h1

Manha de carnaval

Ianuarie 28, 2008

Mi-am făcut un cadou de ziua mea! O dimineaţă de carnaval 🙂 Nu-ş cum se face… că de 20 de ani tot împlinesc 17 ani. Cel puţin aşa spune lumea, că am rămas la mintea aia… 🙂 Unii, nu toţi!

Cum poţi să ai blog dacă n-ai 17 ani, hai, măcar 27…

M-am uitat din nou după vechii mei prieteni, cei care mi-au făcut viaţa senină la 17 ani… ore întregi, ore întregi.

I-am imitat, le-am cîntat bucăţile, am încercat să transcriem 32imile şi 64imile…să facem glissandourile fără scîrţîit, să sărim din poziţia III în XII fără să căutăm cu privirea pe griff…

Păcat că n-am găsit în trio-ul meu preferat De Lucia, McLaughlin, Al di Meola, dar şi Coryell e bun.

Oricum Paco e aristocratic. Coryell prea repetă urcarea aceea în diminuată, după părerea mea, chestii de gust.

Flajeoletele… perfecte şi la vreme. John nu se poate abţine la sfîrşit de la altele

M-am tot întrebat, după o improvizaţie de 10 minute cum o să sfîrşească piesa asta….

57 comentarii

  1. ti-as spune ‘la multi ani!’ dar nu am inteles care ii ziua de nastere 🙂


  2. azi… la ora 3 noaptea, de aia sînt „bufnita…” 🙂


  3. Manhã de Carnaval

    I’ll sing to the sun in the sky,
    I’ll sing ‘till the sun rises high,
    Carnival time is here,
    Magical time of year,
    And as the time draws near,
    Dreams lift my heart!

    I’ll sing as I play my guitar,
    I’ll cling to a dream from afar,
    Will love come my way,
    This Carnival day,
    And stay here in my heart?

    Will true love come my way,
    On this Carnival day,
    Or will I be alone with my dream?

    Music by Luiz Bonfa and lyrics by Antonio Mariz, 1960
    English lyrics by George Weiss, Hugo Peretti and Luigi Creatore ( Hugo & Luigi )


  4. OOO, mulţi ani trăiască pătratul şi lumea la pătrat! Domnul să dea inspiraţiune, să toarne adică, precum un ceai de trandafir în ceaşca de dimineaţă!

    Chestiile drepte să se înmulţească!

    Na, că m-a apucat şi pe mine damblaua azi-noapte după 12. Cam asta a ieşit deocamdată (a fost copată ea de mai multă vreme, de fapt). Atunci eu, la 27, e ok? 🙂 Deci o fi un mod paranormal de manifestare a sărbătoririi zilei tale? 😛

    La mulţi, mulţi ani!


  5. la multi ani fr Marius. Ferice de cei care traiesc cu Domnul. La multi ani. Ps 20


  6. M-a întrebat Natalia… de ce carnaval?

    Păi uitaţi-vă la versuri,
    Nu există dimineaţă de carnaval, carnavlul este numai seara.

    toţi carnavalianzii sînt singuri dimineaţa…

    Blogul este ca un carnaval, majoritatea sînt cu mască…
    Sînt puţini „adevăraţi”, prieteni care şi-au scos măştile, pentru a trece de la „persona” spre „persoană” (persona înseamnă mască în latină)

    Nu v-aţi simţit cîteodată într-o „singurătate aglomerată” sau într-o „aglomeraţie singuratică” 😦


  7. La multi ani binecuvantati!


  8. … oamenii luminati se nasc noaptea! Vorba romanului: misto!


  9. patratosu wrote: „Nu v-aţi simţit cîteodată într-o “singurătate aglomerată” sau într-o “aglomeraţie singuratică” 😦 ”

    oo…ba daaa…avea tata o vorba: „e lume multa, si oameni putini” …dar in acelasi timp ne-a invatat sa pretuim oamenii ãi` putini care sunt.

    si din partea mea, multe aniversari (de 17 ani 🙂 ) de ‘carnaval’ in continuare.


