dv._cel de marturisitor drept al Adevarului,nu cel de acoperire a pacatului,spuneti pacatului pe nume,al meu ,al dv.etc.

    roulu de a da raul afara,ca cei care il fac sa se pocaiasca,
    si saputem apoi de abia chema oamenii la Hristos,asa ii chemam la minciuna,delatune,cine credeti ca ne mai asculta_
    v+ati fi intors vreodata ,daca ati fi auzit de asemenea lucruri,ca se fac pe la pocaiti?eu una nu!
    ce Hristos propovaduim noi”un Hrustos mincinos?delator?unul care a facut pact cu Iuda?(zicea un frate)
    asistati la rafuiala..cine cu cine se rafuieste? nu vedeti ca cei in cauza nu se pocaesc,nu se rafuie,stau ca porcu in papusoi?uitati ca este o cauza aici,apoi urmeaza efectul?
    dv.vorbiti de parca acuma numai ati intrat in „lumea”crestina///
    Vai uile Domnului Isus ,le-ati uitat?s
    stityi ca acestia mint si nu vor sa recunoasca adevarul,desi au bagat in puscarii pe frati,ca Wurmnrand ,Nicolescu,Popescu Arel ,si nu numai..
    Slabiciune nu e cea care trebuie sa ne caracterizeze,ci taria in caracter si in traire.


  39. Ma frate Pastor, nu te supara pe mine dar mie mi-ar fi frica sa trec si strada cu un luptator ca tine. Pai unde ai citit tu in Scripturi ca cei din lume tanjesc dupa Salvare? Unde ai vazut asta in viata de zi cu zi? Este asa de greu sa citesti despre iertare urmarind fiecare cuvant? Frate pastor trebuie sa citesti fiecare cuvant: Daca fratele tau pacatuieste impotriva ta, mustra-l!Si daca-i pare rau, iarta-l. Luca 17:3. …..si de sapte ori pe zi se intoarce la tine si zice:”Imi pare rau”-sa-l ierti. versetul 4. In acelasi ton si limpezime: si daca nu vrea sa asculte nici de Biserica, sa fie ca un pagan si ca un vames. „… Orice veti lega pe pamant, va fi legat si in cer si orice veti dezlega pe pamnt, va fi dezlegat si in cer.” Matei 18:17-18. Poezie este destula si invatatura data dupa interesul fiecaruia, ce lipseste este fondul: dragostea de Dumnezeu si de aproapele, sfintirea. De ce folos ii este cuiva sa stranga recolta mare care nu-i a lui cand recolta mica ii putrezeste in hambar? Este asa greu de priceput ca Biserica este plina de nelegiuire, pute dar daca o cureti, bandajezi, amputezi -mai ai o sansa domnule pastor. Lasa blablabla-ul si hai la fapte serioase ca pute a mort.


  40. Pentru mine cel ce amputeaza ce nu trebuie amputat se numeste incompetent, dar cel care nu amputeaza ce are de amputat este un criminal de drept comun, o lichea.


  41. un articol extraordinar „Biserica si securitatea” pe http://www.vasilealexandrutalos.wordpress.com , as fi preferat mai multe nume ceva mai clar cu privire la „tortionarii” din cult.sau alternativa ..ca s-au pocait..!


  42. Am citit si eu articolul lui Talos dar se pare ca el se refera la peretii bisericii deaceea nu apar nume a tortionarilor colaboratori si dumnealui nu aduce nimic nou. Mi se pare mai mult ca el doreste ca lucrurile sa ramina asa cum sunt.


  43. Aoleu, Nelut,ule, bine ai venit, prietene (cu Nelu Ros,u ma( s,tiu de 20 de ani)… la Corbu va( recomand eu sa( merget,i sa( vedet,i MArea NEagra(, NElu este un tip extraordinar, cu un simt, al umorului deosebit, dar, Nelu, fa(ra( poezii, te rog, mai rîdem, mai glumim, dar un singur poet nat,ional ajunge 🙂

    Ra(fuiala(… nu, tardiva(, da, pa(guboasa(, da, … putem sa( ne întoarcem s,i la biciul din Templu al Domnului Isus, Nelu? Eu as,a as, vrea… ce spui? S,i la Matei cap. 23, ce spui?

    Îmi pare ra(u ca( abia ai venit pe aici s,i ai s,i fost luat cu „duhul blîndet,ii” 🙂 , dar cred ca( ai apa(sat un nerv care doare…

    Draga Elev, deocamdată nu comentez articolul fr. Taloş pentru că nu l-am citit… am reţinut un singur lucru…
    după moarte vreau să fiu recunoscut ca … pastor.


