h1

Cum să cîştigi 1 milion de dolari?

Februarie 14, 2008

Împreună cu Sderbach am găsit o metodă prin care să ne îmbogăţim. El mi-a arătat mina de aur.

Putem cîştiga 1 milion de dolari.

usmill01.jpg

Uite aici.

Tot ce trebuie să facem este să demonstrăm că am avut experienţe paranormale, că sîntem paranormali.

După părerea mea este simplu!

Orice creştin autentic este paranormal, oricine se roagă se furişează pentru momente sau ore din „normal”.

Cum să dovedim că rugăciunea este ceva paranormal şi creează fenomene paranormale? Cum?

Eu cred că se poate, dar n-aş putea primi după aia banii …

Mai este ceva. Mi-a mai venit o idee să demonstrez că am trăit un fenomen paranormal.

M-am îndrăgostit… M-am îndrăgostit de soţia mea, cum cîntă Gianni Nazzaro…

M-am căsătorit într-o zi de 13, sîmbăta, într-unul dintre acele „trei ceasuri rele”. Atunci, în ziua nunţii, dragostea mea a fost mai mare ca la început, dar mai mică decît acum…

Rugăciunea şi dragostea sînt cele mai ieşite din comun fenomene pe care le-am trăit…

Eu cred că aş trece testul… pentru că le pot reproduce oricînd… şi, nu ştiu cum se face, în fiecare an cu tot mai mare intensitate…

Şi dacă nu aş trece niciodată testele tipului ăluia… numai pentru că sînt îndrăgostit şi mă rog, mă consider mai bogat decît dacă aş avea 2 milioane de dolari.

Precizare: acest post nu are nici o legătură cu Valentine’s Day… nici cu Dragobetele… 🙂

14 comentarii

  1. Păi, azi ar fi mers articolul acela cu „Petit vieux, petite vieille”, remember? 😉


  2. De multe ori lumea zice: „pocaitii nu sunt normali”. Cred ca au dreptate… nu ca am fi nebuni… ci doar… „paranormali” 🙂


  3. Marius, eu am inceput sa dau cu Savonarola in atei de dimineata, in timp ce tu, de ziua lu’ nen-su Valentin, esti mai indragostit decit luleaua pacii, cu care atragi macii Domnului- cei- multi- la- parinti. 🙂
    Marius, de-o ispita merg si 100 de dolari: citi i-ar da de pomana dupa aia? si cui?
    Saracu sf. Valentin, el ar saruta boschetarele… 🙂


  4. Si inca ceva, Marius, dupa ce iesi tu din „Luna galesha de la Oradea” iti dau eu o lista cu paranormali, tot unul si unul, chestia e sa nu fuga cu banii dupa aia, in „paradisuri evanghelice” 🙂


  5. De vreo 2 luni unii au produs o emisiune pe Pro7 numita ” Urmasul lui Uri Geller ” ,( un evreu care indoaie lingurile cu privirea ) care cauta , cica ,persoane care pot produce fenomene paranormale …si tare multi candidati s-au mai inscris .Mult nu cred ca v-a tine si v-a apare si pe la noi …ideea aceasta , nu de alta dar astea prind instant la romani .Astazi cica acest ( clarvazator ) isi castiga existenta descoperind zacaminte de petrol si aur pentru diferite companii , in timpul zborului cu elicopterul .De unde au ” puteri ” …e top secret . De Dumnezeu nimic .In rest ceva Harry Potter cu multe tricuri ,manipulari, sugestii, psihologie, hipnoza, si mult dramatism …ca fara asta nu se poate !! Eu cred ca si viata este un fenomen extraordinar , prin procesele biologice, fizice, chimice, mecanice care ne caracterizează.Sa fii viu , sa ai suflare , sa existi , sa plangi , sa speri .O noua viata , un nou inceput …De demonstrat cred ca poate oricine , de imbogatit numai unii…


  6. Am dat-o mai departe.


  7. alte metode????????