  10. Domnul să facă să lumineze faţa Lui peste tine în fiecare zi. Domnul să te binecuvinteze şi să te ocrotească pe tine şi familia ta, pe soţia ta, pe copii tăi.
    Domnul să-ţi binecuvinteze lucrarea pe care o faci şi Biserica pe care o păstoreşti. Domnul să-ţi dea har şi putere în fiecare zi, în toate lucrurile pe care le faci. Domnul să te călăuzească cu mesaj potrivit ori de câte ori te ridici să predici cuvântul, să binecuvinteze pe cei ce te ascultă să se alipească de Domnul. Domnul să te întărească şi să te sprijinească în toate problemele cu care eşti confruntat, să-ţi dea belşug de înţelepciune şi pricepere.
    Domnul să te ocrotească în toate drumurile tale, să te păzească la plecare şi la sosire. Domnul să te păstreze curat şi sfânt, în sănătate şi în putere ca să poţi să faci lucrarea la care ai fost chemat şi cel rău să nu aibă niciodată putere asupra ta.
    Domnul să-ţi dea belşug de pâine şi să se îndure de toate nevoile tale şi ale familiei tale.
    ‚‚Să te asculte Domnul în ziua necazului, să te ocrotească Numele Dumnezeului lui Iacov, să-ţi trimită ajutor din locaşul Său cel Sfânt şi să te sprijinească din Sion! Să-şi aducă aminte de toate darurile tale de mîncare şi să primească arderile tale de tot! Să-ţi dea ce-ţi doreşte inima şi să-ţi împlinească toate planurile tale!’’
    Te binecuvântez în numele Domnului, fii binecuvântat.
    La mulţi ani Frate Marius!


  11. Aici mă opresc şi îmi scot pălăria,
    bolmojesc „La mulţi ani!” şi mă dau îndărăt
    cu sfiala aceea ce şi-o-nfrânge tichia
    când pe-un prinţ se aşează cu panaşe cu tot…


  12. Ferice de cei fara prihana in caile lor,care umbla intotdeauna dupa legea, Domnului!
    Ferice de ceice pazesc poruncile Lui,cari-L cauta din toata inima lor.
    La multa sanatate si multi ani fericiti aproape de Domnul!langa Natalia si copii.Multa pace si binecuvantare cereasca!


  13. […] e un articol neplăcut, ci dimpotrivă, unul aniversar! Şi dacă adunăm 28 ianuarie 1971 cu 28 ianuarie 2008, ziua de astăzi, atunci putem să-i spunem […]


  14. Un calduros La Multi Ani.

    Cineva, odata, ma suna la radio ca sa dea o dedicatie cuiva apropiat. La mesajul de felicitare, urarea arhirecunoscuta, imi spune sa nu zic la multi ani, ca asa zice lumea. Atunci am zis ca o sa-i fac pe plac si am sa spun: „la putini ani”. A ras si a zis ca e bine cum voi zice.

    Marius, iti doresc multa sanatate (in orice conditii), si bucurie din belsug pe care s-o poti revarsa ppeste familia ta.
    [audio http://www.filefreak.com/pfiles/45659/Lma.mp3%5D


  15. Marius, daca ti mouse-ul deasupra linkului, se va deschide un player. Apoi, play. 🙂


  16. La multi ani frate Marius si Domnul sa va dea in continuare aceeasi inima hotarata si tare pentru Adevar.


  17. alta varianta a versurilor,
    poate asta se potriveşte mai bine

    A Day In The Life of a Fool
    (Mariz-Bonfa-Sigman)

    A day in the life of a fool
    A sad and a long, lonely day
    I walk the avenue
    And hope I run into
    The welcome sight of you coming my way

    chorus
    I’ll stop just across from your door
    But, you’re never home anymore
    So there, in my room
    And there, in my gloom
    I’ll cry, tears of good-bye

    Till you come back to me
    That’s the way it will be
    Everyday in the life of a fool.

    chorus


  18. http://www.youtube.com/watch?v=9cadbYIzhqQ – cine cauta gaseste.


