h1

Bachianinha

Februarie 8, 2008

Cei mai frumoşi oameni rezultă din amestecăturile de rase, aşa am auzit. Oare este valabil şi pentru muzică?

Vă imaginaţi improvizaţii în stilul lui Bach, dar cu sînge brazilian?

Zilele trecute am primit unul dintre cele mai frumoase complimente, în urma unor discuţii tensionate despre rolul şi rostul blogului meu… .

„M-am uitat şi eu de curiozitate pe blogul tău, după interviul de la Radio Vocea Evangheliei din Cluj, cel realizat de Anca B. şi mai în spate… este un amestec de toate felurile, reţete, muzică, pagini personale la care mi-au lacrimile, faze la care am râs, psalmi de imprecaţie, este ca un instrument care are mai multe voci cu o apertură foarte largă… dar un amestec… aşa este viaţa ta?

Mă tem că nu te pot încadra în nici un sertar, cum spui tu, nu ţi se poate pune nicio etichetă, încerc să mi te imaginez ca pastor baptist şi nu reuşesc, ca profesor şi nu reuşesc, ca singer şi nu reuşesc …… ce eşti de fapt? Nimeni nu poate îndeplini toate rolurile în acelaşi timp. …..

Cum de ai ajuns la un asemenea amestec în viaţa ta?”

Am retranscris eu, că scrisoarea este mult mai lungă… Am luat tot mesajul ca pe un foarte frumos compliment nu ca pe o mustrare.

Da, ca Bachianinha, viaţa mea este un amestec şi are de toate, de asta cred că trăiesc frumos.. aşa îmi place.

Îmi cer scuze celor care preferă griul uniformităţii… sîntem diferiţi, asta este 🙂

8 comentarii

  1. dar cu sange romanesc oare cum ar suna 🙂

    dar la RVE Oradea ? ar fi colorata si frumoasa o emisiune despre bloguri cu Patratosul…


  2. Nu mă ispiti… Ihtys, nu mă ispiti… prietenii ştiu de ce.

    Am propus de mai multe ori un format live la RVE genul Robert Turcescu show de la Europa FM, poate că se va găsi cineva totuşi să facă asta…


  3. Cel ce rupe tiparul, dincolo de slabiciuni, descumpaneste, lasa omul tiparului intr-o lunga si „periculoasa” descumpanire.
    Prima reactie atunci cand nu cunosti ceva si nu ai spirit de „c-r-uceritor” este sa elimini cat poti de repede partea care prin noutate si risc te sperie de moarte.
    Sunt oameni care canta un singur cantec care da multa siguranta si incrdere in sine „cantec de leagan de constiinta”. Oricine canta altfel si altceva este fie periculos, caz in care trebuie eliminat, fie riscant si atunci stai departe.
    Deci intre cuceritor si cantaret de leagan de constinta, aleg riscurile celui dintai.


  4. ei,patratosul este unic. :)))
    Are din toate si pentru toti.


  5. Da Patratosule, ai tot felul de lucruri patrate la tine pe blog si cei care se dau rotund nu le pot intelege.
    Aseara fica mea cea mare,care are tot felul de mercedesuri pe screensaver,m-a intrebat ce cauta mercedesul G pe pagina blogului tau?
    Da esti diversificat si poate de asta esti invidiat de cei de mai sus ai o haina pestrita pe cind a celor care te eticheteaza e de o singura culoare.


  6. Astazi am ascultat cantarea”vindeca a mea indoiala”voce plus chitara,M.C>
    predica fratelui Nicolescu la Alesd,in 2007(cine zicea ca nu te mai poti baza pe fratele Nicolescu,,ca are probleme cu memoria sau nu mai stiu eu ce…?!
    maine vreau sa fac prajitura aceea cu afine si smantana,

    am vazut predica fratelui Petrica Gaina ,la inmormantarea fratelui Niculita Moldoveanu..
    parca gasesc tot ce-mi umple inima..

    ma gandeam mai de mult”Doamne cate talante are omul asta,si profunzime si aplecare catre toti,si cate jigniri rabda…

    invidia roade la cei care sunt pustii si goi,


  7. Sa stii ca si eu am incercat sa mi te imaginez ca pastor. Nu am reusit. As vrea sa te vad si aud predicand.
    Scriind acum, ma gandesc cum sa ma adresez: frate pastor (unde), profu’ (ce predai si unde); sau ca unui prieten. Mi-ar place sa citesc autobiografia ta. Nu stiu nimic despre tine (de fapt, am citit ceva tot pe blogul tau), nu am auzit de tine pana nu am inceput sa citesc pe blog-uri. Imi place umorul tau, dar parca in ultimul timp nu l-am mai sesizat pe blog. Esti si ironic (scuze) uneori (sau mai des). Cum ai spus, esti un amestec de de-toate.
    In orice caz, in pauza de lunch citesc postarile tale pe blog.


  8. draga GAby, eşti sigur că merită?
    adresează-te simplu… cum vrei, ca unui prieten,
    visul meu este să îmi fac o carte de vizită pe care în loc de toate funcţiile să scrie PRIETEN…

    Autobiografia mea are foarte multe lucruri delicate şi de care nu sînt mîndru… pînă la un moment dat cînd Dumnezeu mi-a pus mîna în cap şi pe inimă…

    da, recunosc, sînt ironic…prea des

    Mulţumesc pentru atenţia voastră… dar mai mult… mulţumesc pentru prietenie

    Elisa, cîntarea aia era înregistrată într-o situaţie foarte tristă… după moartea mamei soţiei mele…

    draga Vlad, conştiinţa adoarme nu cu cîntece de leagăn, ci cu tăcere, cu foarte multă tăcere complice…

    Nicu, toţi sîntem unici, şi tu şi Vlad şi Elev, toţi, sînt mîndru că sînt unic între atîtea unicate..

    am un raspuns pentru fiica ta, Elev, să caute la „De ce Patratosu”

    Patratosu este o maşină care merge cu un motor în doi timpi, unul dimineaţa şi unul seara 🙂



Lasă un răspuns

