h1

WWJD in Top WordPress?

Ianuarie 30, 2008

Aţi văzut adolescenţi din aceia care poartă o brăţăruşă pe care sînt nişte litere.. WWJD?

wwjd-sursa-rainbow-and-promises-com.jpg

Înseamnă What Would Jesus Do!

Ce-ar face Isus?.. Ce-ar fi făcut Isus în cutare sau cutare situaţie…

Bun exerciţiu de imaginaţie! Uneori foloseşte… Mi-a folosit şi mie de multe, multe, multe ori.

Zilele astea m-am întrebat şi eu:

Ce-ar fi făcut Isus dacă ar fi fost în Top WordPress?

Ştiu!

S-ar fi dat jos de-acolo! Rapid!

Isus ar fi căutat imediat pustia.

Luca 4:42 Iar făcându-se ziuă, ieşind s-a dus în loc pustiu; şi noroadele căutau pre dânsul, şi au venit până la dânsul, şi-l ţineau pre el ca să nu se ducă de la dânşii.
43 Iar el a zis către ei: Că se cade mie să vestesc şi altor cetăţi Împărăţia lui Dumnezeu, că spre aceasta sunt trimis.
44 Şi era propovăduind în Sinagogurile Galileei

Nu I-au plăcut niciodată topurile şi nu a căutat mulţimile.

N-a sacrificat niciodată prietenii pentru vulg, n-a făcut baie de popor, s-a ascuns.

Ehehe! Îmi place că sînt în top, fire pămîntească păcătoasă şi rea, ar trebui să fiu prea ipocrit să spun că nu îmi place.

Şi pentru asta scriu, ca să fiu citit, nu? Nu scriu numai pentru mine, deşi îmi face atît de mult bine. Deşi scrisul este un act katarhic, scriu şi pentru că ştiu că sînt citit.

Şi totuşi… trebuie să îmi urmez maestrul.

Am mai multe motive. Ultimele zile mi-au oferit destule. Mi-e dor de „vorbirea însingurată”, de soliloquium.

Vorba lui Ionatan: „WordPressul poate coroda caractere.”

Topul WordPress, ca orice top „este lucru dracului”, vorba lui Sderbach, înţelepţi contemporani ai noştri.

Mă „dau la fund”, dispar, mă duc din Top.

Mă duc un pic în pustie, aşa… ca exerciţiu spiritual, de blogocestivie… (căutaţi cuvîntul, este interesant blagocestivie este forma corectă 🙂 )

Ispita de a rămîne acolo este mare, recunosc.

Vizibilitatea este o tentaţie care are capcanele ei, capcane despre care nu vreau să vorbesc acum.

M-a tentat foarte mult gîndul să mă mut şi eu ca „terorista cititoare” la casă de la bloc(g) 🙂 pe propriul domeniu. Sau ca Gramo la punct ro.
Cred că asta este traiectoria oricărui blog care se respectă, dar mai este pînă atunci.

E complicat, prea complicat pentru puţinul timp pe care îl am, mai ales dacă nu mă ajută cineva.

Voi face tot ce ştiu pentru a coborî din top şi pentru o vreme voi dispărea brusc şi dintr-o dată.. aşa … „ca să mă învăţ minte.” 🙂

Ca să se înveţe minte şi unii care au devenit dependenţi de blogul ăsta şi nu mai citesc nici Biblia… 🙂

Ştiu cel puţin 10 persoane care se vor bucura enorm de chestia asta… ştiu şi mai mulţi care nu vor înţelege gestul.

Dacă trebuie, explic.

Voi continua o vreme tot cu două posturi pe zi, dar voi merge spre un post pe zi şi, dacă cunosc destul de bine platforma wordpress şi celebrul lor algoritm… deja am luat măsuri pentru coborîrea în top. Sper să se vadă curînd. 🙂

…..

Ah, nu plîngeţi, voi, calfe şi zidari… 🙂

Tot aici mă găsiţi, dar nu în TOP, nu pe deal, ci în grădinile de măslini… şi pe muntele schimbării la faţă..

În pustie.