  19. La multi ani frate Marius! La multi ani si Patratosului!
    cristi cozma, L.A


  20. La cât mai mulţi de 17 ani 😀 şi unul singur!


  21. La multi ani, Marius!


  22. La multi ani binecuvantati,Marius si cel putin la fel de plini de seva ca ultimii 17
    ! inca n-ai ajuns la jumatatea drumului!!! 😉 pastreaza-ti fortele proaspete!


  23. Va doresc multi ani fericiti in Domnul. Ati fost si sunteti o binecuvantare pentru mine de cand v/am cunoscut. Domnul sa fie cu dvs mereu!


  24. Din toata inima” La Multi ani”!!!!!!!!!!! neintinati cu Dumnezeu.


  25. Draga Aurel… te-ai lămurit… azi a fost 🙂
    Camix, da, trăiască şi lumea la pătrat… mai ales asta sper să îmi supravieţuiască..

    Mulţumesc, de asemenea, Cornel, Iota, Elisa, Anayana, Alin Suciu, Nicu, Ina

    Mari, ce bine zis… lume multă, oameni puţini.

    Prietene, şti că ai muncit la textul ăla… îţi mulţumesc, l-am salvat deja într-o altă parte, să mă gîndesc la el.

    Ionatane, şi poezia ta este salvată şi dăruitoare de zîmbet… ridic basca mea în colţuri către tine, bardule.

    Pety, am ascultat melodia… o dată, manha am ascultat-o de mai multe ori 🙂 Dar mi-au plăcut cuvintele melodiei tale, mai mult decît melodia…

    Fun, inima este slabă, dar hotărîtă 🙂

    Ştiu, ştiu Mediteranian Sundance, îl ştiu pe de rost, fiecare notişoară… l-am ascultat de sute de ori, în varinta originală din anii 80, pe cînd încă mai piratam casete.. atunci era voie şi chiar încurajam fenomenul ca expresie a libertăţii.

    Am acum tot Friday Night in SanFrancisco… genialissim concert.

    Cae, te-ai deconspirat că aşa ai vrut tu? Te salut, Cristi Cosma!

    Cine ştie, Ciprian, poate că am trecut demult de jumătate… încă cîteva fibrilaţii şi … gata 🙂


  26. Stiu, piesa este cam … manelista.
    N-am gasita alta piesa crestina romaneasca potrivita momentului.

    Data viitoare ceva ce-mi place mie. Michael Card.


  27. Un pusti minune (mai „tare” decat manhaua):

    Iar audio, pt 28 februarie:

    [audio http://www.filefreak.com/pfiles/45659/MC.mp3%5D


  28. Multi ani binecuvantati de Domnul!


  29. La Multi cu Isus, frate Marius!!!

    Ieri am fost ales de catre biserica ca si pastor


  30. Marius, fibrilatia nu ucide prin ea insasi 😀 ; ce ti-a spus profu’ Capalneanu, ti-aduci aminte,nu? asa ca, don’t worry, be happy! ai pe langa toate celelalte, inca 517.000 motive de bucurie! si-aici chiar nu esti la jumatate! 😉

    PS: n-am stiut ca e ziua ta, n-am intrat pe blog decat dupa ce am vorbit la telefon: La multi ani!


  31. Camix, welcome în blogsferă…

    Nicu, mulţumesc,
    Acum ieşim seara cu familia…

    Lui Dorin nu îi pot răspunde. M-a pus într-o situaţie imposibilă. Dacă îi spun „Mulţumesc”… atunci înseamnă că sînt de acord cu faptul că mă face „eretic”…. ori nu sînt nici eretic şi nici în căutarea lui Dumnezeu.

    L-am găsit deja… în rest…. nu-mi place Andra, dar … asta este…

    Domnul cu mila. Apreciez că a spus ceva de ziua mea naţională 🙂


  32. Mulţumesc, Cipri… ştiu, ştiu… dar lasă-mă să mă alint şi eu, să fiu puţin ipohondru… să mă fac că sînt bolnăvior…

    Vorba unui copil…
    Cînd o să fiu mare vreau să mă fac „bolnav”

    Da de ce, puiule?

