h1

Persecution in Romanian Baptist Life

Ianuarie 26, 2008

Aşa se intitulează cartea scrisă de Aurel Mateescu, colegul nostru de blogging  şi nu numai. Aurel este pastor în Vancouver, Canada.

Lucrarea sa este un alt pas spre o analiză ştiinţifică a fenomenului persecuţiei religioase, adică exact ceea ce aşteptam, subiectul nostru de discuţie din ultimele zile.

Din păcate, fiind o lucrare foarte tehnică a fost publicată de Editura Universităţii Emanuel într-un tiraj destul de mic.

Mulţumim, Aurel, pentru munca ta. Sper să fie de folos.

coperta-1.jpg

Imaginea de pe copertă reprezintă o uşă de biserică baptistă închisă cu sigiliu de autorităţile comuniste.

Ah, ce coincidenţă, uitasem.

Azi era ziua de naştere a lui Nicolae Ceauşescu…

10 comentarii

  1. Asa s-a imprimat de tare in memoria nt aceasta zi ca si fara sa vrei zile ca 15 ian ,24 ian ,26 ian ,1mai ,23 aug , nu le poti uita si sa vrei . Dar pe langa ziua mortii nt trecem nepasatori in fiecare an.


  2. nu, şi acelea mi le aduc aminte, eu îmi aduc aminte mai ales zilele morţii decît zile de naştere, nu ştiu de ce

    Cred că sînt mai importante acelea..


  3. Interesanta carte…
    Pacat ca dogma ateista a regimului comunist a ajuns la asemenea persecutii ale libertatii religioase. De fapt orice persecutie ar trebui puternic condamnata. Sa speram ca se invata din greseli, desi am observat ca tinerii de azi zic ca era mai bine pe vremea comunistilor, probabil ei sunt o reflexie a gandurilor parintilor.

    Am vazut azi niste iubitori de Ceausescu la mormantul lui, band un pahar cu vin cu poza pe masa.

    National Geographic a avut un articol foarte echilibrat despre regimul comunist, cred ca luna trecuta.


  4. multumesc Marius!
    asa in ‘cinstea ‘ raposatului 🙂


  5. Frate Aurel cum pot avea si eu o carte


  6. persecutia e un subiect mai mult decat ignorat in harta culturala romaneasca…gestul aparitiei cartii e de aplaudat.


  7. pentru Nicu: exemplarele putine pe care eu le-am avut s-au epuizat. nu stiu daca editura are, mar are sau a avut la vanzare… Cel mai bine este sa-i intrebati pe ei, editura Universitatii…
    Asa cum spunea si marius, au fost exemplare putine…


  8. Dumnezeu e ateu, este o dezbatere interesantă, cine a ucis mai mulţi oameni, ateul sau omul religios…

    Draga Aurel, nu ştiu daca Corneliu a oprit, mai multi mi-au cerut cartea ta.


  9. Marius,
    nu am control asupra distribuirii exemplareleor pe care le are editura. Ale mele, putine cate au fost, s-au epuizat.
    Cel mai simplu ar fi sa fie intrebata editura daca mai are exemplare de vanzare.


  10. […] lui Marius Cruceru pentru postarea prin care remarca aparitia cartii. cartea reprezinta o contributie limitata la analiza […]



Lasă un răspuns