1-spencers-comet-blog-sursa.jpg

Vom rămîne mai puţini şi mai ascunşi… (aşa cum îi stă bine unei minorităţi care are treabă.. .BTW, ce-am avut de demonstrat am demonstrat, cred că ajunge, nu? )

dar, vă rog să mă înţelegeţi bine, dragii tatii:

prefer să pierd mulţimile, poporul, dar nu prietenii,

prefer să îmi pierd popularitatea, dar nu priorităţile

prefer să îmi pierd vizibilitatea, dar nu valorile,

prefer să îmi pierd reputaţia de blogger, dar nu relaţiile

Există viaţă şi dincolo de blog…

Există viaţă şi dincolo de tastatură şi mouse,

Există viaţă dincolo de „sticlă”,

Există relaţii dincolo de topul wordpress.

De aceea nu mă veţi găsi.. AICI şi AICI şi nici AICI

Un pic de post nu strică, nu-i aşa?

Un post de post… vorba lui Daniel din groapa cu lei..

38 comentarii

  1. is tare curios cum vei face asta. 🙂
    oricum cititorii tai fideli te vor cauta cu sau fara top. si in plus postul asta cred ca va avea efect de bumerang, mai multi te vor citi si tot prin top vei ramane ca vrei c anu vrei. 🙂

    atat timp cat scrii vei fi citit. vei „disparea” atunci cand iti vei scoate blogul din lista celor care intra in top. nu poti cere celor de la wordpress sa nu te mai includa?


  2. Cred ca pe de o parte e asa,dar cand te gandesti la frati dragi,de departe,pe care nu+i poti vedea,care se cauta unii pe altii,cand te gandesti ,ca totusi cautam binele si nu raul,chiar daca au fost si din acelea.
    Tot zic si cred ,ca trebuie sa ne rugam pentru absolut orice lucru,hai sa ne rugam cei de pe aici,si cei care am gresit,dar spamuirea,era ca o corectie,dupa care te gandeai,ce ai gresit?de ce> si sa nu o mai faci.
    …In afara de topuri si clikuri..era o legatura intre oameni care sunt departe fizic unii de altii.
    ,,,,Lasam mandria,daca e,copilareste cred,si ne gandim ce e de folos,daca e de folos,,nu topul.
    Domnul sa ne fie calauza,nu se poate desfinta ceva ,asa pur si simplu.:))
    >


  3. Daca,vreti frate Marius sa scadeti in top,dar sa pastrati legatura intre cei din alte tari sau orase,schimbati temele,in totalitate,sa fie doar crestine,de crestere,de invatare,de meditare.


  4. Cine vrea sa-si piarda vremea,o face pe alte bloguri,dar e important,ca sa gasesti blog,cu”tata credincios si sincer”


  5. cum voi face asta? Secret de blogger.
    Da, ştiu, Mircea, sînt în blogrolul cîtorva prieteni.
    Chestia asta o fac mai mutl pentru mine, ca disciplină spirituală
    Este o tentaţie pe care vreau să o înlătur.
    Nu voi dispare de pe net, dar din top, da.

    Nu-i vorba de spămuire, Elisa, tocmai asta este… relaţiile dintre oameni trebuie răscumpărate în tot acest carnavl care este blogul… relaţiile chipurile.

    Este prea mare aglomeraţie şi vreau să fug din mijlocul mulţimii, să mă retrag numai cu prietenii.

    da, voi schimba puţin şi topica.


  6. Eu cred ca un blog crestin in top este foarte binevenit. Chiar ma gandeam zilele astea si ma bucuram asa. .. ca in top este si un blog crestin, daca Domnul a lucrat prin asta macar la viata unei singure persoana, s-a meritat „statul” in top.


  7. si pentru cat timp pleci? 40 de zile?
    pai este exact luna deconspirarii

    cred ca ai avea ce spune in aceasta luna…
    atunci Agora trece pe locul I 🙂

    de asta te retragi sa le lasi lor locul, daca tot le-ai facut atata reclama?

    Vrei sa ramana cei care se dau rotunzi in locul tau?