    PEntru că fratele meu bolnav are tot ce vrea..

    Mulţumesc, Ezdrah, abia aştept să ajung în oraşul.. ăla..


  33. La mulţi ani !!!
    Te iubesc !!!
    De la Naum
    Pt. Tati


  34. Mulţumesc, dragă Naum…
    Mulţumesc şi pentru cadoul de azi 🙂

    după ce te faci Narnian, te aştept în „patria bărbaţilor”…

    trebuie să îţi dea colţul bărbii,
    trebuie să înveţi să priveşti unele lucruri numai cu colţul ochiului
    trebuie să înveţi să zîmbeşti în faţa unora numai în colţul gurii
    şi trebuie să înveţi „să dai colţul” onorabil şi cavalereşte..

    iată patru colţuri pe care trebuie să le înveţe orice bărbat 🙂

    Tati


  35. Cu plăcere


  36. 😀 😀 😀
    fiul unui frate-stalp al bisericii locale, fiind intrebat ce vrea sa se faca cand va fi mare, a spus simplu: HOT 😀 😀 😀


  37. LA MULTI ANI FERICITI, LA MULTI ANI CU FAMILIA SI LANGA DOMNUL TRAITI!!! 🙂
    Ps. 28: 6-7


  38. Intre atitea urari de „La multi Ani” e usor ca fiecare mesaj sa se piarda in multimea celorlalte si, la un loc, sa nu insemne nimic. Dar ia-le cite una, cite una si bucura-te de fiecare.

    La Multi Ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  39. la multi ani!!! sau, cum spune mereu mamaița mea, SA TRAIESTI VESNIC!!! (siguranta asta stiu ca o ai:))
    si multa binecuvantare si har in continuare!!!


  40. Pătrăţos, grazie şi aici. e bine să fii welcomat. Se permit licenţe de-astea agramatice după traducere, nu? 😀

    Şi poate ne spui, dacă vei vrea, ce cadouri ai primit. Sau unele din ele. Să ne enjoyim împreună. 🙂


  41. La Multi Ani Frumosi alaturi de El si de cei dragi tie!


  42. draga Logik, mi-am dat seama că asta-i cea mai mare binecuvîntare pe pămînt din partea lui Dumnezeu, familia!

    Camix, sigur… ce cadouri? De la familie … cele mai frumoase.

    Betty, aş vrea să trăiesc pînă la 72 sau 84, de ce astea două vîrste?

    Am scris în altă parte despre asta ..

    https://patratosu.wordpress.com/2007/06/13/de-ce-as-vrea-sa-traiesc-pina-la-72-de-ani/

    Le citesc pe fiecare la rînd, Dani,

    am făcut ca Mister Bean, mi-am pus singur în şosetă cadoul şi l-am desfăcut ca şi cum ar fi venit de la cineva drag 🙂

    Am anunţat în tot tîrgul că e ziua mea şi cînd primeam cîte un SMS îi spuneam Nataliei.. „Uite cîtă lume mă iubeşte… vezi toţi şi-au adus aminte că e ziua mea” 🙂

    Smarandiţa popii… Psalmul 28 este un psalm bun.


  43. Draga Marius,
    Ma altur si eu tuturor celor care astazi ti-au urat „La multi ani fericiti!” Multa sanatate, bucurii spirituale „precum in cer, asa si pe pamant”. Putere de munca si sa ne daruiesti cat mai multe pagini care sa ne bucure sufletele si sa ne apropie inimile intru Hristos. Te felicit sincer pentru tot ce ai reusit sa faci in acest loc in care ai reunit o adevarata adunare ecumenica, gandindu-ne cu toti la Biserica cea Una, asa cum a intemeiat-o Domnul cel inviat.
    La multi ani Draga Patratosule!

    Cu mult drag,

    Alex


  44. Ahahahahahhahha!! Deci aşa! Şi Natalia ce-o zis? „Lasă, că te ştiu eu, tu cu blogosfera…? 😀


  45. Pana la urma tot fac eu de un radio cu lampi. M-as bucura enorm sa ti-l pot oferi personal.

    Numai bine!