  44. La multi ani Marius si mult succes in activitate si in demersul in care crezi.
    Fiind mai aproape de generatia ta cred ca nu ma banuesti de simpatii securisto-ceausiste?
    Ceea ce ma preocupa cel mai mult sunt interesele Imparatiei.
    Sper ca nu ai ceva inpotriva poetilor fie si in devenire.Doamne ajuta la mai mult,la mai bine si la mai sfant.Nelu R.


  45. Amin, Nelule, nici nu ştii ce dor îmi e de tine…
    REalmente şi ca să-ţi fac o bucurie aş veni acum iarna, ca noi ştim că adevăraţii prieteni ai celor care locuiesc lîngă mare vin la ei iarna, nu vara.. 🙂

    Mi-e dor de Corbu, Nelule…


  46. Vlad incearca sa nu-ti mai argumentezi comentariile folosind versete din Scriptura ca te faci de ras. In sensul ca se vede de la o posta superficialitatea ta in interpretarea Cuvantului. Aia cu Isus ,rufele si Biserica e tare de tot.


  47. cineva spunea mai sus,cine a colaborat nu a renuntat din pricina mindriei lor de a fi apeciati de aveaa puterea deplina si asa s-au simtit foarte siguri pe locurile lor.Da sunt convinsa ca era una din cauze,sa nu excludem santajul la care au fost supusi multi dintre ei.Din acest motiv nu pot sa-i inteleg dece nu ies in fata bisericilor sa-si spuna ofurile,pentruca sunt sigura ca vor fi multi care ii vor ierta,chiar daca au facut rau. Dar sunt convinsa de o categorie de pastori care considera ca trebuie sa-si ceara iertare doar de la domnul nostru si de frati nu mai este nevoie,fratii ramin undeva la picioarele lor mai departe.Acst lucru chiar provoaca durere multora


  48. Toti ar trebuii sa marturiseasca .


  49. Am observat ca foarte multi predicatori mai ales din srainatate au asa o stare de nervozitate Chiar la congresul din AMERICA au inceput si ei sa zica in predicile lor ca nu sint ceia ce trebuie.SA fie un semn bun?


  50. Cred ca noi toti nu mai suntem ceea ce trebuie,trebuie sa ne apropiem de Domnul mai mult ascultandu L
    Da,poate ca e un inceput.


  51. Salut schimbarea de atitudine a lui Daniel Mitrofan. Vad c-a decis (comentariu la Cuvint explicativ) sa-l creada pe Tzon pe cuvint. Desi tardiv, mai bine mai tirziu decit…la urma urmei, pina la proba contrarie ar trebui sa ne credem fratele, fie el chiar Tzon.
    Nu cred ca Daniel e sarcastic, de-aceea salut schimbarea lui de atitudine. Poate va fi urmata si de altii.


  52. Frate Doru,nu cred ca ati fost atent.Nu fratele Daniel Mitrofan scrie acolo,pentru ca el scrie „centruldeistoriesiapologetica” si nu Daniel,asa ca nu cred ca s-a intors ca vantul ….iertare..
    Am vazut azi ce v-a scris fr Daniel dumneavoastra,tot centruldeistoriesiapologetica semneaza,asa ca ati gresit si trebuie sa reveniti asupra afirmatiei,pentru ca asa e corect.


  53. Elisa, Daniel Mitrofan si ceilalti:
    Da, am gresit. Credeam ca Daniel este Daniel Mitrofan. Imi cer iertare de la dinsul. Dinsul nu si-a schimbat stitudinea despre IT (spre regretul meu).
    Oricum, afiratia mea a fost greita, ignorati-o dac nu ma puteti ierta.
    Doru Radu, Detroit


  54. VOIAM DOAR SA VA FAC ATENT,
    SE INTAMPLA ORICUI.
    NU CREDEAM CA FR.DANIEL,SA IA ASA DE SIMPLU IN CALCUL DINTR-O DATA,UN LUCRU,CARE DE FAPT, NU A AVUT LOC:POCAINTA!
    CEEA CE A FOST F.SERIOS DEZBATUT FARA REZULTAT,CACI FRATII NU AU DORIT POCAINTA ,CARE NE-O RECOMANDA NOUA.
    DOMNUL CU MILA lUI!
    SA-I MULTUMIM CA INCA NE MAI TINE!


  55. Elisa:
    Multumesc pt atentsionare.
    S-aveti parte doar de bine!



Lasă un răspuns