    Just kiddin…:)


  8. ba patratosu

    vezi ca daca te duci in pustie te intalnesti cu dracu…

    a mai patit-o Cineva…

    oricum du-te (CENZURAT DE PATRATOSU) -ului de pocait, mai scapam de voi si predicile voastre

    are dreptate inaltu Anania

    traiasca parintele Dorin, pupam mana..


  9. Păi… dispariţie aşa bruscă s-ar putea şi dacă trece de la limba română pe o alta. 😕


  10. WWYD? …infrunta consecintele gloriei…:)


  11. Foarte faina ideea:

    Şi totuşi… trebuie să îmi urmez maestrul.

    Cred ca subordonarea provine datorita faptului ca ucenicul a vazut, observat si inteles ca maestrul… stie de ce.

    Dar, „Patratosu”, este numarul 1 dupa Isus.


  12. Asa ar face si Isus. Sunt de acord cu tine si cred ca un timp de „pauza” nu va strica , dimpotriva, va consolida relatiile. Stii, daca nu vorbesti cu cineva un timp, iti vine dorul


  13. Nu stiu daca Isus ar fi coborat direct in pustie …
    Nu trebuie sa cobori si tu in pustie…pustiul v-a cuprinde in cele din urma blogul tau daca vei incepe sa „fluieri ” mai putin ca inainte sau daca vei opri cresterea .Putin mai stingher , parasit , singur …asta duce spre salbaticie acolo unde nu vei mai gasi nimic si pe nimeni .Sunt atatea in paragina si ruina in pustie ! Toate prevestesc doar jalea , moartea …sfarsitul .
    Acum si ducerea ta la fund …la altii le-au trebuit 40 de ani sa scape de blogoreala !!
    Dar au avut din toata paguba numai de castigat .


  14. Se tot anunta luna februarie,sa asteptam ,ca nu mai e mult<
    Sa asteptam acum febr.2oo9?
    Normal ,in luna februarie ,trebue sa aiba aici ceea ce ni s-a promis..dezbateri…ca n-o sa ne ducem la”straini”
    Nu ne ajunge o suparare,cea din partea fr.Talos?
    o sa fim „dezbinati”de-a-binelea..cunosc si eu cativa ,care din start ar saluta intreruperea blogului.


  15. Draga C.T. Daniel, un creştin este binevenit oriunde, dar nu în topuri.
    Poate că retragerea mea va motiva pe alţii, poate, cine ştie..

    Da, Visitor, poate că 40 de zile, cît să cobor destul de mult ca să creez o altă dinamică în primul rînd în viaţa mea.

    Vizibilitatea îmi reduce din libertatea pe care o doresc.
    Vreau să fiu liber să fiu eu însumi, pentru asta am luptat şi asta voi face.
    Nu vreau să mă las dus şi împins de scrisori de genul „îţi trimit ţie asta că s-o publici tu că ai vizibilitate, ar trebui să scrii asta că pe tine te vede lumea… ”

    Nu îmi face nimeni agenda de scris, iar topul este tentant în primulr rînd pentru alţii din jurul meu şi apoi pentru mine.

    mă duc la dezintoxicare.

    Dacă coborîrea mea ajută „cauzei”, de ce nu, să vină în top cine este bun de căutat, de ce nu?

    Oricare poate ajuge în top şi oricine se poate menţine în top prin muncă şi perseverenţă.
    Eu cred că am demonstrat că se poate ca o minoritate POATE să îşi facă bine treaba în spaţiul public.
    Nu perfect, nu bine, dar poate…

    ce-am avut de demonstrat am demonstrat. Stau de o lună neîntrerupt acolo. Cred că ajunge.

    Pety… Isus este Isus… full stop!!!

    Aşa-i Daniel, sigur, orice retragere ne dă şi mai multă forţă.