  46. Frate Marius, La Multi Ani, cu har si bucurii!

    Multumim ca ii impartiti si cu noi, pe acest blog!


  47. Acesta este cadoul meu pentru ziua ta de naştere Marius. O melodie care-mi place foarte mult .


  48. La multi ani binecuvantati de Domnul!


  49. …iar uneori lumea în care te/mă învârti(m) este chiar aşa


  50. draga Viorel, mulţumesc pentru melodie, da, aşa este lumea…. noi ne învîrtim în ea şi ea se învîrte cu noi…. te mai miri că pe unii îi apucă greaţa?

    Mulţumesc Paul şi Silvan… nume biblice! 🙂

    Alex… spui cuvinte foarte frumoase şi, am eu impresia, nemeritate… iar o să-mi iasă vorbe că las numai comentariile care mă laudă, dar azi mă alint şi eu un pic.. că vor veni zile şi mai grele

    Aş considera o mare onoare să ne întîlnim personal, Alex, şi fără radio…


  51. Şi ca să încheiem frumos şi cum se cuvine înainte de noapte îţi adaug poezia lui R.K. pentru că de urari sfinte nu duci lipsă, dar nici de anatemizări!
    Dacã”…..Dacã-ti rãmâne mintea când cei din jur şi-o pierd,
    Şi fiindcã-o ai te-apasã sub vorbe care dor,
    Dacã mai crezi în tine când alţii nu mai cred şi-i ierţi si nu te superi de îndoiala lor,
    Dacã de aşteptare nu osteneşti nicicând,
    Nici de minciuna goalã nu-ţi clatini gândul drept,
    Dacã, izbit de urã, nu te rãzbuni urând şi totusi nu-ţi pui mascã de sfânt sau de-nţelept,
    Dacã visezi, dar visul stãpân de nu ţi-l faci,
    Sau gândul, deşi judeci, de nu ţi-e un ţel,
    Dacã-ncercând triumful sau prãbuşirea taci şi poţi, prin amândouã trecând, sã fii la fel,
    Dacã înduri sã afli cinstitul tãu cuvânt,
    Rãstãlmãcit, naivii sã ducã în ispitã,
    Sau truda vieţii tale, spulberatã-n vânt,
    De poate iar s-o ‘nalţe unealta-ţi prea tocitã,
    Dacã poţi strânge toate câstigurile tale,
    Ca sã le joci pe-o carte şi sã le pierzi aşa,
    Şi iarãşi de la capãt sã-ncepi aceeaşi cale,
    Fãrã sã spui o vorbã de neizbânda ta,
    Dacã poţi gândul, nervii şi inima sã-i pui,
    Sã te slujeascã încã peste puterea lor,
    Deşi în trupul firav o altã forţã nu-i afarã de voinţa ce le impune spor,
    Dacã te vrea mulţimea, deşi n-ai linguşit,
    Şi lângã şef tu umbli ca lângã-un oarecare,
    Dacã de rãi sau prieteni nu poţi sã fii rãnit,
    Dacã nu numai unul, ci toţi îţi dau crezare,
    Dacã ajungi sã umpli minutul trecãtor,
    Cu şasezeci de clipe de vesnicii,
    Mereu, vei fi pe-ntreg Pãmântul deplin stãpânitor ,
    Şi, mai presus de toate, un OM –copilul meu!


