h1

Update statut: A apărut statutul şi în forma electronică.

Ianuarie 29, 2008

Statutul Cultului este deja publicat şi în formă electronică.

Pentru cei care au abonemente pe http://www.indaco.ro este destul de simplu să îl acceseze. Apare în aceeaşi formă în care a fost publicată în Monitorul Oficial.

Deja toţi membrii Consiliului Uniunii au parte de exemplarul oficial.

Atenţionare: Politica M.O. prevede ca textele apărute prin intermediul acestui oficiu să nu fie distribuite în regimul „cut and paste”!

10 comentarii

  1. copy&paste e bun?


  2. ooo doamne
    pai faceti fratilor u un pdf si apoi ala nu e cut and paste
    🙂
    vrem si noi 🙂


  3. chiar asa, vrem si noi, ca doar suntem baptisti, sa avem habar cu ce se intampla. Ma gandeam ca asta e un update, multi dintre noi n-am stiut nimic niciodata. Asteptam deci un pdf 😀


  4. […] « despre baptisti si persecutie Statut Cultul Baptist ianuarie 29, 2008 Marius ne anunta ca a  statutul este publicat. Daca il doriti il […]


  5. Draga Winnetou, Aurel Mateescu l-a afişat pe blogul lui..

    Vezi că este link-ul acolo. Părerea mea este că ar fi trebuit cerută permisiunea consiliului, dar poate sînt eu prea spăşit şi prea smerit 🙂


  6. da ar fi trebuit ceruta parerea, dar pana una alta ar fi trebuit sa avem si noi posibilitatea sa ne informam: „cine este consiliul asta?” cui sa cerem parerea si pe ce cale? 🙂
    poate o pagina de web cu o lista de nume a membrilor din consiliu, cu adrese de email si numeer d etelefon ne-ar fi ajutat. 🙂
    sau poate si mai de ajutor ne-ar fi fost sa citim anuntul de la patratosu pe pagina de web a uniunii si sa putem descarca de acolo pdf-ul.

    pasarea malai viseaza. 🙂
    bat siu saua sa priceapa iapa. 🙂


  7. ar fi trebuit cerută părerea coautorului.
    da, normal ar fi fost să apară în oficioasele cutului mai întîi.
    A apărut în Creştinul Azi…

    Oricum ceva este mai bun decît nimic… n-am publicat eu statutul şi l-am lăsat pe Aurel ca să ia el toate scatolcele 🙂 … Eu am porţia mea 🙂

    Lasă că pe el nu-l ajung că e departe…

    ştii cum este proverbul complet?

    „pasărea mălai visează şi nebunul, balamuc”


  8. Frate Marius, te-am intrebat cu ceva vreme de statut si nu m-ai informat corect, tinea-i sus si tare ca, comitetul este ales pentru 2 ani, te-am intrebat in mod intentionat sa imi confirmi, dar m-ai ,,tras una,,sub centura… Eu m-am uitat azi si am vazut ca un comitet este ales pentru patru ani, deci, te rog sa citesti atent si daca nu stii sa nu incerci sa duci in eroare, te rog sa nu il stergi, ci sa il postezi acest mesaj.
    Eu cred ca este bine sa nu te consideri singur intelept, sa nu te dai,,mare,, ca imi dau seama ca ai si niste lacune, pot sa iti spun mai multe despre dumneata, despre trecutul tau, despre viata ta… daca nu te potolesti, am sa dezvalui ceea ce nu ti se pare ca ar putea fi scos la iveala, asa ca am un sentiment ca te-ai considerat ,,sus,, si nimeni nu pate sa iti spuna ca poate fi si altfel.
    Eu iti doresc multa intelepciune, multa putere de munca si sa lasi relatiile si afinitatile dubioase cu acest Razvan… ca asa cum va,,iubiti,,acum, la fel va veti musca intr.o zi…


  9. CRED CĂ TREBUIA SĂ FIE ACCESIBIL COPIEREA ACESTUI ACT IMPORTANT FIECĂRUI MEMBRU, CU ATÂT MAI MULT CU CÂT SUNTEM LEGAŢI LA INTRNET, ÎN DIFEITELE REŢELE DE COMUNICATII, TV, ETC


  10. unui baptist..ce curios ca le stii pe toate,deci tu ai fi cel singur intelept . 🙂
    pe deasupra isei cu pistolul amenintarii . 😦
    si atunci mai dai nsfaturi altora . 🙂
    Nu e prea frumos cat de „duhovniceste ai scris”,
    dupa cat de „informat” esti….trecutul tau e mai luminos? , 🙂
    Oricum conteaza SFARSITUL!
    Deci cere iertare pentru jigniri publice total neintemeiate!

    ….ce urat arata lumea in felul asta!
    Sa fii iubit frate anonim „bapti”



Lasă un răspuns