    Acidutu, nu-i bai, vom vedea, vom vedea, este un experiment şi pentru mine.
    Era plictisitor tot acolo şi tot acolo 🙂

    Elisa, am mai precizat, nu întrerup blogul, ci numai prezenţa mea în top wordpress… ispita. 🙂

    Nepocăitule, da, s-ar putea să ai dreptate, dar prefer să mă întîlnesc în pustie cu un goliath decît cu pigmei…

    prefer să păţesc ca acel cineva decît să păţesc ca tine…
    cu compătimire…


  16. Bine ca s-a „inventat” RSS-urile


  17. Ar fi timpul. Iti recomand multimile, dar cu adevarat, si cateva antrenamente de modestie.


  18. MARIUS CRUCERU A SPUS:”prefer să pierd mulţimile, poporul, dar nu prietenii,

    prefer să îmi pierd popularitatea, dar nu priorităţile

    prefer să îmi pierd vizibilitatea, dar nu valorile,

    prefer să îmi pierd reputaţia de blogger, dar nu relaţiile…”

    MA BUCUR MULT CA,GINDESTI ASA ”EXCELENT”


  19. Ajut eu cu mutarea pe .ro daca vreti. Un mail si saptamana viitoare ati scapat de top. Bineinteles ca provocarea ar putea fi ajungerea in Top Trafic.ro … Acolo e mai greu putin… dar… cine stie, se poate…


  20. Popularitatea nu este / nu trebuie sa fie un scop; dar poate fi un mijloc. Da, are doua taisuri. Foloseste-l pe cel bun si fereste-te de celalalt (simplu, teoretic…:-) ).
    Nu avem (la noi, crestinii) nimic de justificat sau de demonstrat; doar de aratat lumii.
    De fapt, probabil ca stii mai bine…
    E chestie de calauzire personala.


  21. draga fararipi, tu ce de crezi că mă duc, tocmai că mă încearcă mîndria 🙂
    Acela-i antrenamentul de modestie…
    Ce să-i faci, pe unii nu i-a dăruit Dumnezeu cu darul ăsta minunat al modestiei…
    Am încercat de cîteva ori, totdeuana cînd mi-am zis „uite, acum sînt modest .. ” în momentul următor am pierdut smerenia ca apa dintre degeste…

    Smerenia este foarte şireată, tocmai atunci cînd ţi se pare că o ai pleacă de la tine…

    Florina, nu mă ispiti şi tu să mă mîndresc din nou… uite ce spune făraripi 🙂

    Mulţumesc, Beni, mă gîndesc, mă gîndesc, deocamdată este atîăt de comod şi atît de ….. IEFTIN 🙂


  22. Dan H. înţeleg perfect ce spui…
    dar este o decizie care ţine în primul rînd de mine, de caracterul meu, de tentaţiile, de ispitirile mele… etc.

    Vizibilitatea pe lungă durată nu îmi face bine.
    Dacă nu fac post… e de rău.

    Tocmai de asta o fac.

    De ce n-o fac în tăcere şi gata… de ce îmi declar fiecare pas… tocmai pentru că sînt „vizibil”, de aia şi vreau ca cineva să înveţe şi din păţaniile mele.


  23. „Ce-ar fi făcut Isus dacă ar fi fost în Top WordPress?”
    – Ar fi venit pe la mine; doar asa sa stam noi doi!


  24. Cllod, nuuuuuu
    eu prefer să mă duc eu la Dînsu…
    Nu El vine le mine… eu la…


  25. Si cand invocam cuvantul Domnului am putea fi banuiti ca sintem ipocriti …
    Hai sa apelam la intelesurile de baza si sa ne straduim; si eu, recunosc. 🙂
    E bine spus, e bine inarmat cel care recunoaste ispita.
    Si sa-l lasam pe Isus, putem gasi exemple la care sa ravnim, mai aproape.

    Te rog sa scuzi atitudinea prea radicala.
    Sint lucruri pe care le-am strans.


  26. Nu, fararipi, nu… Isus, ce alt model mai bun…
    am şi alţi mentori şi sfătuitori, dar … blestemat omul care nu se încrede deplin doar în OMUL Isus Cristos…

    Îmi arăţi şi mie un exemplu „mai pe-aproape”?