  52. Am nadejde ca ne vom intalni. Le randuieste Dumnezeu mai bine decat oricine pe toate. Mai ales acolo unde este dragoste si credinta. Nu sunt laude nemeritate. Sunt ganduri sincere. Sa-ti dea Dumnezeu numai bine, tie si familiei. Si mai ales multa sanatate si putere. Caci ai o inima mare.
    Ma gandeam ca a fost saptamana ecumenica de rugaciune. Ceea ce se intampla aici zi de zi si nu doar intr-o singura saptamana, este un adevarat ecumenism. E mare lucru sa regasim „potecile” dintre inimi, dincolo de orice piedici. Caci inimile vor fi primele pe care Domnul le va cerceta la judecata. Am intrat pe aceasta pagina dintr-o curiozitate. Am gasit cu uimire „Patericul”, „Patristica pentru pocaiti”, icoane si alte lucruri si discutii minunate. Dar mai ales o inima deschisa tuturor, si parerilor bune si mai putin bune. Desi stim ca Dumnezeu ne iubeste deopotriva, buni si rai, uitam adesea aceasta bunatate. Cat de bine e cand cineva iti mai aduce aminte de acest lucru…
    Marius, eu te vad in acest loc ca un… avvă din vechime, la care multi vin sa caute „cuvant de invatatura”. Pe care il gasim si odata cu el…bucuria! De a fi impreuna, de a-L marturisi pe Hristos, de a ne regasi unii pe altii.
    Stiu ca unii vor zice cu duritate:ce sa cauti la pocaitul asta? Iar unii pocaiti vor zice: ce cauta si…”lupul” asta aici? …Dar toti avem de invatat unii de la ceilalti. Si mai ales sa invatam ca Hristos e UNUL si acelasi pentru toti.Si asta si vrea de la noi: „ca toti sa fie UNA”.

    Cu drag si prietenie…


  53. Este foarte târziu, doar ce am ajuns de la întâlnirea de comitet ( da, a fost un comitet mai „colţos” ) 🙂 dar am vrut neapărat să vă spun un La mulţi ani şi să vă dea Domnul multă sănătate şi mult har în slujire şi în familie.

    Vă mulţumim pentru toate lecţiile predate şi în acest loc! Vă mulţumim pentru integritatea, curajul cu care ne-aţi slujit şi prin acest blog.

    La mulţi ani cu Domnul pe Calea Îngustă!


  54. La mulţi ani!
    Ce chestie!… În juneţile mele june, şi eu făceam arpegii la chitară, o ora-două pe zi, visînd sa ajung la dexteritatea băieţilor ăstora. 🙂 Ehei! ce vremuri!…


  55. Draga Viorel, am ascultat de multe ori în copilărie poezia aceea, îmi aduce aminte de multe lucruri… Cristi Ţ o spunea cu talent..

    Alex, nici eu nu mi-am pierdut încă speranţa, sigur că ne vom întîlni… dacă nu, aici, dincolo, după ce ne mutăm, vorba lui TAmango 🙂

    Ambasadorule, mulţumesc că ţi-ai consumat nervii, după o şedinţă de comitet şi cu blogu ăsta… LEcţii? Noooo… doar prietenie, aici numai prietenie, la şcoală lecţii.

    Draga C.P.B, mulţumesc de urare, cam aceleaşi lucruri le făceam şi eu prin liceu, cu băieţii de la Eminescu şi CAntemir, prin Iaşi, se pare că am copilărit prin aceleaşi vremuri, nu prin aceleaşi locuri… dar vremurile….da, ce vremuri 🙂


  56. am primit cadoul,pentru zua de ieri:))
    Multumesc cui mi l-a trimis”limitele neprihanirii”
    Inseamna ca daca „am cerut””Domnul mi-a dat”
    Pety a fost asa de atent..si azi mi-a trimis predica,de ziua sarbatoritului:))
    Ma bucur ca pot”sa ma bucur”
    Cu cei care”vor sa ma bucure”
    Mi-a mers drept la inima,nu degeaba au unii ce au cu moldovenii,stiu ce au ,le e ciuda ca au vorba calda,
    apropiata de sufletul omului(oricum cu „totul alta”
    de cum credeam de’AICI”


  57. draga Elisa, măbucur că ai primit ceea ce aşteptai.

    Domnul să îţi dea bucurie în ascultarea acelor mesaje,
    a Lui să fie slava…

    Eu sînt un moldovean născut la Ploieşti, care trăieşte în Ardeal, cu soţie din Oltenia, armata în Dobrogea şi şcoala la Bucureşti



Lasă un răspuns

