h1

Povara greşelii şi a sinelui

Februarie 3, 2008

Dacă tot sîntem în luna deconspirărilor, mi-a venit în minte, pentru completarea peisajului, un text scris cu mai multă vreme în urmă, înainte de alegeri pentru adunările generale, pentru comitete etc. (acum, culmea, este aceeaşi perioadă, unele biserici au adunări generale elective… ).

Cred că în aceste zile trebuie să ne aducem aminte şi de ce spune Apostolul aici:

Galateni 6:1  Fraţilor, de va şi cădea vreun om în vreo greşeală, voi cei duhovniceşti îndreptaţi pre unul ca acela cu duhul blândeţelor; păzindu-te pre tine, ca să nu cazi şi tu în ispită.
2  Purtaţi sarcinile unul altuia, şi aşa pliniţi legea lui Hristos.
3  Că de se socoteşte cineva că este ceva, nimic fiind, pre sine se înşală.
4  Iar fapta sa fieştecine să-şi ispitească, şi atunci întru sine numai va avea laudă, iar nu întru altul.
5  Că fieştecare sarcina sa îşi va purta.

Anul trecut un prieten mi-a cerut textul acesta insistent pentru publicare.

Acum îl dau gratis. Iată AICI.

Acolo este ce-am avut de spus azi.

7 comentarii

  1. Sunt asa de pocait http://nazireat4him.blogspot.com ( o analiza interioara merita facuta de fiecare) Sa ne examinam viata prin Lumina Cuvantului.Dupa-masa placuta:)


  2. Mi-a placut articolul, capitolul -de fapt, din Intoarcerea din oglinda….de fiecare data imi propun sa te rog s-a semnezi! 😉 si sa te intreb: capitolele din carte au la baza predici?


  3. draga Alexander, mi se pare mie sau îţi faci reclamă… glumesc, oricum e voie, mai ales dacă eşti nazireu 🙂

    Da, Cipri, unele sînt foste predici, devenite articole, din „întoarcerea” doar cîteva sînt predici, restul sînt pagini de jurnal exegetic… discuţii de la curs cu studenţii (Isaia 9),

    asta se întîmplă să fie un articol scris de mai multă vreme pentru o revistă de tineret…


  4. mi-a placut si mie,am niste prietene nazarinene,pe aici,

    Vreau sa zbor(lucian Blaga)

    O,vreau sa joc cum nicicand n-am jucat!
    Sa nu se simta Dumnezeu in mine un rob,
    in temnita incatusat.
    Pamantule ,da-mi aripi,
    Sageata vreau sa fiu,sa spintec,
    nemarginirea.
    Sa nu mai vad in preajma decat cer,
    deasupra cer,si cer sub mine.
    Si-aprins in valuri de lumina,
    Sa joc,
    Strafulgerat de-avanturi nemaipomenite,
    Ca sa rasufle liber Dumnezeu in mine
    Sa nu carteasca:
    Sunt rob intemnitat!


  5. Mi-a placut ceea ce aspus fratele Buliga Pertica de la Timisoara,azi:
    Dumnezeu ne iubeste asa cum suntem
    Dar face totul ca sa nu ramnem asa!


  6. Nu scriu despre autoinaltarea mea Marius. Scriu despre Lucrarile lui Dumnezeu.


  7. Amin, aşa să fie, Alexander.

    Elisa, e frumos ce-a spus fratele Bulica



Lasă un răspuns