    Vorba unui prieten:

    We need somebody good, really good…I know, I know….: ME! 🙂


  27. Ce anume te-a mahnit atat de tare in ultimele zile? Sa nu te indoiesti niciodata ca ceea ce faci si aici nu este important!E foarte important si in multe feluri ne-ai indemnat spre atatea „bunatati” spirituale.
    Retragerea in pustie? Dar care este acela care nu ajunge sa se gandeasca la asa ceva, mai ales cand tristetea, dezamagirea…ne ating?
    Iti doresc numai bine!


  28. sper ca nu este din cauza scrisorii lui B. Lup, si in urma unor „sfaturi” prietenoase….


  29. draga Alex, nu este de mîhnire, sau nu în primul rînd de mîhnire. Am stat şi m-am cumpănit, am evaluat şi am nevoie de o pauză de top, cam atît, nu o pauză de scris, dar de top, da.

    În felul acesta se va reduce activitatea blogului, eu voi fi mai liber în subiecte…

    Uite acum… ce îi interesează pe cei din blogosfera wordpress românească demisia fratelui TAloş? Hm?

    Nu te teme, Cristina, nu mă cunoşti, nu mă sperie pe mine o „anonimă semnată” 🙂

    Am văzut altele mai rele… Chestia cu scrisoarea lui Beni Lup este odihnă şi tratament, un fel de glumiţă, pentru că procedural este desfiinţabilă.

    Nu vedeţi chestia cu dosarele? Şi dacă are dreptate omul, procedural dosarul este desfiinţat….

    Asta-i România, şi cînd facem lucruri bune le facem prost.

    Să presupunem că Beni Lup a făcut un lucru bun, a luat atitudine, dar l-a făcut prost din punct de vedere procedural… de aceea spuneam că abia aştept să văd cum se procesează, pentru că fraţii din Consiliu sînt puşi în faţa unei glume birocratice.

    Cine are experienţă în chestiuni de genul asta ştie despre ce vorbesc.

    Domnul cu mila peste noi toţi!


  30. exista viata dincoace de virtual. E clar. Si stiu pt ca, oricate vorbim si impartasim pe net, e altfel cand ne intalnim. Si imi venea de fiecare data sa te imbratisez cand te vedeam… netul inca n-a reusit asta.
    Pustia o putem creea si in noi. Nu pustia definea partasia lui ISUS cu TATAL.
    …n-am citi toate comentariile, sunt in campul muncii, intr-o scurta pauza! 😀


  31. există viaţă dincoloo de second life, cîteodată braţele ne sînt înlocuite de emoticoane…

    Pustia o putem crea noi sau putem să ne lăsăm creaţi de pustie…

    Mie îmi place pustia lui Exupery din Micul Prinţ … şi vulpea…

    REciteşte acel dialog, Cipri..


  32. Ar fi nevoie sa-l rectesc, parc-au trecut secole…
    azi am realizat ca maine iar e Vineri: Duminica seara ma rog sa treaca saptamana usor, iar la sfarsitul ei realizez ca s-a-mplinit. 😀 Trece viata pe langa noi, de-aia e buna cate o oaza de reculegere in pustia grijilor vietii.


  33. reculegere cu vulpea… 🙂


  34. […] şontâc şi un pătrăţos cu glugă Chiar vrei să te ascunzi? Tragi gluga pe ochi şi te faci că nu te mai vedem? Sincer, mă amuză ideea… Poate că ţi se pare blogul un abuz asupra ta pe care tu însuţi […]


  35. […] La patratosu Un loc pentru chestii drepte intr-o lume curba « De ce să “Numeri” şi să “Cronici”? De ce am revenit? martie 12, 2008 M-am întors acasă, între “românaşii mei dragi”, după ce am hălăduit 40 de zile prin pustii şi pe coclaurii wordpress, aşa cum am spus. […]


  36. Impresionant 641,989 :)))


  37. Ovi, nu-i greu dragă, tot ce trebuie să faci este să exişti şi… să scrii.

    Probabil că mai sînt şi alte condiţii.. 🙂


  38. […] După ce m-am mai retras o dată, acum, după o perioadă de 5 ani şi cam 4.5000.000 de accesări cumulate, în care vreme, fie […]



Lasă un răspuns

