h1

eXpelled

Martie 6, 2008

„Hrană pentru minte”, cum spune americanul:

9 comentarii

  1. Sunt curios ce fel de dezbateri o sa mai genereze si acest film. Interesant…


  2. Mie mi se pare foarte bine făcut. Scenariul, acel lait motif al profesorului obligat să scrie pe tablă că nu va mai spune nimic rău de DArwin,… profesionist făcut.
    abia aştept să îl văd.


  3. Am scris un scurt post despre asta cateva zile in urma:
    http://evedyahu.wordpress.com/2008/02/21/expelled-living-with-a-new-kind-of-fear/

    Si eu as vrea sa-l vad…dar nu stiu cand o sa apara pe aici…Ca de obicei, filmul e deja atacat:


  4. „Hrana pentru GAND” spune americanu. Poate n-as fi facut observatia daca n-as fi fost gand-urar. 🙂


  5. Da, previzibilă traiectoria receptării filmului. Deja a început strategia hoţul strigă “Hoţul!“, Propaganda strigă “Propagandă!“, Ideologia strigă “Ideologia!”. Ăsta mi se pare cel mai perfid tertip din retorica actuală. Buimăceşte de tot minţile lesne umpresionabile. A încetat persecuţia? Nu, au încetat biciurile şi arderile pe foc, torturile fizice, dar persecuţia continuă până astăzi în forme diabolic subtile.

    Să demascăm şi să ne împotrivim “împotrivirilor ştiinţei PE NEDREPT numite astfel!“


  6. Da, merge pe aceeasi linie cu incalzirea globala. NU mai trebuie gindit , o face guvernul pentru tine.
    La ritmul asta, comunismul din RO va arata ca un vis placut pe linga ce ne ofera noua stiinta.
    De mult am inceput sa am intrebari in privinta societatii din occident si daca mai ofera aceeasi promisiune ca pe vremurile cind eu am venit aici.
    Problema si mai mare este ca nu mai ai unde sa te duci daca nu iti place ce auzi , ce vezi si cum trebuie sa te comporti…toate guvernele incep sa se comporte la fel.
    Pretty bleak picture…


  7. si faza cea mai tare e ca ii auzi de atei zican: scade numarul oamenilor de stiinta crestini si creste cel al ateilor. Nice!


  8. Am văzut, Evedule, unele atacuri sînt scîrboase.

    Da, Natan, ai dreptate, am spus totuşi pentru minte, că am avut mai multe gînduri după ce am vazut promo-ul 🙂

    Amin la ce ai spus despre „împotriviri”

    Tudor, un prieten mi-a trimis o fotografie, o chestie cu straturile unui lac din rusia, fotografie care ar desfiinţa complet ideea incalzirii globale ca fenomen ireversibil.

    Am auzit că o vacă produce tot atîtea noxe cît un autoturism modern… Să punem taxe pe vaci!

    Chestiuni, urmăreşte link-ul de la Eved, sa vezi cam in ce linie merge argumentaţia.


  9. Niciodata nu mi-a placut Darwin nici chiar cand eram ateu. Am vazut multe documentare pe tema aceasta a evolutionismului, crestinismului vs ateism si etc. etc.
    Problema nu este ca aceste idei intra in scoli si sunt predate ci problema mare e ca tinerii refuza sa gandeasca, sa caute, sa-si puna semne de intrebare „???????????”.



Lasă un răspuns