  8. draga Ioan Daniel, alte metode nu ştiu…. de asta sînt profesor, ca să îi învăţ pe alţii cum să ocolească celelalte metode 🙂

    vor rămîne săraci ca mine….

    Bine, Alex, cui?

    Acidutu, eu cred că normalul este în falsul senzaţional, adevărata minune este în lucrurile simple, în lucrurile „mici”, acelea dau gustul vieţii… ca sarea, un biet praf alb…. ce difereinţă

    Rasvan, da-mi lista acum, să mă gîndesc la ea…

    Valentin? Nu-l cunosc! Eu îl cunosc numai pe Isus…

    ba, DAniel, Apostolul nu se sfieşte să numească „nebunie” ceea ce facem noi…

    paranormal? Prea puţin, prea moale termenul..

    Sper să rămîn la fel de „sărit de pe fix-ul” lumii..


  9. Pai de cite ori am mers eu cu Dacioara mea cu vapori de benzinaaaa… e-he… Aia minune. Ma rugam cu nevasta-mea si ajungeam la Pascani la benzinarie… Numa’ in psalmi si exegeza o tineam, ca sa nu se rareasca vaporii!


  10. Am citit aseara in „parintele Arseni”,marturiile lui Alexandru,despre acesta,intr-un lagar din Rusia,unde erau amandoi,
    Alexandru era ateu,
    au fost aruncati intr-o baraca de fier la -30grade,

    cand a inceput sa se roage parintele,s-a facut cald si o lumina stralucitoare in baraca,au aparut langa el,doua persoane imbracate in alb stralucitor,Alexandru credea ca aiureaza,
    asta a tinut o vreme, in care s-a alaturat si el rugaciunii,el care pana atunci a fost ateu,
    cand au venit sa-i scoata afara,erau toti mirati,ca dupa 2 zile nu erau complet inghetati,
    i-au contolat sub haine,sa vada cu ce s-au incalzit,
    se mirau ca erau calzi.

    Ce inseamna sa crezi,Alexandru a devenit de atunci un om a lui Dumnezeu.


  11. Imi amintesc ce imi povestea un frate de la adventistii-reformisti .Era la inchisoare pentru ca a refuzat sa faca armata .Deasemeni nu lucra simbata
    si schimbase sa lucreze dumineca.Ratia de paine care era si asa putina o impartea celor bolnavi si batrini frati de-ai lor .Intr-o dumineca dimineata sa nu fie vazuti ca se roaga sau dus in tunel cam 200 de metri erau 2 persoane
    Inaintind in tunel simte miros de paine calda ,din ce inaintau mirosul tot mai puternic ,era intunerc bezna .La un momendat aud o voce ,luati repede si mincati .Nu au vazut pe nimeni doar mirosul de paine si painea calda care le-a dat-o sa o manince repede .Nu-i asta o minune? Nu este ceva paranormal pentru unii?


  12. Sderbach, cum demonstrăm totuşi că sîntem paranormali?

    Draga Elisa, cei care au făcut puşcărie în condiţii extreme, cei prigoniţi mărturisesc astfel de minuni …

    Viorica,

    Minunile sînt ceva absolut normal, pentru cineva paranormal 🙂


  13. Nu se poate demonstra asa cum vrea Randi, pentru ca trebuie sa se faca la comanda, dupa criterii stiintifice. Ori minunile se fac cind vrea Duhul, nu cind vrem noi. Daca as putea sa ma duc si sa fac o minune pe loc ca sa iau milionul, i l-as da imediat inapoi ca sa continue challenge-ul pentru bioenergeti si altii ca ei. Pentru ca pentru aia e mai dureros ca nu se pot screme sa faca minuni stiintifice. Noua, crestinilor, nu prea ne pasa sa demonstram lui Randi ceva ce noi traim zilnic.


  14. da, tocmai pe asta se bazează, paranormalul autentic nu poate reprodus, comandat…

    aş fi curios ce face unul ca uri keller…

    Pe mine nu mă interesează milionul lui Randi, mă interesează bogăţia care nu poate putrezi..



Lasă un răspuns

